Ze zijn echt helemaal gek gewordenquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:00 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Bioscoop mag je wel heen, maar amateurvoetbal buiten kijken niet LOL
Denk aan de oudjes!quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:58 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Dus ouders niet meer langs de lijn bij hun kinderen bij een potje voetbal in de BUITENLUCHT.
Ik word hier gewoon depressief van..
Als dat laatste het geval is verandert er de facto weinig.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:58 schreef Kickinalfa het volgende:
De terugkeer naar officiële 1,5 meter, wat een flopshow.
Of vallen QR locaties er weer buiten.
Ik snap er ook niks van. En kantine is horeca dus daar werk je met de QR, dan lijkt t mij opgelost.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn echt helemaal gek geworden
Doe dan maar winterstop hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn echt helemaal gek geworden
schoenewinkels, kledingzaken en dat soort winkels zijn meestal om 18 uur dicht. Behalve op koopavond en in de kalverstraat wellicht.quote:
Mooi, we willen The Eternals nog in de bios zienquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:03 schreef maxi-mus het volgende:
De theaters hebben eindelijk eens een goede lobby gedaan ofzo?
Nee. Het is alles + + + + + + +.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:58 schreef Kickinalfa het volgende:
De terugkeer naar officiële 1,5 meter, wat een flopshow.
Of vallen QR locaties er weer buiten.
Geen enkele. En het zijn allemaal stuk voor stuk zeer relevante vragen die antwoord behoeven. Vooral die laatste. Men mag dit niet invoeren zonder er met de tweede kamer over gehad te hebben.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:03 schreef Printerkabel het volgende:
https://twitter.com/annst(...)rRSWoBLf6bpNAog&s=19
Welke journalist gaat deze vragen stellen?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef SilverEyes het volgende:
Sowieso wordt corona nu misbruikt door andere issues aan te pakken onder het mom van corona. Vuurwerk verbod, voetbalrellen.
Vuistslag in het gezicht van de zorgmedewerkersquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:54 schreef Stoorzendert het volgende:
Dat volledig thuiswerken is prima. Kan ik weer op de cruisestand naar mijn werk
Dat wordt smullen vanavond.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:03 schreef D_A het volgende:
En dan zijn nog niet eens alle maatregelen uitgelekt
Dit lijkt me best wel een goede optie die extra tijd en ruimte kan geven?quote:De hartchirurg heeft daarom contact gelegd met Duitse ziekenhuizen in Duisburg en Münster en er liggen concrete plannen op tafel om patiënten daar te opereren, zegt hij. Duitsland heeft zelf ook te kampen met een vierde coronagolf, maar zowel op de IC's als voor de hartzorg heeft het land overcapaciteit. Die wil Mariani gebruiken. "Ik wil wel graag meehelpen. Uiteindelijk staat niet onze hele keten onder druk. Wij hebben vaak wel een heel operatieteam beschikbaar, alleen geen IC."
Werken over de grens is volgens Mariani 'plan c' en komt in beeld als het de Nederlandse hartcentra samen niet meer lukt de spoedpatiënten een plek te geven.
Geen idee. Volgens mij stond juist in de spoedwet dat het langs de tweede kamer moest.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
Maar als de regels morgen 19u al ingaan heeft de Kamer er nog helemaal niet over vergaderd toch? Hoe zit dat.
@:trein2000
We passen ondertussen ook even de wet aan zodat we die app uit kunnen breiden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:02 schreef Straatcommando. het volgende:
"Hier is een lek systeem met een kut app. Jullie hebben je er goed aan gehouden, dus belonen we jullie met extra maatregelen!"
Het alcoholslot na 20:00 zal ook wel weer van stal worden gehaald.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:03 schreef D_A het volgende:
En dan zijn nog niet eens alle maatregelen uitgelekt
Die mogen tekenen bij het kruisjequote:Op vrijdag 12 november 2021 13:05 schreef vosss het volgende:
[..]
Geen idee. Volgens mij stond juist in de spoedwet dat het langs de tweede kamer moest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |