Nee, ik loop niet te trollen. Ik spreek zowieso niemand meer. In de kantine zit iedereen maar op z'n mobiel te kutten. Ik ben het zat, maar das al even zo. Volhouden zegt mijn moeder. Doen we Ma...quote:Op woensdag 17 november 2021 01:14 schreef fraubitch het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat je nou loopt te trollen of niet maar dit klinkt echt niet tof.
Mocht het echt zijn: kusje erop, mijn pb staat open.
OT: Het zal me aan mijn derriere oxideren wat je keuze is. Ik probeer er zo weinig mogelijk over te praten en de extremisten (beide kanten) mijd ik zoveel mogelijk.
Gelukkig staat mijn werkgever volledig achter personeel dat het niet prettig vindt om in een onveilige situatie aan het werk te gaan.quote:Op woensdag 17 november 2021 00:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik had je er als werkgever direct uitgetrapt met zo'n houding. Je gedachtegoed houd je maar lekker thuis als er geproduceerd moet worden.
Gelukkig is er overal een markt voor.quote:Op woensdag 17 november 2021 07:08 schreef AbsoluutNietAber het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn werkgever volledig achter personeel dat het niet prettig vindt om in een onveilige situatie aan het werk te gaan.
Wel netjes een helm dragen op kantoor.quote:Op woensdag 17 november 2021 07:08 schreef AbsoluutNietAber het volgende:
[..]
Gelukkig staat mijn werkgever volledig achter personeel dat het niet prettig vindt om in een onveilige situatie aan het werk te gaan.
Jezus. Grow some balls.quote:Op woensdag 17 november 2021 01:28 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Nee, ik loop niet te trollen. Ik spreek zowieso niemand meer. In de kantine zit iedereen maar op z'n mobiel te kutten. Ik ben het zat, maar das al even zo. Volhouden zegt mijn moeder. Doen we Ma...
Geen andere optie. Zoveel mogelijk werken (hoef je niet te koken, hoef je niet te stoken).
En verder: Normaal gesproken kijk ik altijd nieuws/journaal, maar nu... Nee, laat maar.
Hoe kan ik nou positief zijn? Vooruitzicht tot Jan 2022 is...suprise: Binnen blijven! Jeeeeeej!
Kutchinezen, wie pijpt er nou een vleermuis? (jaja, SP-geïnspireerd)
Ach, gewoon blijven doormodderen. En even wat minder j's klappen op t balkon. (vandaar dat ik 'sacherijnig ben)
Kusjes terug!
Jij denkt oprecht dat als heel Nederland nu gevaccineerd was, er nul problemen zouden zijn? Dat is bijzonder naïef. We zitten al op een vaccinatiegraad van bijna 90% hè. Die laatste 10% nog en de ziekenhuizen zijn weer leeg ... ja, sure.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:11 schreef Leonos het volgende:
[..]
Omdat nu al stadions, kroegen etc dicht moeten, omdat hun geen zin hebben om te vaccineren.
Het is vooral opmerkelijk om te zien dat mensen dit aan allerlei aspecten gaan linken die compleet uit de lucht gegrepen zijn. Zoals bijvoorbeeld intelligentie of sociale klasse.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:18 schreef mir1986 het volgende:
Bizar die haat en nijd die ontstaan is het afgelopen half jaar tussen ongevaccineerde en gevaccineerde mensen (allebei de kanten op). Dat maakt me verdrietig.
Haha, wat zal jij een gezellige sociale kring hebben. Vol met oMtwikkelde mensen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef -Sigaartje het volgende:
Ik ken ze niet. Ik ken alleen omtwikkelde mensen. Iemand die zich niet wil vaccineren, daar heb ik niets mee, wil ik ook niets mee te maken hebben. Ik vind ze dom.
Als ik een blik werp op die demonstratiewappies zijn dat over het algemeen niet de scherpste messen in de ladequote:Op woensdag 17 november 2021 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat als heel Nederland nu gevaccineerd was, er nul problemen zouden zijn? Dat is bijzonder naïef. We zitten al op een vaccinatiegraad van bijna 90% hè. Die laatste 10% nog en de ziekenhuizen zijn weer leeg ... ja, sure.
[..]
Het is vooral opmerkelijk om te zien dat mensen dit aan allerlei aspecten gaan linken die compleet uit de lucht gegrepen zijn. Zoals bijvoorbeeld intelligentie of sociale klasse.
[..]
Haha, wat zal jij een gezellige sociale kring hebben. Vol met oMtwikkelde mensen.
Religieus, van allochtone afkomst, lager opgeleid, of een combinatie van die drie. Dan heb je 90% van de wappies wel zo ongeveer te pakken. Alleenstaande laagopgeleide mannen tussen de 30 en 50 is de harde kern. Incels dus.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:51 schreef AbsoluutNietAber het volgende:
[..]
Als ik een blik werp op die demonstratiewappies zijn dat over het algemeen niet de scherpste messen in de lade
OMTwikkelde mensen.quote:Op woensdag 17 november 2021 11:00 schreef HowardRoark het volgende:
Haha, wat zal jij een gezellige sociale kring hebben. Vol met oMtwikkelde mensen.
Ik zou dat niet als het stereotype zien van mensen niet gevaccineerd zijn. Dat is een hetzelfde als zeggen dat hooligans staan voor wat de gemiddelde voetbalfan is.quote:Op woensdag 17 november 2021 12:51 schreef AbsoluutNietAber het volgende:
[..]
Als ik een blik werp op die demonstratiewappies zijn dat over het algemeen niet de scherpste messen in de lade
Alleenstaande laagopgeleide mannen nog wel, en dus zijn dat per definitie 'incels'. Wat een interessante analogie. En alleenstaande laagopgeleide mannen die wél gevaccineerd zijn? Of alleenstaande hoogopgeleide mannen die niet gevaccineerd zijn? Ook 'incels'?quote:Op woensdag 17 november 2021 13:01 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Religieus, van allochtone afkomst, lager opgeleid, of een combinatie van die drie. Dan heb je 90% van de wappies wel zo ongeveer te pakken. Alleenstaande laagopgeleide mannen tussen de 30 en 50 is de harde kern. Incels dus.
Ongevaccineerd is voor mij niet meteen een wappie. Wel als je zonder argumenten weigert een mondkapje te dragen in een openbare ruimte waar dat verplicht is.quote:Op woensdag 17 november 2021 14:24 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik zou dat niet als het stereotype zien van mensen niet gevaccineerd zijn. Dat is een hetzelfde als zeggen dat hooligans staan voor wat de gemiddelde voetbalfan is.
[..]
Stokende Hugoquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:25 schreef Vasilevski het volgende:
Volgens Hugo moet je met ze in gesprek gaan. Wordt vast gezellig.
Misschien welquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:54 schreef -Sigaartje het volgende:
[..]
Wat wil je vertellen met deze post. Dat vaccineren nutteloos is?
Oh wat naarquote:Op woensdag 17 november 2021 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
Nee. Heb daarom ook contact met broer verbroken.
Die behandelingen en bedden kunnen ze gewoon geven. Dan wieberen ze maar een antivax-covidlijer het ziekenhuis uit... een beetje als opstaan in de bus voor iemand die slecht ter been is.quote:Op woensdag 17 november 2021 20:00 schreef Poezenmeisje het volgende:
Ik ga met ongevaccineerden om en mijn broers knuffel ik gewoon. Mijn eigen gezin is wrl gevaccineerd tegen covid.
Wel vind ik dat ongevaccineerden een tatoeage moeten laten zetten dat ze, als ze ziek worden van corona, geen aanspraak zullen maken op een ziekenhuisbed
Nu zoveel mensen geen operatie of kankerbehandeling kunnen krijgen omdat een aantal prikvertikkers de bedden bezet houdt, raakt mijn geduld op.
Dat is erg. Is je broer een "gewone" anti vaxxer of een complotwappie?quote:Op woensdag 17 november 2021 16:17 schreef SEMTEX het volgende:
Nee. Heb daarom ook contact met broer verbroken.
Idem. Daar zal ik nooit vrienden mee wordenquote:Op woensdag 17 november 2021 16:44 schreef xpompompomx het volgende:
Ik ga bewust niet om met FvD-tuig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |