GMTAquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:18 schreef Momo het volgende:
@:LTVDK en ik posten wel 2 keer bijna hetzelfde![]()
Dit vraag ik mij ook telkens af. En doen ze dat stiekem?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:21 schreef Momo het volgende:
[..]
Hoeveel mensen in Urk zouden er überhaupt willen testen bij klachten ?
Allemaal acteursquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
Ik reed zowel vanmorgen als vanmiddag langs de plaatselijke GGD-teststraat en ik heb het er nog nooit zo druk gezien
Lach maar, maar in Zwartewaterland en Staphorst komen de huisartsen inderdaad stiekem mensen vaccineren. Mensen willen die prik, maar willen niet dat de rest van gemeenschap het weet...quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dit vraag ik mij ook telkens af. En doen ze dat stiekem?
"Jan, ik ga even naar de winkel voor de laatste versie van de Bijbel." En dan stiekem laten testen.
Black Saturdayquote:Op zaterdag 13 november 2021 15:38 schreef Arizona het volgende:
Ik reed zowel vanmorgen als vanmiddag langs de plaatselijke GGD-teststraat en ik heb het er nog nooit zo druk gezien
Maar vraag jij je nooit af van wanneer kan ik weer normaal met mijn ouders omgaan? knuffelen sinterklaas vieren, weet ik wat. Ook jouw ouders zijn sterfelijk, en daar is geen corona voor nodig.quote:Op zaterdag 13 november 2021 14:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Tja, dat zien we dan wel weer. M'n ouders hebben allebei AstraZeneca gekregen en m'n moeder heeft COPD. Ik hoop dat ze snel een booster krijgt, want ik vertrouw het eerlijk gezegd voor geen meter.
Nee joh vast niet. Ik bedoel, wie staat er nou stil bij de sterfelijkheid van en omgang met zijn ouders in deze tijden?quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar vraag jij je nooit af van wanneer kan ik weer normaal met mijn ouders omgaan? knuffelen sinterklaas vieren, weet ik wat. Ook jouw ouders zijn sterfelijk, en daar is geen corona voor nodig.
Zo frustrerend.quote:Op zaterdag 13 november 2021 15:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/dossier(...)7&placement=21038074
Daar stevent het hier al op af ja...
Geen idee of ze dat uiteindelijk aan zullen durven. Maar er zal een oplossing moeten komen, want nog jarenlang elke winter lockdowns, mondkapjes en de rest van de maatregelenbonanza is ook niet echt een optie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 16:02 schreef crystal_meth het volgende:
Verwacht iemand dat sommige Europese landen binnenkort een echte vaccinatieplicht invoeren?
Als immuniteit te snel afneemt is het best mogelijk dat we anders een status quo bereiken waarin elke winter lockdowns of restricties nodig zijn.
LOL en het mooiste is nog : ze hebben nog gelijk ook. Het is een onzin regel. Zet echt geen zoden aan de dijk.quote:Elektronicaketen MediaMarkt breidt de openingstijden uit en is met ingang van maandag al om 08.00 uur geopend, meldt het bedrijf. Door de nieuwe coronamaatregelen gaan niet-essentiële winkels vanaf zaterdagavond om 18.00 uur dicht. Het hoogseizoen voor winkeliers met de feestdagen en Black Friday is op komst, met dus extra drukte van klanten in winkels.
MediaMarkt heeft 49 winkels in Nederland. "Deze langere openingstijden dragen bij aan de veiligheid van klanten en medewerkers. Iets wat bij MediaMarkt te allen tijde op de eerste plaats staat, vanzelfsprekend naast het hanteren van de reguliere Covid-maatregelen", aldus het bedrijf in een verklaring.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |