Hier ook niet. Behalve met enige regelmaat een rant tegen mijn lief. Die braaf luistert, me uit laat razen, en dan gaan we over tot de orde van de dagquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:47 schreef chratnox het volgende:
[..]
Eens. Is het heel raar als ik zeg dat het (mij in elk geval) soms juist helpt om de frustratie er hier uit te schrijven? Buiten dit topic komt het bijna niet ter sprake voor mij.
Ik denk dat een vaccinatie halen wel eenn van de geldige uitzonderingen is om naar buiten te mogen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:45 schreef capricia het volgende:
Ik vind dat van Oostenrijk wel huge. Gewoon 35% van je bevolking opsluiten.Ben erg benieuwd hoe het met de handhaving gaat vanaf maandag.
Ik praat gewoon Jaap van Dissel na hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:49 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Ah.... eindelijk een viroloog in dit topic die het virus al wel kan doorgronden.
[..]
Ik zie wat beren op de weg met ons beleid tot nu toe.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je vergeet de zitverplichting en het juichverbod.
Ze gaan nog harder als wij, met het verschil dat ze daar iets beter de zorg op orde hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hee, hoe gaat het eigenlijk in België? Ik zag ook flink hoge cijfers daar. Is er al sprake van het herinvoeren van maatregelen?
Dat gebeurd lang, heel lang nadat de zorg compleet overspoeld is en elke maagbloeding of ontstoken darm je fataal word. Maar het kan inderdaad. In Nederland kunnen niet meer mensen ziek worden dan 18 miljoen.quote:
Vooropgesteld: niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar ik heb ook de indruk dat velen hier ook niet meer het logische hierachter WILLEN zien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi dat je er zo in staat. Dat heb ik ook altijd wel gehad, maar aangezien er geen enkele logica zit in de voorgenomen maatregelen viert frustratie even hoogtij bij mij op dit moment.
Horeca tot 19:00.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Supermarkten tot 20:00.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Geen ouders meer langs de lijn bij buitensport.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
De propaganda heeft meer stuk gemaakt dan ons lief is.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:47 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Misschien is die dagelijkse traditie om kwart over drie toch schadelijker dan we dachten...
Gelukkig zijn ze niet alle 18 miljoen tegelijk (ernstig) ziek.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:51 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat gebeurd lang, heel lang nadat de zorg compleet overspoeld is en elke maagbloeding of ontstoken darm je fataal word. Maar het kan inderdaad. In Nederland kunnen niet meer mensen ziek worden dan 18 miljoen.
Ditquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mooi dat je er zo in staat. Dat heb ik ook altijd wel gehad, maar aangezien er geen enkele logica zit in de voorgenomen maatregelen viert frustratie even hoogtij bij mij op dit moment.
Supermarkten tot 20:00.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Geen ouders meer langs de lijn bij buitensport.. wie kan mij uitleggen wat dit helpt in virusbestrijding?
Jij wel? Dan kun je die logica vast uitleggen tochquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vooropgesteld: niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar ik heb ook de indruk dat velen hier ook niet meer het logische hierachter WILLEN zien.
ik maak me ook alleen maar druk over zaken waar ik zelf wat aan kan doen maar het is natuurlijk wel jammer dit zeker omdat het deels wel te voorkomen was geweestquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:46 schreef dick_laurent het volgende:
En als aanvulling, ik denk ook dat sommige mensen oprecht iets teveel hier zitten en/of met de 'rona materie bezig zijn.
Het wordt dan ook wel een beetje een viscieuze cirkel he..... Je voelt je al kut door de situatie. Dan ga je shit erover lezen en het heel vaak erover hebben, en nog meer erover lezen, en BWAAAAAAH!!!![]()
![]()
![]()
![]()
maak je shit alleen maar heftiger en heftiger in het koppie.
Is vorige week al gebeurd (mondmaskerplicht op openbare plaatsen en in het onderwijs, QR code voor evenementen) . Nu afwachten of ze effect hebben. We zitten nog steeds onder de piek van november vorig jaar, maar die was dan ook rampzalig. En het aantal beschikbare IC plaatsen is inmiddels 5% gedaald door personeelstekort.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:44 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hee, hoe gaat het eigenlijk in België? Ik zag ook flink hoge cijfers daar. Is er al sprake van het herinvoeren van maatregelen?
Ben jij al de status gepasseerd dat je maar gestopt bent met de logica er achter te zoeken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Vooropgesteld: niet om jou persoonlijk aan te vallen, maar ik heb ook de indruk dat velen hier ook niet meer het logische hierachter WILLEN zien.
Massaal volle kroegen zijn verleden tijd. Dat helpt wel degelijk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ik heb ook een mooi leven, ben gezond, maar ik mis vooral de spontaniteit van het leven. Reis enorm graag en dat is tegenwoordig gewoon veel lastiger (op veel momenten). Die voorpret is voor mij erg belangrijk en dat is vervangen door stress of iets wel of niet door kan gaan. Spontaan uit eten gaan of naar de bios gaan is rondom lockdowns lastiger.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Opzich snap ik dat wel, maar het is natuurlijk wel erg jammer. Ik vind de (voorgestelde) maatregelen ook kut, maar ik ben nog steeds wel erg blij dat ik in Nederland woon waar mensen niet gewoon op straat gegooid worden als ze een verkeerde keus maken.
Uiteindelijk ben ik gezond, is mijn gezin gezond en is één van de ergste dingen die ik op dit moment heb dat ik me soms helemaal de pleuris verveel naar mn schermen starend. Ik hoop dat het voor jou net zo is
Ik ben daar in alle eerlijkheid nooit uberhaupt mee begonnen. Fuck if I know. Wat weet ik nu van virusbestrijding!?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben jij al de status gepasseerd dat je maar gestopt bent met de logica er achter te zoeken?
Wat is hier logisch aan dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:52 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Aan mensen waarvan ik vermoed dat ze het niet willen zien? Nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Jij wel? Dan kun je die logica vast uitleggen toch?
Ik ben gestopt me er druk over te maken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ben jij al de status gepasseerd dat je maar gestopt bent met de logica er achter te zoeken?
Tot 37,5% gedaald vergelijking met een jaar terug. Toen met 800 bezette bedden dezelfde geluiden kwamen uit de IC's als nu met 300.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:53 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Is vorige week al gebeurd (mondmaskerplicht op openbare plaatsen en in het onderwijs, QR code voor evenementen) . Nu afwachten of ze effect hebben. We zitten nog steeds onder de piek van november vorig jaar, maar die was dan ook rampzalig. En het aantal beschikbare IC plaatsen is inmiddels 5% gedaald door personeelstekort.
Ik heb wel een hoop termen geleerd die ik tijdens Scrabble goed kan gebruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:54 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ik ben daar in alle eerlijkheid nooit uberhaupt mee begonnen. Fuck if I know. Wat weet ik nu van virusbestrijding!?
Ja laat de piek nu maar zo snel mogelijk komen, wat mij betreft loopt ie helemaal over en komt er een callaps. Dan is in elk geval het panische er af.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:12 schreef Tijn het volgende:
Meer dan 350 covidpatiënten op de IC nu. De piek van 400 die was voorspeld komt met rasse schreden dichterbij en het is nog maar half november.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |