Tja, ook op deze site wordt het dagelijks door vele mensen uitgelegd, maar je verwacht toch niet dat hij bij de uitleg (die niet in 1 zin te vatten is) ook echt 5000 gaat geven, want dit soort mensen heeft twee jaar lang de tijd gehad zich te laten informeren en kiezen er nog voor om ipv het gewoon niet te begrijpen er een evil complot in te zien. Het is wel jammer dat ze veel mensen hier in meenemen.quote:
Wat hebben de percentages te maken met kleurcode?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:35 schreef Montagui het volgende:
Nog een 3e vraag die alsmaar onbeantwoord blijft.
Vorig jaar was 100% ongevaccineerd en zaten we zo goed als op code zwart.
Waarom zitten we nu met 15% ongevaccineerden ook op bijna code zwart?
Code zwart betekent dat er een tekort dreigt aan IC bedden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:40 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat hebben de percentages te maken met kleurcode?
Die is eenvoudig. Toen hadden we al vergaande maatregelen, nu praktisch geen. (Uit de mond van een antivaxxer)quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:35 schreef Montagui het volgende:
er zijn minder bedden dan vorig jaar en het valt nog best mee met paniek. luister maar naar Marcel Levi.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:35 schreef Montagui het volgende:
Daar kan ik engiszins in meegaan, maar 100% t.o.v. 15% verklaard m.i. het verschil niet, zeker omdat bij bijeenkomsten de ongevaccineerden getest MOETEN zijn, en zij bij uitstek dus geen verspreider zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:46 schreef Walterwhite64 het volgende:
[..]
Die is eenvoudig. Toen hadden we al vergaande maatregelen, nu praktisch geen. (Uit de mond van een antivaxxer)
Ja, natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:58 schreef Montagui het volgende:
Wat is de volgende stap nadat de ongevaccineerden buitengesloten zijn? Is het dan de 3-prikkers tegen de 2 prikkers?
En allebei waar. Betalen vriend!quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:20 schreef Montagui het volgende:
Apart, de eerste 2 reacties zijn best wel verschillend.
Tuurlijk gaat zo'n figuur nooit betalen. Die is alleen uit op clickbait en ongeacht wat de reacties ook zijn: hij vind altijd wel een manier om zich eronder uit te lullen of iemand die er serieus op in gaat digitaal onder de zoden te stoppen. Als we iets geleerd hebben van deze pandemie is dat dit soort figuren ontzettend gevaarlijk en doortrapt zijn.quote:
Omdat het allang niet meer gaat over covid alleen. Covid is de druppel geweest die de emmer deed overlopen.. Al jaren werd er bezuinigd op de IC capaciteit en ziekenhuispersoneel.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:35 schreef Montagui het volgende:
Ben blij dat het geen oorlog is. Zouden we elke dag een topic krijgen met 'waarom is Hitler eigenlijk fout' en 'ook zonder Hitler gaan er mensen dood'.quote:Op zaterdag 13 november 2021 06:26 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat zo'n figuur nooit betalen. Die is alleen uit op clickbait en ongeacht wat de reacties ook zijn: hij vind altijd wel een manier om zich eronder uit te lullen of iemand die er serieus op in gaat digitaal onder de zoden te stoppen. Als we iets geleerd hebben van deze pandemie is dat dit soort figuren ontzettend gevaarlijk en doortrapt zijn.
Waarom zou ik geen booster halen? Zit er in een paar tellen in.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:43 schreef Skylertje het volgende:
als je als gevaccineerde positief getest word , kun je nog steeds overal naartoe want ze kunnen die qr code niet aanpassen.... WAAR zou het toch fout gaan????
daarbij zijn heel veel gevaccineerden van nu....de ongevaccineerden van morgen , je denkt toch niet dat men maar boosters blijft halen?
Waarom maken ongevaccineerden zich altijd zo druk om het lot van gevaccineerden?quote:je qr code blijft maar 200 dagen geldig steeds en dan moet je weer een nieuwe shot.
ik kan je voorspellen dat er heel veel af gaan vallen
quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waarom zou ik geen booster halen? Zit er in een paar tellen in.
elke 200 dagen??? jij misschien maar heel veel mensen niet
[..]
Waarom maken ongevaccineerden zich altijd zo druk om het lot van gevaccineerden?
het is eerder andersom hoor![]()
Heel veel? 83% vond het met mij geen enkel probleem om zich 2x te laten vaccineren.quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:49 schreef Skylertje het volgende:
elke 200 dagen??? jij misschien maar heel veel mensen niet
Weet niet, het zijn doorgaans antivaxers en ongevaccineerden die hier hele sloten aan topics openen in COR.quote:het is eerder andersom hoor
dat heb ik me inderdaad ook ooit wel eens bedacht jaquote:Op zaterdag 13 november 2021 07:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ben blij dat het geen oorlog is. Zouden we elke dag een topic krijgen met 'waarom is Hitler eigenlijk fout' en 'ook zonder Hitler gaan er mensen dood'.
Dit idd plus bij veel vaccins zijn boosters nodig maar worden ze zo niet genoemd. Voor hepatitis, polio, tetanus, griep zijn allemaal meerdere prikken nodig en is er een beperkte beschermingsduur.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef Tyr80 het volgende:
Omdat het best wel suffe vaccins zijn? Goed genoeg om je een paar maandjes uit het ziekenhuis te houden, maar zeker niet genoeg om je de rest van je leven te beschermen.
Aan wie kan ik m'n IBAN mailen?
😁quote:Op zaterdag 13 november 2021 07:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
[..]
Wel mooi dat jullie in 1 topic posten![]()
(de kenner weet het)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |