SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, volgens mij wel, dus dan kan ik ze er net zo goed deze winter en deze zomer erop laten zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beter dan andersom
waren het wel nog goede winterbanden?
Want winterbanden die te weinig profiel hebben om winterband te zijn kun je best in de zomer oprijden.
Ja die kun je dan naar de wolven gooien zodat je zelf kunt ontsnappenquote:
Ik ben geen quokkaquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kun je dan naar de wolven gooien zodat je zelf kunt ontsnappen
Balenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk op rooster morgen. volledige keuken team stond ingeroosterd
we hadden een walking dinner voor 60 man
een walking dinner voor 50 man
en een bruiloft 95 man
wat een geld loop je dan mis
zou bellen om te reserveren. denk meerdere mensen hebben dat ideequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik denk dat ik snel vanavond nog uit eten ga
gaan de nieuwe regels al meteen in?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
en een bruiloft 95 man
misschien dat ik vanavond het eten wel naar mij toe laat komenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balen![]()
Doe ik sowieso altijdquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou bellen om te reserveren. denk meerdere mensen hebben dat idee
Morgen waarschijnlijk om 1900quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaan de nieuwe regels al meteen in?
Ja, als ze vol zitten dan kan ik het altijd nog laten bezorgenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ik vanavond het eten wel naar mij toe laat komen
zuur als je niet alles kan doen danquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
en een bruiloft 95 man
ja al die partijen kunne niet doorgaan neequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zuur als je niet alles kan doen dan
Nog even snel Covid-19 oplopenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balen![]()
Denk dat je vanavond niet op tijd naar huis mag als iedereen nog even voor een 'laatste keer' uit eten gaat vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou bellen om te reserveren. denk meerdere mensen hebben dat idee
Wat had ze gedaan dan? Zweetvoeten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht ik zuiglees even wat algemene kennis naar binnen met mijn lekkere bakje wakkergeraakkoffie![]()
At 5am on January 12th, 1991 she performed her daily prayers, and at 2:30pm was taken to Al Mashatel prison camp where for two days she endured excruciating torture at the hands of Iraqi intelligence officers. Each of her nails were torn right off their nail beds, her tiny body repeatedly electrocuted with machines built specifically for that purpose, her eyes gouged out, her head repeatedly bludgeoned with a sharp cleaver, shredded with an electric ripping saw.
After two nights of relentless torture, Asrar was shot twice in the stomach and once in the chest. Her lifeless and desecrated body was then thrown in front her father's house in Dahiat Abdulla Al-Salem in a gruesome display of disdain for her family.
ik ben sowieso niet zo van uit eten gaan, op vakantie ofzo wel, maar ook niet luxe ofzo, iets snels vind ik vaak goed genoegquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ze vol zitten dan kan ik het altijd nog laten bezorgen
Niet meer werken, JEEJquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog even snel Covid-19 oplopen
Ik hou van uit eten gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet zo van uit eten gaan, op vakantie ofzo wel, maar ook niet luxe ofzo, iets snels vind ik vaak goed genoeg
Broccoli-gehakt gekookt voor Ashraf met zijn vlooienbaard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had ze gedaan dan? Zweetvoeten?
een deel toch wel lijkt mij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al die partijen kunne niet doorgaan nee
is een walking dinner niet gewoon een buffet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
en een bruiloft 95 man
het dinner loopt, niet de gasten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
is een walking dinner niet gewoon een buffet?
goed punt.quote:
Als het diner begint te lopen zou ik toch even een belletje naar de NVWA doen hoorquote:
staan veel mensen sluitquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je vanavond niet op tijd naar huis mag als iedereen nog even voor een 'laatste keer' uit eten gaat vanavond
1900quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
een deel toch wel lijkt mij?
ze gooien horeca toch niet al dicht om 18:00?
Ja alleen komt het buffet naar je toe :pquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
is een walking dinner niet gewoon een buffet?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed punt.
moet je de hele tijd achter je eten aan rennen. Is ook niet handig
Als ze die ronde iets lekkers hebben loop ik meestal achter de serveerster aan, of als de serveerster lekker is ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen komt het buffet naar je toe :p
Personeel loopt dan rond met eten
En het is nog niemand opgevallen dat jij telkens met een lege schaal loopt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen komt het buffet naar je toe :p
Personeel loopt dan rond met eten
Jij loopt gewoon heel hard rond met zo'n dienblad, hey niemand wil hier wat van. Nou dan eet ik het zelf maar opquote:
neequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het is nog niemand opgevallen dat jij telkens met een lege schaal loopt?
zo'n half zachte lockdown doet natuurlijk weinig tot niks. Het is nou niet dat het virus alleen na 19.00 actief isquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
gaan ze vanaaf natuurlijk weer zeggen 3 weken als het goed gaat en dan over 3 weken gaat het niet goed en doen we er weer 3 weken bij
Gewoon 24/7 lockdown en niemand naar buitenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n half zachte lockdown doet natuurlijk weinig tot niks. Het is nou niet dat het virus alleen na 19.00 actief is
Alleen voor een ommetjequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 24/7 lockdown en niemand naar buiten
Ja ze willen mensen motiveren thuis te blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n half zachte lockdown doet natuurlijk weinig tot niks. Het is nou niet dat het virus alleen na 19.00 actief is
ja dan gaan mensen niet 's avonds naar de winkels maar overdag. Worden de weekenden helemaal druk in de winkelsquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze willen mensen motiveren thuis te blijven natuurlijk
Voor ongevaccineerden lijkt me dit een prima plan, tot we weer IC bedjes voor ze hebben, dan mogen ze even luchten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 24/7 lockdown en niemand naar buiten
ja was vorig jaar toch zo erg in rotterdam dacht ik. Al die winkelende mensenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan gaan mensen niet 's avonds naar de winkels maar overdag. Worden de weekenden helemaal druk in de winkels
er waren wat fabrikanten met pillen bezig die helpen met genezen. Maar dat moet nog allemaal goedgekeurd worden, ben je weer 6 maanden verderquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
maar vorig jaar hadden we nog het vaccin in het vooruitzicht maar nu hebben we dus niks om naar uit te kijken.
overal.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was vorig jaar toch zo erg in rotterdam dacht ik. Al die winkelende mensen
mjaquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
er waren wat fabrikanten met pillen bezig die helpen met genezen. Maar dat moet nog allemaal goedgekeurd worden, ben je weer 6 maanden verder
Dus eigenlijk verandert er weinig?quote:
toen ik begon bij Satan en sukkels waren de winkels nog dichtquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
overal.
En iedereen moet thuiswerken dus pakken mensen dan ook maar even snel een ochtend of middag in de stad mee
Dat vind ik dus echt de minste erge van allesquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:57 schreef UitStraling het volgende:
Zolang er maar geen avondklok komt, nou ja die boetes tik ik dan wel zo af want ik ga me er toch niet aan houden
amaramadingdongbabequote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
toen ik begon bij Satan en sukkels waren de winkels nog dicht
ik vond het vooral vervelend dat ik geen magic kon spelen met mensenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de minste erge van alles
Ik kom in de knel met mantelzorgen dan en ik vind het een Guantanamo Bay sfeertje geven, nou ja daar kun je dan wel een verklaring/vrijstelling voor krijgen maarquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt de minste erge van alles
ah ja dat begrijp ik wel dan.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik vond het vooral vervelend dat ik geen magic kon spelen met mensen
Je Nikes met je H&M jas?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg nog een compliment voor mijn schoenen en kleding bij de bandenboer. Die ook weer in de pocket.
Hugo, ben jij het?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
Kreeg nog een compliment voor mijn schoenen en kleding bij de bandenboer. Die ook weer in de pocket.
