abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202152248
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:28 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Iedereen die niet werkt, is werkeloos. :D
Dus de echtgenoot van een miljonair die niet wil werken ook....
Maar die krijgt dan weer geen uitkering...
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld...
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_202152269
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus de echtgenoot van een miljonair die niet wil werken ook....
Maar die krijgt dan weer geen uitkering...
Het is oneerlijk verdeeld in de wereld...
Joh. Welk punt probeer je eigenlijk te maken?
pi_202152287
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:31 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Joh. Welk punt probeer je eigenlijk te maken?
Oh, daar zijn we allang van afgedwaald...
Die 50k Noord-Koreaanse levens gaan evengoed Oekraïense levens vernietigen. Het is de zoveelste meesterzet van Russische president - phpmystyle
pi_202152308
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:32 schreef Wantie het volgende:

[..]
Oh, daar zijn we allang van afgedwaald...
Dat dacht ik al. Want echte sterke punten die ergens op slaan heb je nog niet gehad in deze discussie helaas. Jammer.
pi_202152325
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Dat dacht ik al. Want echte sterke punten die ergens op slaan heb je nog niet gehad in deze discussie helaas. Jammer.
Nee, je laat gewoon de discussie ontsporen door net te doen alsof je niet weet wat er bedoeld wordt..
  vrijdag 12 november 2021 @ 23:44:17 #56
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202152430
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:34 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Ik zie je niet anders doen dan extreme punten aanhalen en op echte punten niet ingaan. Vermakelijk dat je dan gaat vragen welk punt de ander probeert te maken, terwijl die probeert te reageren op jouw extreme punten. Van mij mag je, hoor.

Mag ik meedoen?

Vind je dat iemand een rijbewijs nodig heeft om te rijden en een gordel om moet doen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_202152545
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:44 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Ik zie je niet anders doen dan extreme punten aanhalen en op echte punten niet ingaan. Vermakelijk dat je dan gaat vragen welk punt de ander probeert te maken, terwijl die probeert te reageren op jouw extreme punten. Van mij mag je, hoor.

Mag ik meedoen?

Vind je dat iemand een rijbewijs nodig heeft om te rijden en een gordel om moet doen?
Nee hoor, voor mij hoeft dat niet, waarom wel?

Daarnaast, iedereen heeft het recht om een rijbewijs te halen toch? Of moet je daar een vaccin voor gehad hebben? En je hebt het ook niet nodig om deel te nemen aan het verkeer, mocht je dat als argument willen opbrengen. Max Verstappen had niet eens een rijbewijs, en die kon toch verdomd goed auto rijden zeg toen die dat niet had.
  zaterdag 13 november 2021 @ 00:05:33 #58
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202152656
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Daarnaast, iedereen heeft het recht om een rijbewijs te halen toch? Of moet je daar een vaccin voor gehad hebben? En je hebt het ook niet nodig om deel te nemen aan het verkeer, mocht je dat als argument willen opbrengen. Max Verstappen had niet eens een rijbewijs, en die kon toch verdomd goed auto rijden zeg toen die dat niet had.
Jij hebt ook het recht om een vaccin te nemen. Dat word je echt niet afgenomen. Je hoeft geen rijbewijs, maar als je deel gaat nemen aan het verkeer wel. En dan moet je die nog zelf betalen ook, terwijl het vaccin gratis voor jou is. Kan je wel vinden dat je geen rijbewijs nodig hebt om te gaan rijden, maar dan moet je ook niet deel gaan nemen aan het verkeer, want daar is dat als eis gesteld.

Leuk dat Max Verstappen goed kan autorijden, maar dan moeten we alle kinderen verplichten te karten vanaf vroege leeftijd.
pi_202152701
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:05 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Jij hebt ook het recht om een vaccin te nemen. Dat word je echt niet afgenomen. Je hoeft geen rijbewijs, maar als je deel gaat nemen aan het verkeer wel. En dan moet je die nog zelf betalen ook, terwijl het vaccin gratis voor jou is. Kan je wel vinden dat je geen rijbewijs nodig hebt om te gaan rijden, maar dan moet je ook niet deel gaan nemen aan het verkeer, want daar is dat als eis gesteld.

Leuk dat Max Verstappen goed kan autorijden, maar dan moeten we alle kinderen verplichten te karten vanaf vroege leeftijd.
Duizenden mensen die dagelijks in Nederland deel nemen aan het verkeer zonder dat ze het rijbewijs nodig hebben hoor. :')
Tip, zoek even de definitie van een verkeersdeelnemer op voordat je je aan een discussie waagt over verkeer.
  zaterdag 13 november 2021 @ 00:16:43 #60
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_202152749
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:11 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Duizenden mensen die dagelijks in Nederland deel nemen aan het verkeer zonder dat ze het rijbewijs nodig hebben hoor. :')
Tip, zoek even de definitie van een verkeersdeelnemer op voordat je je aan een discussie waagt over verkeer.
Je hebt helemaal gelijk. Nu veranderen we dat met autorijden in het verkeer (wat je ook wel wist, maar we zullen het spel helemaal spelen). En dan?
pi_202152798
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 november 2021 23:56 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]

Zonder rijbewijs mag Jos niet als bestuurder van een auto de openbare weg op...
pi_202152827
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:16 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je hebt helemaal gelijk. Nu veranderen we dat met autorijden in het verkeer (wat je ook wel wist, maar we zullen het spel helemaal spelen). En dan?
Ok. Dus je hebt betaald voor een dienst (het rijbewijs halen) waar je gewoon recht op hebt en als je dan niet gevaccineerd bent mag je niet meer autorijden? Of waar wil je heen, ik snap het niet?

In Nederland heb je de PLICHT om een zorgverzekering te hebben daar betaal je voor en dan mag je er geen gebruik van maken omdat je niet gevaccineerd bent?
pi_202152836
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:22 schreef Wantie het volgende:

[..]
Zonder rijbewijs mag Jos niet als bestuurder van een auto de openbare weg op...
Jos heeft het recht om een rijbewijs te halen, ook als deze niet gevaccineerd is. Waar wil je heen hiermee?
pi_202152859
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:25 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Ok. Dus je hebt betaald voor een dienst (het rijbewijs halen) waar je gewoon recht op hebt en als je dan niet gevaccineerd bent mag je niet meer autorijden? Of waar wil je heen, ik snap het niet?
Dus je hebt betaald voor een dienst, waar je gewoon recht op hebt, maar als je drank op hebt mag je niet meer autorijden?

quote:
In Nederland heb je de PLICHT om een zorgverzekering te hebben daar betaal je voor en dan mag je er geen gebruik van maken omdat je niet gevaccineerd bent?
Maar je laat je niet vaccineren omdat je vindt dat je die zorg niet nodig hebt.
Waarom dan toch die deur op een kier houden?
pi_202152867
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:26 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Jos heeft het recht om een rijbewijs te halen, ook als deze niet gevaccineerd is. Waar wil je heen hiermee?
Dat recht heeft hij niet.
pi_202152987
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:29 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dus je hebt betaald voor een dienst, waar je gewoon recht op hebt, maar als je drank op hebt mag je niet meer autorijden?
Ah kijk, nu komen de uitzonderingen. Zo zijn er nog veel meer.

Ik kan je vertellen dat ik nog meer redenen kan verzinnen om dan ook geen zorg te verlenen. Waarom stoppen bij covid. Mensen die een geloof aanhangen bijvoorbeeld, 99% van de IC opnamen, die gijzelen gewoon de zorg. :D
quote:
[..]
Maar je laat je niet vaccineren omdat je vindt dat je die zorg niet nodig hebt.
Waarom dan toch die deur op een kier houden?
Hun goed recht. En als het dan toch zo is, dan wat? Laten sterven of wat? Moeten we ook bij rokers doen dan maar, je eigen keuze. Of bij mensen met overgewicht, je eigen keuze. Of mensen met een rijbewijs die een auto-ongeluk hebben, is je eigen keuze geweest om dat rijbewijs te halen en om te gaan auto rijden.

Waarom de focus zo op die vaccinatie alleen. Zoals ik al eerder zei, er liggen meer mensen zonder corona op de IC dan met corona, waarom niet gewoon alle anderen weigeren, wellicht ergens hun eigen keuze geweest waardoor ze nu op de IC liggen (auto-ongeluk, overgewicht, longkanker).
pi_202153233
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 00:44 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Ah kijk, nu komen de uitzonderingen. Zo zijn er nog veel meer.

Ik kan je vertellen dat ik nog meer redenen kan verzinnen om dan ook geen zorg te verlenen. Waarom stoppen bij covid. Mensen die een geloof aanhangen bijvoorbeeld, 99% van de IC opnamen, die gijzelen gewoon de zorg. :D
[..]
Hun goed recht. En als het dan toch zo is, dan wat? Laten sterven of wat? Moeten we ook bij rokers doen dan maar, je eigen keuze. Of bij mensen met overgewicht, je eigen keuze. Of mensen met een rijbewijs die een auto-ongeluk hebben, is je eigen keuze geweest om dat rijbewijs te halen en om te gaan auto rijden.

Waarom de focus zo op die vaccinatie alleen. Zoals ik al eerder zei, er liggen meer mensen zonder corona op de IC dan met corona, waarom niet gewoon alle anderen weigeren, wellicht ergens hun eigen keuze geweest waardoor ze nu op de IC liggen (auto-ongeluk, overgewicht, longkanker).
Nou, je kunt dus niet een specifieke groep noemen die meer IC zorg inneemt dan Covid.
Daarnaast ligt iemand met een andere reden gemiddeld 1-2dagen op de IC, een Covid patiënt zo'n 2 weken.
1 covidpatient neemt dus plek in van 7-14 andere patiënten.
En dat is te voorkomen met een prik.
pi_202153407
Dan mensen die roken ook maar zelf de ziekenhuisrekening zelf laten betalen. Of mensen die junkfood eten. Of mensen die niet wekelijks minimaal 1x naar de sportschool gaan.
pi_202154421
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 02:42 schreef Harlekien2 het volgende:
Dan mensen die roken ook maar zelf de ziekenhuisrekening zelf laten betalen. Of mensen die junkfood eten. Of mensen die niet wekelijks minimaal 1x naar de sportschool gaan.
Maar ongevaccineerden laten zich over het algemeen niet vaccineren omdat ze er vanuit gaan dat Covid hooguit een mild griepje voor ze is en ze niet in het ziekenhuis belanden.
Waarom gaan ze dan stuiteren als er gesteld wordt dat ze niet in het ziekenhuis zullen worden opgenomen als ze Covid hebben.
Dan ben je toch niet zo zeker van je zaak.
pi_202157625
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 09:13 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar ongevaccineerden laten zich over het algemeen niet vaccineren omdat ze er vanuit gaan dat Covid hooguit een mild griepje voor ze is en ze niet in het ziekenhuis belanden.
Waarom gaan ze dan stuiteren als er gesteld wordt dat ze niet in het ziekenhuis zullen worden opgenomen als ze Covid hebben.
Dan ben je toch niet zo zeker van je zaak.
Dit is slechts één van de vele verschillende redenen om je niet te laten vaccineren. Die jij voor het gemak maar even voor (bijna) iedereen invult.
pi_202158270
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 14:33 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Dit is slechts één van de vele verschillende redenen om je niet te laten vaccineren. Die jij voor het gemak maar even voor (bijna) iedereen invult.
Noem eens een andere reden...
pi_202158484
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geloofsovertuiging. Mochten ze in het ziekenhuis komen, dan zien ze dat als straf van God bijvoorbeeld. Nu mag jij de volgende bedenken, je kunt het wel. :*
pi_202158622
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 02:42 schreef Harlekien2 het volgende:
Of mensen die lachgas nemen achter het stuur. De Belgische intensivist dr. Geert Meyfroidt kwam pas in het nieuws met de woorden "zonder alcohol zou de helft van de mensen niet of korter op mijn ic liggen" en "helaas kruipen er nog altijd mensen dronken achter het stuur, met tot gevolg zware verkeersongevallen, ook die dronken chauffeurs kunnen terecht komen op de ic, maar ook mensen die ze aanrijden en meetrekken in de ellende: collateral damage.”

Kortom, mensen die denken dat ze wel auto kunnen rijden terwijl ze hevig onder invloed kunnen zijn drank, lachgas of andere drugs. Moeten deze figuren nu ook zelf de ziekenhuisrekening betalen?
  zaterdag 13 november 2021 @ 16:20:48 #74
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_202158792
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef Mylene het volgende:

[..]
Of mensen die lachgas nemen achter het stuur. De Belgische intensivist dr. Geert Meyfroidt kwam pas in het nieuws met de woorden "zonder alcohol zou de helft van de mensen niet of korter op mijn ic liggen" en "helaas kruipen er nog altijd mensen dronken achter het stuur, met tot gevolg zware verkeersongevallen, ook die dronken chauffeurs kunnen terecht komen op de ic, maar ook mensen die ze aanrijden en meetrekken in de ellende: collateral damage.”

Kortom, mensen die denken dat ze wel auto kunnen rijden terwijl ze hevig onder invloed kunnen zijn drank, lachgas of andere drugs. Moeten deze figuren nu ook zelf de ziekenhuisrekening betalen?
Roken of teveel eten is een levenstijl.
Vaccinatie weigeren of onder invloed achter het stuur kruipen is een keuze, een beslissing die je neemt. En wanneer iemand dronken een ongeluk veroorzaakt is de schade niet gedekt door de verzekering, en kan ie ook opdraaien voor de medische kosten van andere slachtoffers.
Dus zo gek is het niet.
are we infinite or am I alone
pi_202159545
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:53 schreef RealBizkit666 het volgende:

[..]
Geloofsovertuiging. Mochten ze in het ziekenhuis komen, dan zien ze dat als straf van God bijvoorbeeld. Nu mag jij de volgende bedenken, je kunt het wel. :*
Oh, die horen ook niet in het ziekenhuis, dat is tegen de wil van God.
pi_202163156
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 15:36 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nou vooruit. Mensen die een vaccin om een medische reden niet kunnen nemen.
pi_202163210
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 16:07 schreef Mylene het volgende:

[..]

Nou precies. De hamvraag is of je een bepaalde levensstijl of keuze een reden kan laten zijn om mensen hun eigen rekening te laten betalen. En waar trek je de streep?
pi_202163466
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:03 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Nou vooruit. Mensen die een vaccin om een medische reden niet kunnen nemen.
Maar da's wat anders dan niet willen.
Doel van iedereen vaccineren is onder andere mensen beschermen wie geen vaccin kunnen nemen, of die niet een immuunrespons opwekken door het vaccin.
pi_202163538
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:12 schreef Wantie het volgende:

[..]
Maar da's wat anders dan niet willen.
Doel van iedereen vaccineren is onder andere mensen beschermen wie geen vaccin kunnen nemen, of die niet een immuunrespons opwekken door het vaccin.
Moet ik nu iedere keer een reden aandragen en dan ga jij er iets van vinden?
Volgens mij gaf ik aan dat wanneer mensen geweigerd worden omdat ze geen vaccin nemen, dan kun je die streep ook op andere vlakken trekken. Bijvoorbeeld een ongezonde levensstijl, aangezien dit ook een keuze is.
pi_202163793
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:14 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Moet ik nu iedere keer een reden aandragen en dan ga jij er iets van vinden?
Volgens mij gaf ik aan dat wanneer mensen geweigerd worden omdat ze geen vaccin nemen, dan kun je die streep ook op andere vlakken trekken. Bijvoorbeeld een ongezonde levensstijl, aangezien dit ook een keuze is.
Ongevaccineerden mogen gewoon niet geweigerd worden.
Maar een groot deel weigert omdat ze er van overtuigd zijn dat ze niet in het ziekenhuis belanden.
Maar op een enkeling wil geeneen daar afstand van doen.
Dus zo zeker zijn ze nu ook weer niet.
pi_202164104
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:24 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ongevaccineerden mogen gewoon niet geweigerd worden.
Maar een groot deel weigert omdat ze er van overtuigd zijn dat ze niet in het ziekenhuis belanden.
Maar op een enkeling wil geeneen daar afstand van doen.
Dus zo zeker zijn ze nu ook weer niet.
Hier is onderzoek naar gedaan?
pi_202166357
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 21:36 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Hier is onderzoek naar gedaan?
Yup, door mij op Fok.
pi_202166372
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2021 22:55 schreef Wantie het volgende:

[..]
Yup, door mij op Fok.
Ah ja.
pi_202166589
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 november 2021 22:56 schreef Harlekien2 het volgende:

[..]
Ah ja.
Maar in het kader van dat onderzoek: ben jij ongevaccineerd?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')