Right. Sandman en jij met goede, inhoudelijke gesprekken...quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:19 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ik heb doorgaans goede, inhoudelijke gesprekken met @:Da_Sandman . Je oogst wat je zaait.
Ongevaccineerde ouderen en kwetsbaren*quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Die overstromen de IC's niet. Dat doen nl. de ouderen en kwetsbaren waar sprake van een vaccinatiegraad van dik boven de 90 procent is.
Serieus? Dit fabeltje blijven we volhouden?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Ongevaccineerde ouderen en kwetsbaren*
Ik weet niet of het typisch Nederlands is, maar ik vind het ook wel een opvallend iets.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:14 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Het is zo'n typisch Nederlandse reflex. Alleen maar denken aan manieren waarop je onder een maatregel uit kunt komen, en dat dan gebruiken om de onzin zogenaamd aan te tonen.
Mensen mogen die mening hier gewoon hebben, net als jij mag zeggen dat jij denkt dat maatregelen niet werken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Right. Sandman en jij met goede, inhoudelijke gesprekken...
Kijk met @:alwayshappy kan je praten en een hoop anderen. Mensen die weigeren in te zien dat de maatregelenpavlov niet werkt, ja.. daar kan ik alleen maar van zeggen dat die aan een vorm van waanzin lijden.
Dus omdat iemand het niet eens is met jou kun je er geen gesprek mee voeren. Dat zegt behoorlijk wat over je competenties.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Right. Sandman en jij met goede, inhoudelijke gesprekken...
Kijk met @:alwayshappy kan je praten en een hoop anderen. Mensen die weigeren in te zien dat de maatregelenpavlov niet werkt, ja.. daar kan ik alleen maar van zeggen dat die aan een vorm van waanzin lijden.
Niet waar.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Oh nee hoor. Sinds hier de 3G-maatschappij ingesteld is zijn er 300.000 prikken gezet. Daarvoor was het dagelijks een paar honderd. Vaccins werden gedoneerd, verkocht of simpelweg weggedonderd.
Nee dat is niet typisch Nederands, dat noemen we je gezonde boerenverstand gebruiken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het typisch Nederlands is, maar ik vind het ook wel een opvallend iets.
Niet per se typisch Nederlands als in 'Nederland is de enige', maar als in 'een eigenschap van Nederlanders'.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik weet niet of het typisch Nederlands is, maar ik vind het ook wel een opvallend iets.
Die gaan het gegarandeerd ontgelden. Hoef je niet eens meer te noemen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:18 schreef Cynicio het volgende:
Apart dat er nog steeds niks over evenementen gezegd lijkt te zijn.
Exact.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen mogen die mening hier gewoon hebben, net als jij mag zeggen dat jij denkt dat maatregelen niet werken.
Hou eens een keer op met dit gekibbel.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dus omdat iemand het niet eens is met jou kun je er geen gesprek mee voeren. Dat zegt behoorlijk wat over je competenties.
Overigens: de vorige keer dat ik je noemde zonder tag was het topic weer te klein, maar zelf...
Overigens ligt dat diepgewortelde wantrouwen wel ten grondslag aan de controlemaatschappij waarin wij zitten, wat weer de oorzaak is van de enorme bureaucratische bolwerken die men zo hekelt en, in een extreem geval, een toeslagenaffaire.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:24 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Niet per se typisch Nederlands als in 'Nederland is de enige', maar als in 'een eigenschap van Nederlanders'.
Vergelijk het met 'zij is typisch iemand die graag taart eet', dat betekent niet dat er niemand anders is die graag taart eet.
Niets doen aan capaciteitsuitbreiding op de IC terwijl deze pandemie nog jaren gaat duren en er bovendien sprake is van explosieve bevolkingsgroei en vergrijzing, da's inderdaad veel beter.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:18 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Mompelt iets over *met de vingers in de oren schreeuwen dat er maar extra bedden bijgeplaatst moeten worden*
Je quote de verkeerde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Hou eens een keer op met dit gekibbel.
Ik zie dat anders. Je gezonde boerenverstand gebruiken zou wat mij betreft inhouden dat je gewoon nog steeds afstand houdt, als een huisgenoot positief test zelf ook niet meer naar buiten gaat, niet in massa's gaat rondhangen als het niet per se hoeft, etc.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Nee dat is niet typisch Nederands, dat noemen we je gezonde boerenverstand gebruiken.
Natuurlijk is dat wel een argument. Al helemaal omdat men in Suriname boostert met AZ en wij dat hier niet zullen doen. AZ zou je hier ook gewoon via de huisarts kunnen laten doen, maar we vinden het qua effectiviteit en veiligheid niet voldoen aan onze standaarden.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Nee, dit is geen argument. Dan kan je er even goed uit willen halen dat men daar veel minder middelen heeft om dit alles te faciliteren. En ga je voorbij aan het feit dat Nederland relatief gezien niet alleen weinig inwoners heeft maar ook nog eens stinkend rijk, dichtbevolkt en transportland bij uitstek is.
Nee, dit gaat er niet in.
Ja idd, net als mensen die dagelijks een taart gaan posten. Wtf zeg, doe normaal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iedereen die hier vaak post is een langspeelplaat, want we verkondigen al weken dezelfde mening.
Goed voorgesorteerd in Nijmegen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef Caland het volgende:
Nederland wordt straks wel het enige land in Europa waar de stadions weer volledig op slot gaan
Milde lockdowngenot
Hoor ik iemand taart roepen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:27 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja idd, net als mensen die dagelijks een taart gaan posten. Wtf zeg, doe normaal.
Gewoon thuis uitziekenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:26 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Niets doen aan capaciteitsuitbreiding op de IC terwijl deze pandemie nog jaren gaat duren en er bovendien sprake is van explosieve bevolkingsgroei en vergrijzing, da's inderdaad veel beter.
Hier is niet NL. Kom niet met dit soort volslagen onzin.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Niet waar.
Daarvoor waren het er 100.000 op een dag in de zomer. Die kut qr code instelling heeft veel verneukt. Qua maatschappelijk, sociaal, in de zorg en straks ook economisch.
Dus kom niet met dit soort volslagen onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |