Dat is ook precies de reden waarom ik dit weetquote:Op vrijdag 19 november 2021 09:42 schreef Karstman het volgende:
Crap, ik heb daar een stukje van gezien (mijn vrouw kijkt dit soort programma's) En ik heb daar inderdaad een bekende juf gezien maar wie was het ook al weer. Donker haar had ze in elk geval...
Adil Rami is ook een oud-voetballer, maar niet te verwarren met Ramzi. 12 keer seks in een nacht met Pamela, even dat je het weet!quote:Op donderdag 18 november 2021 14:45 schreef DTF het volgende:
Adil Ramzi is een oud voetballer van AZ, toch?
Nee deze jongen vlieg niet.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:44 schreef Bargehassus het volgende:
Eerste wat me zo te binnen schiet: Tijgermug?
Maar je kunt hem wel lekker opeten! wat ook de reden is dat die beesten hier zitten omdat ze levend weg werden gegooid door omdat ze over waren.quote:Op vrijdag 19 november 2021 14:51 schreef DTF het volgende:
De naam zegt me niets, maar we hadden laatst een Amerikaanse Rivierkreeft in de achtertuin.
Die mochten we niet terugzetten in het water, omdat het een invasief diersoort is.
Yesquote:
Henk Bres ?quote:Op zaterdag 20 november 2021 00:01 schreef slaveloos het volgende:
[ link | afbeelding ]
link a pix online
Wie dit dan?
Ik denk dat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:23 schreef DTF het volgende:
En anders is het die knakker van Massa = Kassa.
Van de week voor het eerst gezien op foto's dat hij hier in de stad was voor een signeersessie.
Geen idee meer hoe die heet.
Zekersquote:
Inderdaad, DNA onbekend gevalletje?quote:Op zaterdag 20 november 2021 10:42 schreef DTF het volgende:
Ik denk het ook, maar het zou zo z'n broer kunnen zijn;
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |