Wilde ik niet zeggen..quote:
dat gaat misschien een week goed. Totdat je een fikse boete hebt of het slot van de deur is aangepast.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef Harlon het volgende:
[..]
Ja dat is precies wat er nodig is. Als een enkeling weigert, dan is dat een zeikert en makkelijk aan te pakken door de overheid. Als in bijvoorbeeld heel Amsterdam de kroegen weigeren om dicht te gaan dan wens ik dat handjevol handhavers heel veel succes. Die krijgen de boel echt niet meer naar binnen dan.
Moraal van het opvolgen van maatregelen is ook in het putje. Net als de liefde hier.quote:
De straten na 20u uitgestorven hebbenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef josja het volgende:
Wat is in godsnaam het nut van supermarkten eerder dicht? Iedereen moet toch boodschappen doen, kun je beter spreiden. Wat voor gedachte zit hier achter want ik zie hem echt niet.
Dat is echt goudquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hadden ze in Engeland niet een foutje gemaakt door geen openingstijd te definiëren? Die kroegen gingen dus om 0.00uur weer open![]()
Alleen in de toiletten placering.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Gaat placering in de horeca nou door?
Orly?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:17 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Hadden ze in Engeland niet een foutje gemaakt door geen openingstijd te definiëren? Die kroegen gingen dus om 0.00uur weer open![]()
Weet niet zeker of het Engeland was, gezien de fout zou het ook zomaar België kunnen zijnquote:
Je wil niet dat mensen na acht uur nog op straat zijn en alcohol gaan kopen/nuttigen natuurlijk. Beter als mensen alcohol eerder op de dag kopen en het dan 's avonds bij mensen thuis gebruikt wordtquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef josja het volgende:
Wat is in godsnaam het nut van supermarkten eerder dicht? Iedereen moet toch boodschappen doen, kun je beter spreiden. Wat voor gedachte zit hier achter want ik zie hem echt niet.
Plus je krijgt weer hetzelfde effect. Mensen die altijd laat hun boodschappen doen gaan nu eerdere hun boodschappen doen dus wordt het in de minder uren dat ze open zijn drukker. Bij de alcohol klok was dat ook al zo tussen 19.00 en 20.00 rete druk na 20.00 geen hond in de supermarkt te vinden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ze dachten dat alcohol verbod na 20:00 in de supermarkt kunnen we overtreffen, nu doen we de hele supermarkt dicht!
Neo-liberaal beleid van de afgelopen 10 jaar heeft zeker zijn uitwerking. Alles geoptimaliseerd, werkt perfect als de zorgdruk altijd gemiddeld blijft zonder uitschieters.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:31 schreef MatthijsDJ het volgende:
Ik zie trouwens niet meteen Hugo en Rutte als schuldige voor het wanbeleid.. Volgens mij worden we nu slachtoffer van iets waar we zo trots op zijn.. Polderen... Iedereen tevreden houden, uren lange meetings.. en niemand die eens keihard met de vuist op tafel slaat..
Lijkt me dat je beter wat meer mensen op straat kunt hebben dan iedereen om half 8 nog in de rij in de supermarkt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De straten na 20u uitgestorven hebben
Best slim. Eerst lekken dat er een lockdown aankomt. Iedereen in paniek en boos. Blijkt het een avondklok light te zijn. Minder gezeik; mensen zien het als overwinning.quote:
Nogmaals ga dan lekker in Burundi wonen daar gaat dit wel zoals jij wenst.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je mag dus maar 1x in de 4 jaar stil kritiek uiten met een rood potloodje.
Yeah, right.
Dat vind ik dus niet goed te praten.
Ik ben geboren in 1968 met een oudere vader (1926) die in de oorlog een bloedhekel aan de Duitsers had gekregen. Wonende dichtbij de grens met West-Duitsland gingen we daar dan ook nooit heen. En daarachter lag dus dat akelige ijzeren gordijn waar je überhaupt niets te zoeken had. Kennissen hadden banden met Polen, waar de ellende nog groter was dan in de DDR.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik was te laat geboren om dat zelf te zien maar verdiep me graag in 20ste eeuwse geschiedenis en ben daar ook geweest wegens familiebanden.
Wat zij vertelden is echt onwijs. Niet weten wie je kan verraden als je terechte kritiek uit is bizar inderdaad. Wat een leven moet dat geweest zijn....
Jouw keuze om zo te zijn. Mijn keuze is om maar meer zelf na te kunnen denken dan ipv 1x in de 4 jaar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nogmaals ga dan lekker in Burundi wonen daar gaat dit wel zoals jij wenst.
En dan alsnog komen met een avondklok want ja... Dat is wel lekker dichtbij. Iedereen kon al wennen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:31 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Best slim. Eerst lekken dat er een lockdown aankomt. Iedereen in paniek en boos. Blijkt het een avondklok light te zijn. Minder gezeik; mensen zien het als overwinning.
Gewoon een verkapte avondklok dus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:27 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
De straten na 20u uitgestorven hebben
Want een kabinet kan natuurlijk niet vallen oid. Al is dat nu ook gewoon een drama met de formatie. Dat is nou eenmaal hoe het hier werkt en je hebt recht om te protesteren maar om nou te gaan promoten dat er burgerlijke ongehoorzaamheid moet zijn is van de zotte.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jouw keuze om zo te zijn. Mijn keuze is om maar meer zelf na te kunnen denken dan ipv 1x in de 4 jaar.
Daarvoor hoef je niet naar burundi verbannen te worden.
jezus wat zijn mensen achterlijk soms.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:38 schreef Jor_Dii het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)oronacheck-in-omloop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |