Symboolmaatregel en persoonlijke wraak van ferd.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Terwijl Nederland het onderzoek deed waaruit bleek dat in stadions nauwelijks tot geen besmettingen plaatsvinden wat andere landen nu gebruiken.
Die onderzoeken waren overigens om in een volgende ‘lockdown’ bepaalde instellingen open te kunnen houden en die worden nu volledig genegeerd.
Ik kan de domheid hiervan echt niet benadrukken.
Die ook weer heel snel weg was kan ik mij herinneren. Bleek 2 dagen effect te hebben gehad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:32 schreef Mallerd01 het volgende:
[..]
Als je nou even had gezocht dan had je hier een bron bij kunnen vinden: https://www.rivm.nl/covid(...)-vaccinatieprogramma
Hier kun je het archief vinden: https://www.rivm.nl/covid(...)te-vaccinatiecijfers
Er was dus wel degelijk een stijging na aankondiging en invoering van de coronaps (die was op 25 september overigens).
Ze hebben wel gelijk... Het kabinet is echt incompetent en t lijkt wel alsof ze maar wat aan het doen zijn. In deze is paniekvoetbal wel op z'n plaats.quote:
Ja, daar kan je op wachten. Ik verwacht nog een stuk of 30 'de besmettingen vinden niet plaats in onze sector'-berichten.quote:
Nou snel maar weer een lockdown er tegen aan dan. Goed voor de economie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:38 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Allemaal een direct gevolg van een economie die juist veel beter dan verwacht presteert.
De bioscoop is toch nog niets over besloten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:41 schreef Questular het volgende:
Bioscopen dicht, nu kan ik zondag niet naar de grote Sinterklaasfilm....en dan durven mensen te beweren dat corona alleen maar ellende met zich meebrengt. Open je ogen!
quote:
Jep. Dat is het inderdaad.quote:Dit lijkt op beleidsarmoede,
Kom maar met bewijs dat het voetbal een brandhaard is dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef zipcon het volgende:
[..]
Het is de schuld van de andere zegt elke sector over zichzelf.
Ze geven geen schuld aan andere sectoren, ze onderbouwen feitelijk dat er geen besmettingshaarden zijn bij het voetbal en dat direct zonder publiek spelen ontiegelijk problematisch is en letterlijk niets oplevert.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef zipcon het volgende:
[..]
Proost.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:42 schreef DireStraits7 het volgende:
Het dagelijkse afstoomuurtje is weer begonnen geloof ik. Ik ga nog snel naar de kroeg nu het nog mag.
Helaas, de bioscopen blijven open. Wel voor 19:00 je vreten kopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:41 schreef Questular het volgende:
Bioscopen dicht, nu kan ik zondag niet naar de grote Sinterklaasfilm....en dan durven mensen te beweren dat corona alleen maar ellende met zich meebrengt. Open je ogen!
En het voetbal.quote:
bios en theater binnen openquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:44 schreef Cynicio het volgende:
[..]
Helaas, de bioscopen blijven open. Wel voor 19:00 je vreten kopen.
Het lijken net echte mensenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:40 schreef zipcon het volgende:
[..]
Je snapt hopelijk wel zelf dat je dit niet kan vergelijken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:48 schreef zoost het volgende:
we laten ons bij de neus nemen. Wie dit afdoet als "komt door het Delta virus" is af.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |