Ja, alleen jammer dat dan vaak dingen zijn als "ga je dit echt uitzenden ja?"quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:37 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich wel.. het lijkt alsof de rijders vaak bij Jack toch dingen zeggen die ze bij de andere verslaggevers niet doen.
Ze zijn allang blij dat ze op Nederlandse TV mogen vloeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:43 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, alleen jammer dat dan vaak dingen zijn als "ga je dit echt uitzenden ja?"
Dat zal best, ik krijg er plaatsvervangende schaamte vanquote:Op vrijdag 12 november 2021 21:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ze zijn allang blij dat ze op Nederlandse TV mogen vloeken.
En misschien nemen ze de Nederlandse TV en Jack niet serieus maar toch heeft Jack wel vaak primeurs die ook door andere media worden overgenomen.
Hij flikt 't wel wat dat betreft.
Wie niet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 21:52 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat zal best, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van
Toch is Jack al aardig lang actief in de autosport.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:01 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie niet?
Maar 't werkt wel.. Jack is ook een amateur, hij is "tandarts" (tandtechnicus meer geloof ik, houdt zich vooral bezig met gebitscorrectie en facings op de tanden.. plus alles Joling-Wit maken.. )
Dat is ook het excuus van Olav Mol: die is verslaggever en geen sportjournalist.
Niks gezien. Niet spoileren in een mention aub. Kijk straks terug. Ben boos op Hugo en Rutte met hun beleid dus ben bier aantal drinken en serie kijken. Thanksquote:
ik zou 'm ook neit als tandarts willen, is te vaak afwezig, doet ie vooral in de winter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:03 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toch is Jack al aardig lang actief in de autosport.
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeelquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:09 schreef SiGNe het volgende:
[..]
ik zou 'm ook neit als tandarts willen, is te vaak afwezig, doet ie vooral in de winter.
https://www.mzcburgraadt.nl/over-ons/ontmoet-ons-team/quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeel
Ja en hij zal zich ook wel laten sponsoren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Denk dat ie zelf ook weinig doet, zo'n grootverdiener kan het af met personeel
Yes, plus een dagje werken in de week en die man hoeft zich nergens druk om te makenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja en hij zal zich ook wel laten sponsoren.
Af en toe iets over die facings melden en hij krijgt weer wat centrjes overgemaakt.
Die titel deed mij iets anders vermoeden als de bullshit die uit zijn mond komtquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef opreis het volgende:
Russell duidelijk te veel tijd doorgebracht bij Mercedes. Jammer
https://streamable.com/i1b5eq
mwah, als ze de auto afkeuren moet hij achteraan startenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Laat me raden, dit gaat een 'Foei, niet meer doen!' worden
meer gridstraf incomingquote:
Als ie er een voordeel van kan hebben op de baan dan moeten ze 'm wel straffen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Te grote DRS opening lijkt me niet dat ze dat met een foei kunnen afdoenquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:46 schreef GotenSSJ het volgende:
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te grote DRS opening lijkt me niet dat ze dat met een foei kunnen afdoen
Zondag of morgen bij de Sprint?quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef Zwoerd het volgende:
Lijkt mij DSQ voor qualifying, dus zondag achteraan starten.
Lijkt mij ook niet, maar je weet het nooit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Te grote DRS opening lijkt me niet dat ze dat met een foei kunnen afdoen
Kan van Gameren dat niet even opzoekenquote:
Morgen bij de sprint, dan moet hij eerst voldoen aan de regels en dan kan ie zich legaal kwalificeren voor de race zelf.quote:
Toch alleen voor sprintrace?quote:
Motorstand van die nieuwe motor voor Hamilton staat toch standje Party Modequote:Op vrijdag 12 november 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja. Maar in de race op zondg komen er weer 5 plaatsen bij
Mercedes gaat niet de gok nemen om ook een DNS te krijgen in de race zelf, die zullen vast veelvuldig controleren of het klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
Maar dan moeten ze open DRS morgen en overmorgen ook checken als Hamilton straf krijgt. Om te zien of het probleem is verholpen
En met een korte race zie ik hem niet zomaar naar het podium knorren.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
met een beetje mazzel eindig je dan achter een Ferrari en Gaslyquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie vanaf P20 moet starten dan gaat ie het toch erg moeilijk krijgen om weer in de top 3 te komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Motorstand van die nieuwe motor voor Hamilton staat toch standje Party Mode![]()
Dus geen probleem voor hem morgen
Misschien niet geheel toevallig, wellicht hebben ze juist daarom nu de gok genomen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef Zwoerd het volgende:
Maar door de sprint krijgt hij dus eigenlijk 24 rondjes extra om naar voren te rijden? Toch nog een soort geluk bij een ongeluk.
Het zou wel reden zijn om DRS van Benz vaker te gaan controleren. Ze vinden zoiets niet zomaar, dus ze moeten getipt zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mercedes gaat niet de gok nemen om ook een DNS te krijgen in de race zelf, die zullen vast veelvuldig controleren of het klopt.
Lulu en inhalen gaat helemaal niet zo makkelijk. De haasjes, williams en de alfa's ja, maar daarnaquote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Motorstand van die nieuwe motor voor Hamilton staat toch standje Party Mode![]()
Hamilton komt vaak pas naar voren tijdens de pitstops, dankzij een gigantisch sterke undercut. Nu geen pitstops, dus morgen gaat ie niet ver komen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:59 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
met een beetje mazzel eindig je dan achter een Ferrari en Gasly
Tuurlijk wel, die eindigt minstens P2.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton komt vaak pas naar voren tijdens de pitstops, dankzij een gigantisch sterke undercut. Nu geen pitstops, dus morgen gaat ie niet ver komen.
En hooguit P20quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die eindigt minstens P2.
Hij heeft wel laten zien dat inhalen op Interlagos hem niet altijd goed afgaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 22:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Net zo als in Turkije zekerquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:02 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, die eindigt minstens P2.
Masi heeft de mail nog niet gelezenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto al mail gestuurd naar de stewards dat het Max fout is voor die DRS
Michael this is Totoquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
Toto al mail gestuurd naar de stewards dat het Max fout is voor die DRS
Maar het geld zal al wel op zijn bankrekening staanquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Masi heeft de mail nog niet gelezen
Langs de baan staan ook fotografen van de teams zelf, die sturen de foto's via bekabelde wifi (volgns Olav) door naar het team zelf.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:00 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou wel reden zijn om DRS van Benz vaker te gaan controleren. Ze vinden zoiets niet zomaar, dus ze moeten getipt zijn
Voor middernacht lokale tijd?quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
23:15 is de stewards meeting. Dus we zullen het voor middernacht wel weten.
Revenge of Yukiquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij heeft wel laten zien dat inhalen op Interlagos hem niet altijd goed afgaat.
Vraag Albon maar
Wilde nog wel een beetje bijtijds naar bed.. zou het het wachten waard zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
We zullen het wel weten, dus de tijd die we hier hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Voor middernacht lokale tijd?
Nachtbraken dusquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Dat probeer ik al 3 dagen, iedere keer is er weer watquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde nog wel een beetje bijtijds naar bed.. zou het het wachten waard zijn
Als je er beter door zou slapen wel. Anders, neuhquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wilde nog wel een beetje bijtijds naar bed.. zou het het wachten waard zijn
Opzich zou er snel een beslissing gemaakt kunnen worden, als de regels overtreden zijn dan is 't vanaf de pit starten (met een legale vleugel).quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:08 schreef Nattekat het volgende:
Sowieso kan de tijd die hij gereden heeft nooit geldig blijven met een DRS die verder open gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich zou er snel een beslissing gemaakt kunnen worden, als de regels overtreden zijn dan is 't vanaf de pit starten (met een legale vleugel).
Maar goed, 't gaat natuurlijk wel om Lewis en Mercedes...
Niet nachtbrakenquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
7:30 gaat m'n wekker, lees het morgen wel
Vaak is zo'n meeting nog even voor de sier en een kans voor Mercedes om een heel goed excuus te verdedigen. Eigenlijk staat een DSQ al zo goed als vast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Opzich zou er snel een beslissing gemaakt kunnen worden, als de regels overtreden zijn dan is 't vanaf de pit starten (met een legale vleugel).
Dat had ik vorige weekquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat probeer ik al 3 dagen, iedere keer is er weer wat
quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Drekkoning het volgende:
Kwamen net weer wat Fok!kers voorbij bij Jinek
in principe gelden de regels ook voor #44.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:11 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Naja, volgens mij is de huidige achtervleugel gewoon illegaal. Dus moet je een aanpassing doen aan je auto tijdens parc ferme om hem legaal te maken en dat is pitlane start.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak is zo'n meeting nog even voor de sier en een kans voor Mercedes om een heel goed excuus te verdedigen. Eigenlijk staat een DSQ al zo goed als vast.
Wekker? Zo blij dat ik tegenwoordig gewoon op tijd wakker word. Wake-up light nemen als dat lastig is, je wil nooit meer anders.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:10 schreef TheFreshPrince het volgende:
7:30 gaat m'n wekker, lees het morgen wel
#44quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:15 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
in principe gelden de regels ook voor #44.
Daarom is het goed dat er een swing gaande is
Gelukkig weten we hier dat als jij iets brengt als keihard feit, het nog alle kanten op kan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vaak is zo'n meeting nog even voor de sier en een kans voor Mercedes om een heel goed excuus te verdedigen. Eigenlijk staat een DSQ al zo goed als vast.
Nee, na dit weekend nog 78 punten te vergeven (3x 25 punten + 3x FL punten)quote:Op vrijdag 12 november 2021 23:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wil iedereen toch vast feliciteren met het kampioenschap van Max.
Oostenrijksquote:Op vrijdag 12 november 2021 23:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Michael this is Toto
I’ve got something I want to show you
( lees met Duits accent)
Was jij het?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |