abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202150972
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:05 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Persoonlijk vind ik bepaalde uitzonderingen wel fijn. Onderwijs dat gewoon door kan gaan, zwemlessen die door kunnen gaan.
Niet iedereen heeft of wil kinderen. Voor sommige mensen is uitgaan hun belangrijkste uitlaatklep, het nachtleven of voetbal. Dat is net zo belangrijk voor sommigen als de zwemles van je kind.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:21:08 #177
22565 asco
Los in deze tent
pi_202150996
"Als je de capaciteit van kliniek en IC niet op niveau hebt kunnen houden gedurende een pandemie dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet hebt gekeken naar de ervaringen in VK en Israël met een afnemende effectiviteit van de vaccins in de tijd dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet vol hebt ingezet op ventilatie dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat het vaccineren van gezonde mensen onder de 60 volstrekt zinloos is dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat mensen met een vaccinatie ook besmettelijk kunnen zijn maar wel naar binnen mogen bij een evenement dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat enkel mensen met een slechte gezondheid en/of een hoge leeftijd beschermd dienen te worden dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat het voor gezonde mensen onder de 60 beter is om de ziekte door te maken dan heb je boter op je hoofd.
Sinds 1 maart 2020 (620 dagen) meldt het RIVM 603 overledenen onder de 60 jaar. Onder de 50 jaar zijn er in diezelfde periode slechts 163 mensen overleden aan of met corona (440 dus >60). De maatregelen die men treft en de angst die men creëert zijn vele malen erger voor de volksgezondheid, welzijn en welvaart. En het allerergste is dat die fucking maatregelen ook nog eens niet werken. Sterker nog, ze zijn vaak contra-productief. It's a bloody shame!"

Dit vat het wel samen.
pi_202151006
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ja. Voelt toch wat vreemd. Is dat nou echt allemaal te verklaren omdat we allemaal niet meer opletten? Had het voorkomen kunnen worden door bijvoorbeeld thuiswerken en die 1,5 meter in stand te houden?
Ik geloof er helemaal niks van. Bovendien zie je het overal zowat in Europa.
pi_202151010
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:15 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Over een half jaar moet je Hugo z'n lul afzuigen voor een QR-code.
Wel tussen 06.00 en 18.00 uur :7
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_202151065
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:13 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Zweden lijkt me wel wat.
net zo schadelijk en kansloos
pi_202151081
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:15 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Maar dat zijn logische uitzonderingen. Leg mij eens uit waarom ik om 10 uur bij de jonge jeugd ouders moet weren, maar die ouders wel met 1000 man in het lokale theater mogen. Dat strookt toch voor geen meter, wat is daar de logica achter?
Ja, echt geen flauw idee. Zoals ik ook niet snap waarom winkels na 18:00 uur geen klanten meer mogen ontvangen. Is het risico op besmettingen hoger na 18:00 uur? Beseft men zich niet dat die boodschappen dan wat naar voren worden geschoven?

Als ik het positief benader, wilde men een signaal afgeven met wat willekeurige maatregelen. Puur om het gevoel van urgentie weer terug te krijgen. En heeft men dus bewust niet gekozen voor consistentie of logica. Als ik het negatief benader is er een of andere bizarre politieke ruilhandel geweest, waar dit het resultaat van is.
pi_202151111
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:24 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Ja, echt geen flauw idee. Zoals ik ook niet snap waarom winkels na 18:00 uur geen klanten meer mogen ontvangen. Is het risico op besmettingen hoger na 18:00 uur? Beseft men zich niet dat die boodschappen dan wat naar voren worden geschoven?

Als ik het positief benader, wilde men een signaal afgeven met wat willekeurige maatregelen. Puur om het gevoel van urgentie weer terug te krijgen. En heeft men dus bewust niet gekozen voor consistentie of logica. Als ik het negatief benader is er een of andere bizarre politieke ruilhandel geweest, waar dit het resultaat van is.
Ik heb nog een andere insteek: het is paniekvoetbal. Men ziet dat de cijfers uit de hand lopen maar aan de andere kant ziet men ook dat het draagvlak en het perspectief op beter weg zijn. Dan krijg je dit als slap aftreksel.

Die winkels snap ik ook echt helemaal geen jota van. Lijkt mij dat het dan alleen maar drukker wordt na werktijd en op zaterdag...
zie email 27 oktober
pi_202151149
Valt toch niet meer te volgen

Bios, theater binnen: open zonder restricties
Sportwedstrijden buiten: magniet.

Hoe dan? Hoe the fuck kan je dat uitleggen?

2g als 'keuze'. Right.
Alles is tegeven dat het beleid keihard gefaald heeft en daarmee het verantwoordelijk persoon.
Ga weg, totaal malloot!

En alles in 3 weken. Yeah, right. Alsof iedereen dat nog wil geloven. Feestdagen komen er aan en daarna is alles nog te risicovol. Wedden?

En daarna? Zeg maar dag met het land dat we kende. En daarom moet je altijd kritisch blijven tegenover politici en hoe ze zich gedragen. Dit volk gedraagt zich als een stel waanzinnige tiranen wat iedere keer andere resultaten verwacht na hetzelfde te doen.

Alles wat gekomen is in de afgelopen jaren wat maatregelen zou verlichten of vervangen wordt allemaal in 1x ingevoerd en maar mondjesmaat teruggehaald. Vaccinatiecampagne gehad wat ons beloofd werd de vrijheid terug te geven, maar nog slechter af qua vrijheid dan in 2020.

Stel waanzinnige totaal gekken daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:28:45 #184
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202151161
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:05 schreef Heph844 het volgende:

[..]
Eerlijk gezegd vind ik consistentie ook niet zo belangrijk. Met consistentie bereik je alleen maar dat alles veel strikter wordt.

Persoonlijk vind ik bepaalde uitzonderingen wel fijn. Onderwijs dat gewoon door kan gaan, zwemlessen die door kunnen gaan.
Laten we vooral maatregelen invoeren die niks gaan helpen inderdaad. Als scholen brandhaarden zijn, moeten we die ook omwille van consistentie niet sluiten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202151191
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:24 schreef Heph844 het volgende:

[..]

1 ding: bios open en stadions dicht.
Terwijl we weten vanuit de wetenschap wat binnen en buiten doet met dat virus.

Niet meer uit te leggen. Echt niet.
1947-2016
pi_202151202
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:12 schreef PzKpfw het volgende:
Aan de andere kant is het wel knap dat we nu met 85% gevaccineerd een recordaantal besmettingen hebben _O_
Allemaal de schuld van de ongevaccineerden. Hihi
pi_202151203
Kijk eens wie er volgende week congres heeft: https://www.christenunie.nl/congres#.YY7c6i2iE1I
Dat wordt interessant in het kader van 2G...
zie email 27 oktober
pi_202151205
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:19 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Niet iedereen heeft of wil kinderen. Voor sommige mensen is uitgaan hun belangrijkste uitlaatklep, het nachtleven of voetbal. Dat is net zo belangrijk voor sommigen als de zwemles van je kind.
Ja, dat je kind zich kan redden als je te water raakt is net zo belangrijk als op zondag om 4:30 nog een shoarmatje naar binnen kunnen klappen nadat je je kapot gezopen hebt.

Nee, zo creëer je wel begrip voor je punt. :')
pi_202151246
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:21 schreef asco het volgende:
"Als je de capaciteit van kliniek en IC niet op niveau hebt kunnen houden gedurende een pandemie dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet hebt gekeken naar de ervaringen in VK en Israël met een afnemende effectiviteit van de vaccins in de tijd dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet vol hebt ingezet op ventilatie dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat het vaccineren van gezonde mensen onder de 60 volstrekt zinloos is dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat mensen met een vaccinatie ook besmettelijk kunnen zijn maar wel naar binnen mogen bij een evenement dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat enkel mensen met een slechte gezondheid en/of een hoge leeftijd beschermd dienen te worden dan heb je boter op je hoofd.
Als je niet begrijpt dat het voor gezonde mensen onder de 60 beter is om de ziekte door te maken dan heb je boter op je hoofd.
Sinds 1 maart 2020 (620 dagen) meldt het RIVM 603 overledenen onder de 60 jaar. Onder de 50 jaar zijn er in diezelfde periode slechts 163 mensen overleden aan of met corona (440 dus >60). De maatregelen die men treft en de angst die men creëert zijn vele malen erger voor de volksgezondheid, welzijn en welvaart. En het allerergste is dat die fucking maatregelen ook nog eens niet werken. Sterker nog, ze zijn vaak contra-productief. It's a bloody shame!"

Dit vat het wel samen.
Vat het heel goed samen.
Wat een drama dit. Wat een intense bende hebben die hugo, ferd en mark gemaakt.

Flikker. Op.
1947-2016
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:33:28 #190
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202151257
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:30 schreef trein2000 het volgende:
Kijk eens wie er volgende week congres heeft: https://www.christenunie.nl/congres#.YY7c6i2iE1I
Is toch gewoon online?
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_202151277
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:33 schreef daNpy het volgende:

[..]
Is toch gewoon online?
Ja. Dus?
zie email 27 oktober
pi_202151299
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:24 schreef tim020hoorn het volgende:

[..]
net zo schadelijk en kansloos
Mwa, dat zie ik echt anders.
pi_202151301
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:30 schreef trein2000 het volgende:
Het is online slimmerik.
pi_202151324
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:28 schreef daNpy het volgende:

[..]
Laten we vooral maatregelen invoeren die niks gaan helpen inderdaad. Als scholen brandhaarden zijn, moeten we die ook omwille van consistentie niet sluiten.
Dat leek vorig jaar heel goed te helpen toch? Verder helemaal eens idd.
pi_202151350
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?

Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.
Ik heb een topic geopend:Hoe Corona wel aan te pakken? omdat ik mij dit ook zo vaak afvraag?
  vrijdag 12 november 2021 @ 22:39:45 #196
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_202151370
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:34 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ja. Dus?
Snap ik je punt niet heel goed? Dat CU tegen 2g zal zijn?
pi_202151391
Gommers haalt wel hard uit naar het kabinet en terecht. Praatjes maar geen structureel geld.
pi_202151396
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 22:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is online slimmerik.
Dat snap ik, slimmerik. Het ging mij om de inhoud, als de CU een draai maakt op dit punt krijg je geheid een opstand daar.
zie email 27 oktober
pi_202151404
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 20:21 schreef capricia het volgende:
Ik wil eigenlijk alle commentatoren vragen die het hier niet mee eens zijn: wat dan wel?

Mijn persoonlijke mening is dat we te laat ingrijpen. Telkens weer.
Als je alles afpelt, is er maar één echt alternatief: accepteren dat mensen sterven.
pi_202151419
Al hadden Rutte en de Jonge een nazi-beleid verkondigt dan gaat het ons nog niet helpen.
Die twee hebben het vertrouwen van de bevolking verloren.
De enige oplossing is: nieuwe koppen en poppen.
Dat betekent hun moeten weg, laat ze zelf ontslag nemen ipv weggetrapt te worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')