Ja, alleen jammer dat dan vaak dingen zijn als "ga je dit echt uitzenden ja?"quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich wel.. het lijkt alsof de rijders vaak bij Jack toch dingen zeggen die ze bij de andere verslaggevers niet doen.
Ze zijn allang blij dat ze op Nederlandse TV mogen vloeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat dan vaak dingen zijn als "ga je dit echt uitzenden ja?"
Dat zal best, ik krijg er plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze zijn allang blij dat ze op Nederlandse TV mogen vloeken.
En misschien nemen ze de Nederlandse TV en Jack niet serieus maar toch heeft Jack wel vaak primeurs die ook door andere media worden overgenomen.
Hij flikt 't wel wat dat betreft.
Wie niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zal best, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van
Toch is Jack al aardig lang actief in de autosport.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar 't werkt wel.. Jack is ook een amateur, hij is "tandarts" (tandtechnicus meer geloof ik, houdt zich vooral bezig met gebitscorrectie en facings op de tanden.. plus alles Joling-Wit maken.. )
Dat is ook het excuus van Olav Mol: die is verslaggever en geen sportjournalist.
Niks gezien. Niet spoileren in een mention aub. Kijk straks terug. Ben boos op Hugo en Rutte met hun beleid dus ben bier aantal drinken en serie kijken. Thanksquote:
ik zou 'm ook neit als tandarts willen, is te vaak afwezig, doet ie vooral in de winter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch is Jack al aardig lang actief in de autosport.
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeelquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik zou 'm ook neit als tandarts willen, is te vaak afwezig, doet ie vooral in de winter.
https://www.mzcburgraadt.nl/over-ons/ontmoet-ons-team/quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeel
Ja en hij zal zich ook wel laten sponsoren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeel
Yes, plus een dagje werken in de week en die man hoeft zich nergens druk om te makenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja en hij zal zich ook wel laten sponsoren.
Af en toe iets over die facings melden en hij krijgt weer wat centrjes overgemaakt.
Die titel deed mij iets anders vermoeden als de bullshit die uit zijn mond komtquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef opreis het volgende:
Russell duidelijk te veel tijd doorgebracht bij Mercedes. Jammer
https://streamable.com/i1b5eq
mwah, als ze de auto afkeuren moet hij achteraan startenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Laat me raden, dit gaat een 'Foei, niet meer doen!' worden
meer gridstraf incomingquote:
Als ie er een voordeel van kan hebben op de baan dan moeten ze 'm wel straffen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Te grote DRS opening lijkt me niet dat ze dat met een foei kunnen afdoenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te grote DRS opening lijkt me niet dat ze dat met een foei kunnen afdoen
Zondag of morgen bij de Sprint?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef Zwoerd het volgende:
Lijkt mij DSQ voor qualifying, dus zondag achteraan starten.
Lijkt mij ook niet, maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te grote DRS opening lijkt me niet dat ze dat met een foei kunnen afdoen
Kan van Gameren dat niet even opzoekenquote:
Morgen bij de sprint, dan moet hij eerst voldoen aan de regels en dan kan ie zich legaal kwalificeren voor de race zelf.quote:
Toch alleen voor sprintrace?quote:
Motorstand van die nieuwe motor voor Hamilton staat toch standje Party Modequote:Op vrijdag 12 november 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Maar in de race op zondg komen er weer 5 plaatsen bij
Mercedes gaat niet de gok nemen om ook een DNS te krijgen in de race zelf, die zullen vast veelvuldig controleren of het klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar dan moeten ze open DRS morgen en overmorgen ook checken als Hamilton straf krijgt. Om te zien of het probleem is verholpen
En met een korte race zie ik hem niet zomaar naar het podium knorren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
met een beetje mazzel eindig je dan achter een Ferrari en Gaslyquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie vanaf P20 moet starten dan gaat ie het toch erg moeilijk krijgen om weer in de top 3 te komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Motorstand van die nieuwe motor voor Hamilton staat toch standje Party Mode![]()
Dus geen probleem voor hem morgen
Misschien niet geheel toevallig, wellicht hebben ze juist daarom nu de gok genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef Zwoerd het volgende:
Maar door de sprint krijgt hij dus eigenlijk 24 rondjes extra om naar voren te rijden? Toch nog een soort geluk bij een ongeluk.
Het zou wel reden zijn om DRS van Benz vaker te gaan controleren. Ze vinden zoiets niet zomaar, dus ze moeten getipt zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mercedes gaat niet de gok nemen om ook een DNS te krijgen in de race zelf, die zullen vast veelvuldig controleren of het klopt.
Lulu en inhalen gaat helemaal niet zo makkelijk. De haasjes, williams en de alfa's ja, maar daarnaquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Motorstand van die nieuwe motor voor Hamilton staat toch standje Party Mode![]()
Hamilton komt vaak pas naar voren tijdens de pitstops, dankzij een gigantisch sterke undercut. Nu geen pitstops, dus morgen gaat ie niet ver komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een beetje mazzel eindig je dan achter een Ferrari en Gasly
Tuurlijk wel, die eindigt minstens P2.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton komt vaak pas naar voren tijdens de pitstops, dankzij een gigantisch sterke undercut. Nu geen pitstops, dus morgen gaat ie niet ver komen.
En hooguit P20quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die eindigt minstens P2.
Hij heeft wel laten zien dat inhalen op Interlagos hem niet altijd goed afgaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net zo als in Turkije zekerquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die eindigt minstens P2.
Masi heeft de mail nog niet gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto al mail gestuurd naar de stewards dat het Max fout is voor die DRS
Michael this is Totoquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto al mail gestuurd naar de stewards dat het Max fout is voor die DRS
Maar het geld zal al wel op zijn bankrekening staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Masi heeft de mail nog niet gelezen
Langs de baan staan ook fotografen van de teams zelf, die sturen de foto's via bekabelde wifi (volgns Olav) door naar het team zelf.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou wel reden zijn om DRS van Benz vaker te gaan controleren. Ze vinden zoiets niet zomaar, dus ze moeten getipt zijn
Voor middernacht lokale tijd?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
23:15 is de stewards meeting. Dus we zullen het voor middernacht wel weten.
Revenge of Yukiquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft wel laten zien dat inhalen op Interlagos hem niet altijd goed afgaat.
Vraag Albon maar
Wilde nog wel een beetje bijtijds naar bed.. zou het het wachten waard zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
We zullen het wel weten, dus de tijd die we hier hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor middernacht lokale tijd?
Nachtbraken dusquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Dat probeer ik al 3 dagen, iedere keer is er weer watquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde nog wel een beetje bijtijds naar bed.. zou het het wachten waard zijn
Als je er beter door zou slapen wel. Anders, neuhquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde nog wel een beetje bijtijds naar bed.. zou het het wachten waard zijn
Opzich zou er snel een beslissing gemaakt kunnen worden, als de regels overtreden zijn dan is 't vanaf de pit starten (met een legale vleugel).quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso kan de tijd die hij gereden heeft nooit geldig blijven met een DRS die verder open gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich zou er snel een beslissing gemaakt kunnen worden, als de regels overtreden zijn dan is 't vanaf de pit starten (met een legale vleugel).
Maar goed, 't gaat natuurlijk wel om Lewis en Mercedes...
Niet nachtbrakenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
7:30 gaat m'n wekker, lees het morgen wel
Vaak is zo'n meeting nog even voor de sier en een kans voor Mercedes om een heel goed excuus te verdedigen. Eigenlijk staat een DSQ al zo goed als vast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich zou er snel een beslissing gemaakt kunnen worden, als de regels overtreden zijn dan is 't vanaf de pit starten (met een legale vleugel).
Dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 3 dagen, iedere keer is er weer wat
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Drekkoning het volgende:
Kwamen net weer wat Fok!kers voorbij bij Jinek
in principe gelden de regels ook voor #44.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Naja, volgens mij is de huidige achtervleugel gewoon illegaal. Dus moet je een aanpassing doen aan je auto tijdens parc ferme om hem legaal te maken en dat is pitlane start.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak is zo'n meeting nog even voor de sier en een kans voor Mercedes om een heel goed excuus te verdedigen. Eigenlijk staat een DSQ al zo goed als vast.
Wekker? Zo blij dat ik tegenwoordig gewoon op tijd wakker word. Wake-up light nemen als dat lastig is, je wil nooit meer anders.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
7:30 gaat m'n wekker, lees het morgen wel
#44quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in principe gelden de regels ook voor #44.
Daarom is het goed dat er een swing gaande is
Gelukkig weten we hier dat als jij iets brengt als keihard feit, het nog alle kanten op kan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak is zo'n meeting nog even voor de sier en een kans voor Mercedes om een heel goed excuus te verdedigen. Eigenlijk staat een DSQ al zo goed als vast.
Nee, na dit weekend nog 78 punten te vergeven (3x 25 punten + 3x FL punten)quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil iedereen toch vast feliciteren met het kampioenschap van Max.
Oostenrijksquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michael this is Toto
I’ve got something I want to show you
( lees met Duits accent)
Was jij het?quote:
een pitlane start voor de sprint race of voor de main race?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef opreis het volgende:
[..]
Naja, volgens mij is de huidige achtervleugel gewoon illegaal. Dus moet je een aanpassing doen aan je auto tijdens parc ferme om hem legaal te maken en dat is pitlane start.
Die herkeuring is al geweest. Het feit dat Mercedes op het matje geroepen wordt betekent dat de overtreding vast staat, en dat alleen overmacht Hamilton nog kan redden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:19 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen rekent alweer op DSQ. Het zal uiteindelijk wel na een herkeuring toch nog binnen de bandbreedte zijn en een vals alarm zijn.
Sprint race zou het zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
een pitlane start voor de sprint race of voor de main race?
Gelopen koers als Lewis een DSQ krijgt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:18 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, na dit weekend nog 78 punten te vergeven (3x 25 punten + 3x FL punten)
fia.com ligt platquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weet iemand de speed trap verschillen tussen Hamilton en Bottas van vandaag?
Verstappen kan de de volgende 3 raceweekenden uitvallenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gelopen koers als Lewis een DSQ krijgt.
Moet dit weekend gewoon winnen.
ben jij weer met je 100000 katjes bezigquote:
Dan zou het de eerste keer al goed gemeten zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:19 schreef Schnitzels het volgende:
Iedereen rekent alweer op DSQ. Het zal uiteindelijk wel na een herkeuring toch nog binnen de bandbreedte zijn en een vals alarm zijn.
Daarom, ik juich pas als het officieel isquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen kan de de volgende 3 raceweekenden uitvallen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
ben jij weer met je 100000 katjes bezig
Ham 327kmphquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Weet iemand de speed trap verschillen tussen Hamilton en Bottas van vandaag?
Laten we hopen dat het sneller gaat. Vannacht vriest het niet en morgen is de sprint al.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Dan zou het de eerste keer al goed gemeten zijn.
Voor er een DSQ komt gaat de FIA niet over 1 dag ijs lijkt me.
Ja en de Paus gelooft in Allah.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Verstappen kan de de volgende 3 raceweekenden uitvallen
Ok, dat zou... een verschil in setup of betere exit kunnen zijn... maar ook een DRS die net wat verder open gaat...quote:
Ferrari heeft daar nog een leuk verhaal overquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:23 schreef Predator40 het volgende:
niet volgens de regels is een DSQ....ook voor nummer 44 ook voor MB
ook al is het 0.01mm
Slechts de sprintrace.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eventuele DSQ betekent voor zowel de sprintrace als de hoofdrace?
Hamilton langs laten en vervolgens de deur dichtgooien voor Ricciardo?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:23 schreef trein2000 het volgende:
Mocht dit een DSQ worden (ik moet het nog zien) dan moet je als RB gewoon een Bottasje doen met Perez.
Volgens Toto deugt de meetmethode van de FIA niet en heeft de FIA een te koude rolmaat gebruikt voor de testquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:23 schreef Predator40 het volgende:
niet volgens de regels is een DSQ....ook voor nummer 44 ook voor MB
ook al is het 0.01mm
Die ruiken bloedquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:24 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
RB zou ook hebben gemeld dat de Merc rear wing te veel flext.
alleen de sprintrace maar het resultaat daarvan bepaalt de startopstelling voor de race zelfquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:23 schreef ESF1Gamer het volgende:
Eventuele DSQ betekent voor zowel de sprintrace als de hoofdrace?
hahahaha....nu komt die boemerang ff keihard terug in the FACE !quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:24 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Mercedes eigen geklaag over de achtervleugel Red Bull komt als boemerang terugquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:24 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Klare taal ... vooral ook Portugees .. dus geen idee?!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:24 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
niks gehoord van de voorvleugels................quote:
[Rafael Lopes] And there's even more pepper. At 1 am before qualifying, Adrian Newey, Red Bull's chief technology officer, and Paul Monaghan, chief engineer, reportedly visited the FIA. Reason: to report that the Mercedes wing would bend more than allowed above 260 km/hquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Klare taal ... vooral ook Portugees .. dus geen idee?!
Maar zouden ze het dan al eerder ook hebben gedaan?
Google translate zegt:quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Klare taal ... vooral ook Portugees .. dus geen idee?!
Maar zouden ze het dan al eerder ook hebben gedaan?
quote:En er is nog meer peper. Om 1 uur voor de kwalificatie hebben Adrian Newey, Chief Technology Officer van Red Bull, en Paul Monaghan, Chief Engineer, naar verluidt een bezoek gebracht aan de FIA. Reden: melden dat de Mercedes-vleugel boven de 260 km/u meer zou doorbuigen dan toegestaan #F1#F1noGE#BrazilGP#SaoPauloGP
Dan hadden ze geen sprint-race gekozen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af of RB dit gewoon achter de hand hield tot ze keihard toe konden slaan
Dat maakt niet uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dan hadden ze geen sprint-race gekozen.
Gewoon ergens in de laatste 2 woestijn races gemeldquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dit is een soort van genadeslag voor nog meer problemenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af of RB dit gewoon achter de hand hield tot ze keihard toe konden slaan
Nee, dat doe je dan op het moment dat Lulu meer punten scoort dan Max.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:25 schreef Nattekat het volgende:
Wanneer komen ze met een beslissing?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als de FIA het tenminste echt aanpakt
Natuurlijk wel, hij heeft dan namelijk een ronde of 30 om het probleem te verkleinen in plaats van na een normale kwalificatie.quote:
mwah, als de rest van de vleugels ook te veel flext heeft Benz wel een probleem. Ze zijn ver van huis en hebben daarom weinig middelen om het euvel te verhelpenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ik hoop voor 0.00 uurquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wanneer komen ze met een beslissing?
Plot twist: Hij was door de tafels heen en heeft eerder vandaag op de achtervleugel van Hamilton geslagen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
Hoeveel tafels van Toto zijn er al stuk?
ik weet wel een adresje waar hij tafels kan krijgen die niet zo snel stuk gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:29 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Plot twist: Hij was door de tafels heen en heeft eerder vandaag op de achtervleugel van Hamilton geslagen.
Ok, als het te structureel is om op tijd te verhelpen, dan zou dat wel een move zijn, ben ik het wel mee eens.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, als de rest van de vleugels ook te veel flext heeft Benz wel een probleem. Ze zijn ver van huis en hebben daarom weinig middelen om het euvel te verhelpen
Is drive to survive toevallig bij Mercedesquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
IKEAquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ik weet wel een adresje waar hij tafels kan krijgen die niet zo snel stuk gaan
Dan worden we wel heel hoopvolquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:29 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Ok, als het te structureel is om op tijd te verhelpen, dan zou dat wel een move zijn, ben ik het wel mee eens.
Is een beetje vaag omtrent die sprint races.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af of het breken van de parc fermé als gevolg heeft dat Hamilton op zondag vanuit de pit moet starten.
neuh, een zaakje met goede tuinmeubelen.quote:
Dus achteraan bij de sprintquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef Nattekat het volgende:
Ik vraag me af of het breken van de parc fermé als gevolg heeft dat Hamilton op zondag vanuit de pit moet starten.
Ik zou nooit van mijn leven bij die club aansluiten met zo'n roze shirtquote:
ja !quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef Nattekat het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:24 schreef opreis het volgende:
[ twitter ]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou nooit van mijn leven bij die club aansluiten met zo'n roze shirt
De Toppers zijn aan jou ook niet besteed?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zou nooit van mijn leven bij die club aansluiten met zo'n roze shirt
Die is continu niet bereikbaar met al die wegwerkzaamhedenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
neuh, een zaakje met goede tuinmeubelen.
Hier in de stad is wel een IKEA, maar dit weekend alleen wat lastig bereikbaar met alle werkzaamheden
dubbel karma.....quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus achteraan bij de sprint
En vanwege wijzigingen aan de auto starten vanuit de pits
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De Toppers zijn aan jou ook niet besteed?
Nee, parc fermé is vanuit de pit starten in de race. De race is zondag pas.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus achteraan bij de sprint
En vanwege wijzigingen aan de auto starten vanuit de pits
hahaha. Valt wel een beetje mee, maar er is redelijk wat overlast in de stadquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die is continu niet bereikbaar met al die wegwerkzaamheden
Maar als we nu een illegale vleugel constateren heeft Bottas die toch in principe ook? Of zouden ze die er alleen bij Hamilton opgeschroefd hebben? Dan heb je toch wel een aanwijzing voor opzet te pakken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, parc fermé is vanuit de pit starten in de race. De race is zondag pas.
1000% !!!quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef greysbones het volgende:
O
[..]
karma zou wel eens terecht zijn
Het staat er niet zo maar is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, parc fermé is vanuit de pit starten in de race. De race is zondag pas.
Dat kunnen ze ook doen met hun kampioenschapsbeker als ze 'm niet winnen dit jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
Het schijnt dat Merc begonnen is met vleugelonderdelen 3d printen
het is ook volgens mij pas de eerste keer dat ze de auto van hamilton nakijken dit jaar ?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar als we nu een illegale vleugel constateren heeft Bottas die toch in principe ook? Of zouden ze die er alleen bij Hamilton opgeschroefd hebben? Dan heb je toch wel een aanwijzing voor opzet te pakken.
Dan zijn ze alle drie niet meer geloofwaardigquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1000% !!!
staat nogal wat open he
moet op een gegeven moment gebeuren
maargoed het is de FIA, MB en nummer 44......die zie ik gewoon een warning krijgen oid
Ik neem toch aan dat er dan meer teams opstaan en er wat van zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef Predator40 het volgende:
[..]
1000% !!!
staat nogal wat open he
moet op een gegeven moment gebeuren
maargoed het is de FIA, MB en nummer 44......die zie ik gewoon een warning krijgen oid
Weet niet of het een constatering was bij Mercedes of alleen bij Lewis?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Maar als we nu een illegale vleugel constateren heeft Bottas die toch in principe ook? Of zouden ze die er alleen bij Hamilton opgeschroefd hebben? Dan heb je toch wel een aanwijzing voor opzet te pakken.
Ik denk dat ze het vast kunnen verhelpen en dat het dus niet een bewuste timing van Red Bull is geweest om ermee te komen. Ik vraag me wel af of dit al langer speelt (er vanuit gaande dat het ook definitief geconstateerd is).quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan worden we wel heel hoopvol
Het is vast weer een enorm flop moment
Die van Bottas is toch de vorige keren wel door de keuring gekomen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
maarja dat is bij Ferrari ook gebeurdquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zijn ze alle drie niet meer geloofwaardig
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat kunnen ze ook doen met hun kampioenschapsbeker als ze 'm niet winnen dit jaar.
Zie editquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het staat er niet zo maar is wat ik bedoel
Drs dsq dus achteraan bij sprint
Wijzigen aan de auto dus zondag vanuit de pit
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:36 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Die van Bottas is toch de vorige keren wel door de keuring gekomen?
Ja, bedankt Hans.quote:
Bij Lewis. Maar zou Bottas met een andere spec rijden? Kan. Maar dan wordt het toch wel een heel bijzonder verhaal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weet niet of het een constatering was bij Mercedes of alleen bij Lewis?
Dit krijgt mss wel een vervelender staartje dan nog.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Predator40 het volgende:
nu kan ik niet meer slapen.....veel te hyped
ik ga fucking juichen op de straat zo als HAM een DSQ krijgt
bewust cheaten heet dat, Ferrari weet er alles vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Bij Lewis. Maar zou Bottas met een andere spec rijden? Kan. Maar dan wordt het toch wel een heel bijzonder verhaal.
“Jullie kritiek is genoteerd, we zullen er in een toekomstige evaluatie nog eens naar kijken. Joe.”quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik neem toch aan dat er dan meer teams opstaan en er wat van zeggen
Het is toch black arrowsquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.auto-motor-un(...)-2021-qualifikation/
Als dit waar is ...
Ik wou het niet zo hard stellen. Maar het is op zn minst een aanwijzing dat...quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
bewust cheaten heet dat, Ferrari weet er alles van
... dan zijn RBR en Verstappen weltmeister?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Als dit waar is ...
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
... dan zijn RBR en Verstappen weltmeister?
Zou wel een anticlimax zijn om zo kampioen te worden
"volgend jaar mag het niet meer"quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:39 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
“Jullie kritiek is genoteerd, we zullen er in een toekomstige evaluatie nog eens naar kijken. Joe.”
En Hamilton wist nergens wat van.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
hoezo? zo probeerde MB ook WK te worden he met al dat geklaag....quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dat boeit niet. Als je een tik uitdeelt moet je ook bereid zijn er een te incasserenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die krijgt gewoon 5 extra strafplekken ofzo voor zondag. Vertrekt ie van P10.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Predator40 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Predator40 het volgende:
ik zie het zo gebeurenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:43 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, die krijgt gewoon 5 extra strafplekken ofzo voor zondag. Vertrekt ie van P10.
#blacklivesmattersquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:47 schreef Faraday01 het volgende:
waarom duurt het zo lang, lijkt me toch een makkelijk besluit? Illegale auto dus tijd kwijt -> P20 morgen en Vleugel aanpassen onder parc fermé -> pitstaat start.
Eerder commercie matters, als je dat doet maak je het kampioenschap dood.quote:
dat heeft MB al gedaan......begin dit seizoen: flex wings, pitstops, max er zo hard uitbeuken in silverstone dat hij een nieuwe motor kon afschrijven etcquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Eerder commercie matters, als je dat doet maak je het kampioenschap dood.
mag geen reden zijn om straffen aan te passenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zeg dat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:49 schreef Predator40 het volgende:
[..]
dat heeft MB al gedaan......begin dit seizoen: flex wings, pitstops, max eruit beuken in silverstone
Als er zo veel bewijs is, dan begin maar met uitslagen schrappen tot Baku.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:38 schreef Peterselieman het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
[ twitter ]
Als dit waar is ...
nouja zie Ferarri .....met hun geheime dealquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mag geen reden zijn om straffen aan te passen
Tsja, het blijft de FIA he...quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
hier ben ik dus ook bang voor en het blijft de FIA en MB, daarom duurt het zolang.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, het blijft de FIA he...
Dat kan en mag nooit een reden zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:48 schreef trein2000 het volgende:
[..]
of een aston martinquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
hier ben ik dus ook bang voor en het blijft de FIA en MB, daarom duurt het zolang.
als het een haas was geweest dan was het allang duidelijk
Tot de volgende GP.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
...
Als je het niet doet ben je ook niet meer serieus te nemen.
Remmen ja.. Ook zo krom gevoelsmatig..quote:
Uiteraard, maar het is F1.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat kan niet omdat de evenementen al afgesloten zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als er zo veel bewijs is, dan begin maar met uitslagen schrappen tot Baku.
Is ook zo, maar we hebben in het verleden wel behoorlijk wat dubieuze dingen meegemaakt...quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:52 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Dat kan en mag nooit een reden zijn.
Als je het niet doet ben je ook niet meer serieus te nemen.
True.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar we hebben in het verleden wel behoorlijk wat dubieuze dingen meegemaakt...
Yups, geen vertrouwen in.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Is ook zo, maar we hebben in het verleden wel behoorlijk wat dubieuze dingen meegemaakt...
Als Adrian Newey en zijn tweede man al voor de Q hebben geklaagd bij de FIA lijkt me dat logisch.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Max vermoedde al iets niet goed was aan die mercedes vleugel
Je bent vast de "straf" van Racing Point vergeten in 2020.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:50 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Als er zo veel bewijs is, dan begin maar met uitslagen schrappen tot Baku.
Heb er net iets te lang gruwelijk dom om zitten grinniken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
Red Bull geeft je vleugels zo aan als er wat aan mankeert.
Max had problemen met zijn vleugel, dus was vooral bij zichzelf aan het kijken. De achtervleugel van Max was als een idioot aan het klapperenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Maar dat is geen topteamquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent vast de "straf" van Racing Point vergeten in 2020.
Dat ze voor de Q hebben geklaagd vind ik wel opvallend. Waarom zou je dat überhaupt doen dan? "Om ze een kans te geven hun setup te veranderen," is imo volstrekt ongeloofwaardig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Als Adrian Newey en zijn tweede man al voor de Q hebben geklaagd bij de FIA lijkt me dat logisch.
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max had problemen met zijn vleugel, dus was vooral bij zichzelf aan het kijken. De achtervleugel van Max was als een idioot aan het klapperen
Waarom zit ie aan de achtervleugel van Lewis carquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Max had problemen met zijn vleugel, dus was vooral bij zichzelf aan het kijken. De achtervleugel van Max was als een idioot aan het klapperen
Ah, dan heb ik dat toch goed gezien, was op rechte stuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Maar dat was geen illegaal onderdeel. Alleen illegaal tot stand gekomen, toch wel een belangrijk verschil.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Je bent vast de "straf" van Racing Point vergeten in 2020.
Was bij zijn eigen bolidequote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom zit ie aan de achtervleugel van Lewis car
Tja ik kan wel wat verzinnen, maar ik weet het ook niet. Ik zou dat ook op een ander moment hebben gedaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:57 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Dat ze voor de Q hebben geklaagd vind ik wel opvallend. Waarom zou je dat überhaupt doen dan? "Om ze een kans te geven hun setup te veranderen," is imo volstrekt ongeloofwaardig.
Volgens mij kijkt hij daar hoe het bij hun zit, want hij kijkt alleen in het midden, waar hij bij zijn eigen RB ook heeft gekeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
baasquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[ twitter ]
Ja, met DRS open, was net een luxaflex bij een open raam tijdens een zomerstormquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik dat toch goed gezien, was op rechte stuk.
Nou, nou, nou..quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben je blind? Je ziet hem toxh kijken bij Lewis ook.
Dank. Dat heb ik dan even gemist.quote:
Te langquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:00 schreef opreis het volgende:
Hoe lang hebben ze bij de FIA nodig om te zien dat >85mm = DSQ voor Lulu?
Het is volstrekt normaal dat je iemand die een straf gaat krijgen daarover hoort. Dat hoort gewoon bij zorgvuldigheid.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:00 schreef opreis het volgende:
Als Mercedes als het hele seizoen met een legale vleugel zou rijden dan was Max al WK..quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Je bedoelt "hoe lang hebben ze nodig om een scenario te bedenken dat hij hier zonder (of met minimale) straf weg kan komen".quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:00 schreef opreis het volgende:
We hebben er niet voor niks vooralsnog niet echt vertrouwen in...quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:00 schreef opreis het volgende:
Juistem.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je bedoelt "hoe lang hebben ze nodig om een scenario te bedenken dat hij hier zonder (of met minimale) straf weg kan komen".
Mja, dat wel, maar het is ook niet iets waarover je in discussie kan.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is volstrekt normaal dat je iemand die een straf gaat krijgen daarover hoort. Dat hoort gewoon bij zorgvuldigheid.
Lewis zijn klepje wat verder open schroeven natuurlijk !quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Klopt. Maar moesten al ruim 3 kwartier geleden bij de stewards zijn begreep ik.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Het is volstrekt normaal dat je iemand die een straf gaat krijgen daarover hoort. Dat hoort gewoon bij zorgvuldigheid.
Jurist gespot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:01 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Complotdenker gespot.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Je bedoelt "hoe lang hebben ze nodig om een scenario te bedenken dat hij hier zonder (of met minimale) straf weg kan komen".
Ze hebben er nooit aan gedacht hoe ze dit bij een sprintrace moeten toepassenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:00 schreef opreis het volgende:
Wat voor een deal kan de FIA eruit slepen met Mercedesquote:
ja, maar de rolmaat van Toto Wolff geeft iets anders aanquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, dat wel, maar het is ook niet iets waarover je in discussie kan.
Waarom heb je een gele vlag genegeerd, waarom ging je niet van je gas af etc. kan je over discusseren.
Waarom is zit er geen 85mm tussen de onderdelen is niet echt een punt van discussie denk ik dan.
Nou denk dat je bij FIA niet meer kan spreken van complotdenker als je kijkt wat er de afgelopen jaren is gebeurd.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jurist gespot.
[..]
Complotdenker gespot.
na de race.....dag puntenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:59 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Tja ik kan wel wat verzinnen, maar ik weet het ook niet. Ik zou dat ook op een ander moment hebben gedaan.
Complotdenker? Nou, we hebben écht flink wat behoorlijk twijfelachtige beslissingen gezien de afgelopen jaren hoor..quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jurist gespot.
[..]
Complotdenker gespot.
Even hoi zeggen, lulverhaal aanhoren, voor de vorm nog even beraadslagen, motivering tikken, dat je dat een uurtje kost vind ik niet heel gek.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt. Maar moesten al ruim 3 kwartier geleden bij de stewards zijn begreep ik.
GMTAquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou denk dat je bij FIA niet meer kan spreken van complotdenker als je kijkt wat er de afgelopen jaren is gebeurd.
Zie Ferrari en hun fuelflow cheat bijvoorbeeld.
Net een Fok!'erquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:04 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, maar de rolmaat van Toto Wolff geeft iets anders aan
Bijvoorbeeld. Alhoewel je wel parc-ferme hebt nu, dus daar zal ook naar gekeken zijn...quote:
Zat ik me na het posten te bedenken inderdaad, de beslissing moet ook nog geschreven en gepubliceerd worden.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:05 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Even hoi zeggen, lulverhaal aanhoren, voor de vorm nog even beraadslagen, motivering tikken, dat je dat een uurtje kost vind ik niet heel gek.
8,5 meterquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Wij dachten dat er 8.5mm stond, sowwieh,
-xx- Tototje
ff wat regels herschrijvenquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:02 schreef Evenstar het volgende:
[..]
PS, jij vindt een rolex toch helemaal te gek?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:06 schreef Evenstar het volgende:
Wij dachten dat er 8.5mm stond, sowwieh,
-xx- Tototje
Moet toch wachten tot mijn vriend een keer thuis komt, tijd zat nuquote:
Het was een beetje een grapje. Ik vond het contrast wel mooi tussen jullie.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:04 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nou denk dat je bij FIA niet meer kan spreken van complotdenker als je kijkt wat er de afgelopen jaren is gebeurd.
Zie Ferrari en hun fuelflow cheat bijvoorbeeld.
zulke technische meetbare zaken is altijd een DSQquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Mja, dat wel, maar het is ook niet iets waarover je in discussie kan.
Waarom heb je een gele vlag genegeerd, waarom ging je niet van je gas af etc. kan je over discusseren.
Waarom is zit er geen 85mm tussen de onderdelen is niet echt een punt van discussie denk ik dan.
ja simpel...achteraan starten, en met de race vanuit de pit omdat ze die achtervleugel moeten vervangen.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:04 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ze hebben er nooit aan gedacht hoe ze dit bij een sprintrace moeten toepassen
Ja. En dan zondag waar hij morgen finishd + 5quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:10 schreef Evenstar het volgende:
Maar als het een DSQ wordt dan mag hij morgen dus waarschijnlijk vanuit de pits starten, toch?
Je kunt toestemming vragen om van achteraan te mogen starten. Maar ze moeten dan ook een vleugel wisten (want illegaal) en dus breken ze de parc ferme regels, dat is in principe pitlane.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:10 schreef Evenstar het volgende:
Maar als het een DSQ wordt dan mag hij morgen dus waarschijnlijk vanuit de pits starten, toch?
Genot zou dat zijn, alleen al om zijn zure kop te zien en te genieten van zijn "they are out to get me" act.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja. En dan zondag waar hij morgen finishd + 5
Hoe vaak is er al een mega controversieel besluit genomen door de stewards?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:58 schreef greysbones het volgende:
Ik denk/hoop dat er met dit kampioenschap met iets teveel ogen gericht zijn op de FIA
Die maken zich onsterfelijk belachelijk als ze dit nu afdoen met een foei of een 5 plekken gridstraf
Zal dan toch de pits worden omdat ze tijdens parc fermé aan de auto gesleuteld hebben (die vleugel moet immers vervangen worden)?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef opreis het volgende:
[..]
Ja. En dan zondag waar hij morgen finishd + 5
1 rolex and a new mercedes benz ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:10 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
PS, jij vindt een rolex toch helemaal te gek?
hoofdrace toch ?quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:10 schreef Evenstar het volgende:
Spotter gespotquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:03 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Jurist gespot.
[..]
Complotdenker gespot.
Wanneer, in de sprintrace of in de hoofdrace? Lekker complex zo.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zal dan toch de pits worden omdat ze tijdens parc fermé aan de auto gesleuteld hebben (die vleugel moet immers vervangen worden)?
Wil eigenlijk naar bedquote:Op zaterdag 13 november 2021 00:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Moet toch wachten tot mijn vriend een keer thuis komt, tijd zat nu
Ja, dus morgen vanuit pits.quote:Op zaterdag 13 november 2021 00:12 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Zal dan toch de pits worden omdat ze tijdens parc fermé aan de auto gesleuteld hebben (die vleugel moet immers vervangen worden)?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |