Hadden ze in Engeland niet een foutje gemaakt door geen openingstijd te definiren? Die kroegen gingen dus om 0.00uur weer openquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Ah, de horeca om 19u dicht en de supermarkten om 20u lees ik op RTLnieuws - precies genoeg tijd om nog effe een sixpack te halen voor de after
Je verwacht te veelquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:15 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Ik vraag me oprecht af of je het OMT nog in zijn huidige samenstelling moet laten zitten.
Beleid wordt grotendeels gebaseerd op hun adviezen maar zowel hun modellen als de uitwerking van de maatregelen zitten er wel fokkin naast.
Dat is een hele sterke vraag, maar daarmee onderschat u de kracht van het virus.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Allemaal raak.
+
[..]
En je hebt een hele goede persconferentie waar hugo, mark en ferd geen antwoord op hebben.
Weet je wat het grappige is.. Het lijken vooral lui zoals Engel maar ook een Baudet die dat willen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:12 schreef Nia het volgende:
[..]
Je verlangt duidelijk terug naar het USSR/DDR tijdperk?
Mwa ik vind dat wel begrijpelijk want mensen moeten na hun werk doordeweeks wel (redelijk) de tijd hebben om een boodschap te kunnen doen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Zie het al.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-maatregelen-corona
Riiiight.
Totaal geschift.
Op zaterdag / zondag heb ik er weinig op tegen om om 16u aan te schuiven hoor. Doordeweeks een ander verhaal uiteraard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Om 19.00 uur moeten cafs, restaurants en kroegen de deuren sluiten. Ook niet-essentile winkels moeten om 19.00 uur sluiten.
19.00uur is wel tactisch. Dat is te vroeg om fatsoenlijk uit eten te gaan. Restaurants kunnen dus net zo goed compleet sluiten.
Spijker, kop.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
https://twitter.com/annst(...)rRSWoBLf6bpNAog&s=19
Welke journalist gaat deze vragen stellen?
Moeten ze maar thuis werkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat wel begrijpelijk want mensen moeten na hun werk doordeweeks wel (redelijk) de tijd hebben om een boodschap te kunnen doen.
Jij misschien. 80% gaat om 16.00uur echt niet aan het avondeten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:21 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op zaterdag / zondag heb ik er weinig op tegen om om 16u aan te schuiven hoor. Doordeweeks een ander verhaal uiteraard.
Wat een totale debielen zijn het.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:17 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Waar lees je dat?
Zie het al.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)e-maatregelen-corona
Riiiight.
Totaal geschift.
Ik zag Bald & Bankrupt recentelijk nog rondlopen in zo'n oud Sovjet kamp waar andersdenkenden heen werden vervoerd. Ik vraag me nog steeds af waarom wij hier in het vrije westen gewoon hebben toegekeken hoe Honecker en zijn kameraden een heel land gevangen hielden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:12 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Er zijn er veel die hier stiekem naar verlangen heb ik het idee.
Ja dat is precies wat er nodig is. Als een enkeling weigert, dan is dat een zeikert en makkelijk aan te pakken door de overheid. Als in bijvoorbeeld heel Amsterdam de kroegen weigeren om dicht te gaan dan wens ik dat handjevol handhavers heel veel succes. Die krijgen de boel echt niet meer naar binnen dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:02 schreef Straatcommando. het volgende:
Ik hoor net op de radio dat veel ondernemers het niet meer pikken en dat snap ik heel goed.
Ja exact. Alleen denk jij in strenger en ik in losser want daarmee kun je de drukte spreiden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:20 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa ik vind dat wel begrijpelijk want mensen moeten na hun werk doordeweeks wel (redelijk) de tijd hebben om een boodschap te kunnen doen.
Geel valt lekker opquote:
Waar een wil is is een weg, zie je nu ook met eerder op staan gaan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:21 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jij misschien. 80% gaat om 16.00uur echt niet aan het avondeten.
En wij mochten geen vergelijking trekken met een bepaalde periode..quote:
Mwa, patienten die urenlang in de ziekenwagen moeten wachten tot er een bed vrijkomt, een record aan uitgestelde zorg, kankers die pas gediagnoseerd worden nadat kinderen op de IC belanden...quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:56 schreef Harlon het volgende:
En ze mogen trouwens wel ff kijken naar hoe ze het in Engeland wel voor elkaar krijgen. Lagere vaccinatiegraad, maar zorg trekt het daar nog wel en totaal geen maatregelen. Is daar inmiddels weer zoals normaal ipv zoals hier.
https://www.theguardian.c(...)lance-crisis-podcastquote:New figures published on Thursday revealed that a record 5.8 million people are waiting for hospital treatment, and that the proportion of A&E patients seen within the NHS’s target of four hours was the lowest since the current records began in January 2010. Meanwhile, occupancy of wards has already hit its expected winter peak.
Nowhere are these problems more obvious than in the ambulance service. A shortage of beds for arriving patients means that paramedics who once completed seven or eight jobs on a shift are now forced to wait in queues outside A&E units, “babysitting” their charges instead of moving on to new cases who sometimes wait for hours before they hear the siren that signals help is at hand. The most urgent calls now wait an average of nearly 54 minutes – up from 45 minutes in September. For less urgent calls, the average is upwards of three hours – and it can be much longer. The College of Paramedics has called the situation “unacceptable”, saying “patients are waiting too long and that is putting them at risk”.
quote:Alarm over ‘serious’ delays in diagnosing childhood cancer in England
[..]
As well as the fall in the overall numbers of children diagnosed with cancer, researchers found that even those whose cancer was spotted last year were more likely to have been diagnosed only after being admitted to intensive care. That suggests long delays in accessing care may have made them much sicker, experts say.
Ze dachten dat alcohol verbod na 20:00 in de supermarkt kunnen we overtreffen, nu doen we de hele supermarkt dicht!quote:
Ik was te laat geboren om dat zelf te zien maar verdiep me graag in 20ste eeuwse geschiedenis en ben daar ook geweest wegens familiebanden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:22 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik zag Bald & Bankrupt recentelijk nog rondlopen in zo'n oud Sovjet kamp waar andersdenkenden heen werden vervoerd. Ik vraag me nog steeds af waarom wij hier in het vrije westen gewoon hebben toegekeken hoe Honecker en zijn kameraden een heel land gevangen hielden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |