abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202239922
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 05:04 schreef LangeTabbetje het volgende:

[..]
Procedures versnellen willen we allemaal wel, maar in een eerlijke rechtsstaat die we willen zijn, draaien juridische molens langzaam.

Uitzetten van uitgeprocedeerden, daar ben je ook weer afhankelijk van het ontvangende land, dus ligt in de praktijk ook best lastig......
Als het jaren langer duurt doordat er veel te weinig mensen zijn om alle zaken te behandelen dan zorgt dat niet voor een eerlijker proces oid, sowieso ben ik het niet met je eens dat juridische molens per se langzaam moeten draaien.
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:32:09 #252
22565 asco
Los in deze tent
pi_202240168
Dat wordt smullen bij de volgende zetelpeilingen.
Waarom zijn die er eigenlijk nog niet na het treinlek?
pi_202240229
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:32 schreef asco het volgende:
Dat wordt smullen bij de volgende zetelpeilingen.
Waarom zijn die er eigenlijk nog niet na het treinlek?
De Hond (onbetrouwbaar, maar toch) peilt elk weekend, eenvandaag maandelijks, anderen nog minder frequent. Ze gaan echt niet een extra peiling er uit gooien voor zoiets onbeduidends, dat doen ze hooguit als er een regeerakkoord ligt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:46:11 #254
22565 asco
Los in deze tent
pi_202240247
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:42 schreef Hanca het volgende:

[..]
De Hond (onbetrouwbaar, maar toch) peilt elk weekend, eenvandaag maandelijks, anderen nog minder frequent. Ze gaan echt niet een extra peiling er uit gooien voor zoiets onbeduidends, dat doen ze hooguit als er een regeerakkoord ligt.
Onbeduidends?
Oke.
pi_202240262
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:46 schreef asco het volgende:

[..]
Onbeduidends?
Oke.
Ja, 8 kantjes zonder enige status. Natuurlijk is het interessant om te lezen, maar er stond verder ook weinig echt schokkends in.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 19 november 2021 @ 07:50:24 #256
22565 asco
Los in deze tent
pi_202240269
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 07:48 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ja, 8 kantjes zonder enige status. Natuurlijk is het interessant om te lezen, maar er stond verder ook weinig echt schokkends in.
Dan verschillen we van mening, prima.

Neemt niet weg dat ik zeer benieuwd ben naar de volgende zetelpeiling. :)
pi_202240319
Mooie steun voor de onderhandelingen: kiezers van alle 4 de partijen willen dat er (veel) meer gedaan wordt voor het klimaat.
https://www.ioresearch.nl(...)n-meer-klimaatactie/

Zelfs bij de PVV meer mensen die meer willen dan mensen die minder willen...
pi_202240432
https://www.telegraaf.nl/(...)rliezer-van-formatie

Je zal maar VVD gestemd hebben zien dat de partij glansrijk de winst pakt en de rest ver achter zich laat om vervolgens te zien wat ze met hun positie doen. Ik verwacht dat binnen de VVD het laatste woord hierover nog niet gesproken is. Zou mooi zijn als er intern eens aan de stoelpoten van Rutte wordt gezaagd.
pi_202240608
Volgens mij is het stuk geschreven door de VVD en het CDA om D66 over de streep te trekken en te laten zien dat er met hen ook echt wel wat te behalen valt voor D66. Kort daarna liet D66 weten de CU niet langer te blokkeren en voilà, het onderhandelen begon.

Hoewel het met het uitlekken van dit stuk moeilijker is geworden om geloofwaardig terug te krabbelen denk ik dat het uiteindelijk regeerakkoord nog wel wat meer richting VVD/CDA zal schuiven. Vandaag zo'n bericht in de Telegraaf, morgen zullen er nog wel ergens wat boze CDA'ers in de krant verschijnen, maar uiteindelijk komt het wel goed denk ik.
pi_202242116
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:16 schreef DarkwingDuck het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rliezer-van-formatie

Je zal maar VVD gestemd hebben zien dat de partij glansrijk de winst pakt en de rest ver achter zich laat om vervolgens te zien wat ze met hun positie doen. Ik verwacht dat binnen de VVD het laatste woord hierover nog niet gesproken is. Zou mooi zijn als er intern eens aan de stoelpoten van Rutte wordt gezaagd.
Ik zie ook geen VVD'ers die een alternatief hebben of die zeggen "Dan regeren we lekker niet!" dus blijkbaar is er binnen de VVD weinig tot geen onvrede hierover.
pi_202242177
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:00 schreef Hanca het volgende:
Mooie steun voor de onderhandelingen: kiezers van alle 4 de partijen willen dat er (veel) meer gedaan wordt voor het klimaat.

[ afbeelding ]

vindt u dat de belastingen omhoog moeten?
vindt u dat u nog maar 1 keer per 2 jaar mag vliegen

nutteloze onderzoeken. Iedereen vindt klimaat zgn. belangrijk totdat de eigen portemonnee raakt
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_202242223
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:48 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik zie ook geen VVD'ers die een alternatief hebben of die zeggen "Dan regeren we lekker niet!" dus blijkbaar is er binnen de VVD weinig tot geen onvrede hierover.
Er komt steeds meer gemor los vanuit de VVD rangen. Zeker Klassiek Liberaal laat zich horen naar het schijnt. Kan je gewoon in het artikel lezen.
pi_202243026
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Er komt steeds meer gemor los vanuit de VVD rangen. Zeker Klassiek Liberaal laat zich horen naar het schijnt. Kan je gewoon in het artikel lezen.
Als je als 'klassiek liberaal' bij de VVD zit ben je wel echt te dom om te poepen. Dat zijn ze echt al heel lang niet meer voor zover ze het ooit geweest zijn.
  vrijdag 19 november 2021 @ 12:08:27 #264
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_202243154
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Als je als 'klassiek liberaal' bij de VVD zit ben je wel echt te dom om te poepen. Dat zijn ze echt al heel lang niet meer voor zover ze het ooit geweest zijn.
Klassiek Liberaal is ook een eng conservatief clubje met een hekel aan buitenlanders en dat zich niet wil inspannen voor klimaatakkoorden en dergelijke. Er is weinig klassieks of liberaals aan verder.
Antifa
pi_202243284
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:51 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]
vindt u dat de belastingen omhoog moeten?
vindt u dat u nog maar 1 keer per 2 jaar mag vliegen

nutteloze onderzoeken. Iedereen vindt klimaat zgn. belangrijk totdat de eigen portemonnee raakt
Mensen bedenken echt wel dat het hun portemonnee raakt en hebben dat er dus voor over. Ik ook.
pi_202243782
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:00 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Wellicht, zo zijn er ook nog mensen die D66 stemmen om onderwijs en bestuurlijke vernieuwing.
pi_202244502
Ach en anders doe je gewoon alsof Klassiek Liberaal een politieke partij is en trap je ze eruit :7
pi_202244525
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 12:08 schreef VoMy het volgende:

[..]
Klassiek Liberaal is ook een eng conservatief clubje met een hekel aan buitenlanders en dat zich niet wil inspannen voor klimaatakkoorden en dergelijke. Er is weinig klassieks of liberaals aan verder.
Inderdaad liberaal en anti gelijke rechten anti vrijheid van personen, zijn geen liberale stromingen maar gematigd conservatieve stromingen.
pi_202244555
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2021 08:00 schreef Hanca het volgende:

[ afbeelding ]

inderdaad, zelfs bijde vdd vind 91% het wel prima, als we op deze voet verder gaan.
pi_202248100
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 november 2021 10:55 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]
Mwah, het is meer de visie van de Telegraaf, denk ik, als meer dan 90% van de VVD'ers er geen problemen mee heeft dan zit Rutte wel redelijk vast in het zadel.
pi_202273329
Waar moet je nou tien maanden over praten? Het lijkt er steeds meer op dat mijn voorspelling uitkomt: Ze gaan er niet uitkomen en we rommelen demissionair voort, wellicht met een extraparlementair kabinet. Helaas, zelfs dat niet.
pi_202273769
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 01:12 schreef Makrelis het volgende:
Waar moet je nou tien maanden over praten? Het lijkt er steeds meer op dat mijn voorspelling uitkomt: Ze gaan er niet uitkomen en we rommelen demissionair voort, wellicht met een extraparlementair kabinet. Helaas, zelfs dat niet.
Die kant lijkt het helemaal niet op te gaan :P
pi_202273808
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 01:12 schreef Makrelis het volgende:
Ze praten nog maar een week of 5, he? En schijnen heel dicht bij een akkoord te zijn, Segers was gister ook optimistisch tijdens het congres.
pi_202274533
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 06:54 schreef Hanca het volgende:

[..]
Ze praten nog maar een week of 5, he? En schijnen heel dicht bij een akkoord te zijn, Segers was gister ook optimistisch tijdens het congres.
Meh, wat hebben ze de overige 40 maandan gedaan dan? Beetje koffie drinken en praten over kerncentrales die er niet gaan komen. Het is gewoon veestapel halveren, huizen bouwen en een stuk of drie gascentrales. De Rijnmond/Maastroom STEG-centrale stond er binnen drie jaar. 1200MW, dat is ruim drie keer meer dan Borssele. Herontwikkeling van gasvelden op de Noordzee maakt ons minder afhankelijk van russisch gas en doe in Godsnaam iets aan leraren- en zorgsalarissen. Kinderopvang regelen zoals in Denemarken zodat vrouwen hopelijk meer gaan werken.

Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in en met de eerste de beste parlementaire enquete stort de zaak weer in. Blijkbaar verdient ons land niet beter. Ik vind het behoorlijk sadomasochistisch wanneer arbeiders VVD stemmen.
pi_202274577
quote:
0s.gif Op zondag 21 november 2021 09:57 schreef Makrelis het volgende:

[..]
Meh, wat hebben ze de overige 40 maandan gedaan dan? Beetje koffie drinken en praten over kerncentrales die er niet gaan komen. Het is gewoon veestapel halveren, huizen bouwen en een stuk of drie gascentrales. De Rijnmond/Maastroom STEG-centrale stond er binnen drie jaar. 1200MW, dat is ruim drie keer meer dan Borssele. Herontwikkeling van gasvelden op de Noordzee maakt ons minder afhankelijk van russisch gas en doe in Godsnaam iets aan leraren- en zorgsalarissen. Kinderopvang regelen zoals in Denemarken zodat vrouwen hopelijk meer gaan werken.

Ik heb er in ieder geval weinig vertrouwen in en met de eerste de beste parlementaire enquete stort de zaak weer in. Blijkbaar verdient ons land niet beter. Ik vind het behoorlijk sadomasochistisch wanneer arbeiders VVD stemmen.
Salarissen in het onderwijs zijn eigenlijk nooit het probleem geweest kan ik uit ervaring vertellen. De problemen in het onderwijs zijn veel diepgaander en eisen een cultuurverandering. Die gaat er echter niet komen en dus zullen de problemen blijven bestaan ongeacht hoeveel geld men er ook tegenaan gooit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')