De totale klantenervaringquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
online via de webcam is toch niet hetzelfde als met elkaar aan tafel zitten met een biertje erbijquote:
"Snirfffff"quote:
oh nee zeker nietquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:00 schreef dud0r het volgende:
[..]
online via de webcam is toch niet hetzelfde als met elkaar aan tafel zitten met een biertje erbij
ze wil je!quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
"Lust u een kopje koffie of Anja van de receptie terwijl u wacht?"quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De totale klantenervaring
Die hebben het goed begrepen
Ja, was met Black Friday.. wist dat nog goed en vond het een beetje raar dat zulke dingen gewoon door konden gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja was vorig jaar toch zo erg in rotterdam dacht ik. Al die winkelende mensen
Watquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Lust u Anja van de receptie terwijl u wacht?"
Was jij dat die een andere mevrouw vol in haar bakkes sloeg?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:02 schreef UitStraling het volgende:
11-11 in Den Bosch was ook wel een beetje vreemd gisteren.
Vind het mooi om te zien hoe makkelijk je je mening aanpast naar de tijdquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was met Black Friday.. wist dat nog goed en vond het een beetje raar dat zulke dingen gewoon door konden gaan
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij dat die een andere mevrouw vol in haar bakkes sloeg?
Was dat nou een hele roedel homofiele mensen, ja hè?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Was jij dat die een andere mevrouw vol in haar bakkes sloeg?
1 punt voor je uitleg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:04 schreef UitStraling het volgende:
Er werkte vroeger een Anja bij de receptie van een bedrijf van mijn zus en die keek niet op een prei, vandaar.
Ik was er niet bij en heb het ze niet gevraagd, dus geen ideequote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Was dat nou een hele roedel homofiele mensen, ja hè?
Buurvrouw Anja van vroeger die had zelf een leuke knappe vent maar die probeerde mij als ukkie altijd te versieren als ze een drankje op had, ook zonder drankje trouwens dus nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 punt voor je uitleg.
Tevens zijn Anja's echt degelijke en betrouwbare mensen
Pedo- Anja?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Buurvrouw Anja van vroeger die had zelf een leuke knappe vent maar die probeerde mij als ukkie altijd te versieren als ze een drankje op had, ook zonder drankje trouwens dus nee.
Al ben ik geloof ik nog nooit een Anja onder de 50 tegengekomenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1 punt voor je uitleg.
Tevens zijn Anja's echt degelijke en betrouwbare mensen
Ik wel.. maar dat was ook zo'n degelijk typequote:Op vrijdag 12 november 2021 09:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Al ben ik geloof ik nog nooit een Anja onder de 50 tegengekomen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:08 schreef dud0r het volgende:
belletje doen, wat een gruwelijk irritant geluid als die telefoon over gaat daar. Alsof de toon over een rasp gehaald wordt.
Ze was tegen de 30 en ik 16 of zo, voor heel veel sjappies denk ik wel een natte droom want ze zag er prima uit maar ik had al jong mijn morele kompas dik op orde gelukkigquote:
Toe aan een paar weken vrijquote:
Poekie weer hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik was mijn broek kwijt, ik zoeken, roepen, speuren, snuffelen, hangt hij aan de kapstok in de hal
En Dud0r dan ?quote:
quote:
Misschien eens wat minder gaan zuipen danquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
Ik was mijn broek kwijt, ik zoeken, roepen, speuren, snuffelen, hangt hij aan de kapstok in de hal
Helene met haar inkijkspleetje had haastquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien eens wat minder gaan zuipen dan
Dat ben ik alquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Hopelijk ben ik laatste week van het jaar vrij.
Hoi vriendjequote:
WOESTquote:
Jij bent qua namen nu gewoon een spotify lijstje met vrouwennamen aan het afgaan hequote:Op vrijdag 12 november 2021 09:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helene met haar inkijkspleetje had haast
Ja want het gaat al weken goedquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
Dat is heel Nederland vanavond na de persconferentie
Lekker lawaai maken in Aggaquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
lawaaiprotestquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lekker lawaai maken in Agga
Gaan ze de jostiband met pannen weer oproepen?quote:
Pannen in de Hofvijfer gooienquote:
kunnen al de kikkers wel kokenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pannen in de Hofvijfer gooien
Dat zal ze leren
Zullen ze superfijn vinden, al die gratis wappie pannenquote:
he ik zie @Haags op die fotoquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
'kipcorn, kroket, uit de frituur'
[ afbeelding ]
ze gooien rollen koekjes en broodjesquote:
Grappig dat al die demo's ook niks opleveren :pquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:24 schreef Haags het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:38 schreef LTVDK het volgende:
'kipcorn, kroket, uit de frituur'
[ afbeelding ]
Smeksmeksmeksmek?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:42 schreef bitterbal het volgende:
heb zon vochtvreter in de badkamer gezet en nu zag ik druppels in het bakje
hoorde geen omnomnomnonom![]()
Leuke stripsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
grond, waar zijn wortels nog in zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:54 schreef Karzai het volgende:
Wat willen jullie graag voor onder de kerstboom?
Zolang ze maar niet met cavia's gooien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
ze gooien rollen koekjes en broodjes
de kerstman brengt toch alles met zijn slee?quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:59 schreef Karzai het volgende:
Je moet er vroeg bij zijn dit jaar om je wensen door te geven want er is vertraging met de pakjesboten uit china
Een eilandquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:54 schreef Karzai het volgende:
Wat willen jullie graag voor onder de kerstboom?
En hij woont niet in China...quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de kerstman brengt toch alles met zijn slee?
karzai is aan het jokkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En hij woont niet in China...
Staat nergens waar die boom moet staan toch?quote:
Foei.quote:
ja normaal gesproken gewoon in je woonkamerquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Staat nergens waar die boom moet staan toch?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Foei.
Maar ja Afghanen zijn ook niet te vertrouwen...
Ja ik vind het ook wel prima als die boom gewoon op dat eiland staat hoorquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja normaal gesproken gewoon in je woonkamer
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja dacht aan een indoor eiland, in de woonkamer
Zat meer aan een eiland van een paar hectare te denkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Mja dacht aan een indoor eiland, in de woonkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef Ama het volgende:
gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een mooie van lego dacht ik aanquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zat meer aan een eiland van een paar hectare te denken
Romantisch weekendje met warme chocolademelk en snacksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zie hem komend weekend niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
Romantisch weekendje met warme chocolademelk en snacks
Tijd om samen te gaan wonen, gezamenlijke plannetjes maken en saampjes huisdieren op te voedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik blijf sowieso nog even in Emmen, net handtekening gezet om nog een jaar te blijven hier. Maar wil daarna wel die kant op ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tijd om samen te gaan wonen, gezamenlijke plannetjes maken en saampjes huisdieren op te voeden
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:27 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik blijf sowieso nog even in Emmen, net handtekening gezet om nog een jaar te blijven hier. Maar wil daarna wel die kant op ja.
Er is een uitzonderingsregel; denk alleen dat veel mensen daar niet onder vallen terwijl ze dat misschien wel vinden: https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziektequote:Op vrijdag 12 november 2021 10:41 schreef Ama het volgende:
Krijg net dit van een vrouw.
[ link | afbeelding ]
Net zoals mensen die denken dat ze om medische redenen het vaccin niet kunnen nemen 'omdat ze altijd heftig op medicijnen reageren zoals die keer dat ze ziek werden van de antibiotica.' WIE NIET GEAquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:44 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er is een uitzonderingsregel; denk alleen dat veel mensen daar niet onder vallen terwijl ze dat misschien wel vinden: https://www.rijksoverheid(...)-beperking-of-ziekte
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals mensen die denken dat ze om medische redenen het vaccin niet kunnen nemen 'omdat ze altijd heftig op medicijnen reageren zoals die keer dat ze ziek werden van de antibiotica.' WIE NIET GEA
Heeeey mijn 'begeleiders' hoeven hem niet te dragen.quote:Mensen en hun begeleiders van mensen die afhankelijk zijn van non-verbale communicatie, zoals liplezen.
Gaat je vriend zijn nick al aanpassen naar Duotovski?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Klinkt alsof je een baby hebt. 'Hoe oud is ie?' 'Zestien maanden!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tap tap tap
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Heeeey mijn 'begeleiders' hoeven hem niet te dragen.
Ik ben 449 maandenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een baby hebt. 'Hoe oud is ie?' 'Zestien maanden!'
Ik heb ook zo’n papiertje van ‘de Rijksoverheid’ dat ik recht heb ik op gratis gevulde koekenquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:41 schreef Ama het volgende:
Krijg net dit van een vrouw.
[ link | afbeelding ]
inb4 ik wil je lippen wel lezen HUEHUEHUEquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan niet liplezen dus het heeft geen zin.
:Squote:Op vrijdag 12 november 2021 10:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een baby hebt. 'Hoe oud is ie?' 'Zestien maanden!'
Hij heeft een permanente ban dus denk het niet.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat je vriend zijn nick al aanpassen naar Duotovski?
'JE BROEK MOET STRAKKER JE SLIST EEN BEETJE. 'quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
inb4 ik wil je lippen wel lezen HUEHUEHUE
godverquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
'JE BROEK MOET STRAKKER JE SLIST EEN BEETJE. '
Oowquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft een permanente ban dus denk het niet.
kloon aanmaken die zo heet. Heeft niemand doorquote:Op vrijdag 12 november 2021 10:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Hij heeft een permanente ban dus denk het niet.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:56 schreef CherryLips het volgende:
'Stotterde je?'
'Nee dat was een queef.'
Ben bang van wel haha.quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
kloon aanmaken die zo heet. Heeft niemand door
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
kloon aanmaken die zo heet. Heeft niemand door
we gaan het proberenquote:
Bak je er ook eentje voor mijquote:
Gaan ze dan een vuurwerkshow opzetten voor nieuwjaar? Ik kan niet het hele artikel lezenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:12 schreef CherryLips het volgende:
https://www.edestad.nl/pr(...)EzbhpxoxM7KOTwqZmWjw
Lekker smurfenquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef bitterbal het volgende:
Hebben voor vanavond al 30 reserveringen afgebeld
Ja hebben ze nu ook, op een braakliggend terrein is dan een vuurwerkshow. Maar dat zijn ze nu helemaal vol aan het bouwen dus dan moeten ze iets anders zoeken.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gaan ze dan een vuurwerkshow opzetten voor nieuwjaar? Ik kan niet het hele artikel lezen
Maar ze kunnen niet het cat 1 vuurwerk verbieden toch? Ook al is dat voornamelijk leuk voor mensen met kleine kinderen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hebben ze nu ook, op een braakliggend terrein is dan een vuurwerkshow. Maar dat zijn ze nu helemaal vol aan het bouwen dus dan moeten ze iets anders zoeken.
Maar een stel tokkies met vuurwerkbommen verpest het dus weer voor iedereen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef dud0r het volgende:
[..]
Maar ze kunnen niet het cat 1 vuurwerk verbieden toch? Ook al is dat voornamelijk leuk voor mensen met kleine kinderen.
dat is toch altijd zo met alles. het is altijd een kleinere groep die het voor de meerderheid verpest.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar een stel tokkies met vuurwerkbommen verpest het dus weer voor iedereen.
Ik heb al opquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:27 schreef dud0r het volgende:
Ik heb zin in warme chocolademelk met slagroom en een siroopje.
@:cherrylips zullen we er samen eentje gaan maken
Wat vroegquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:23 schreef Haags het volgende:
Hierbij verklaar ik LUNCHGENOT voor geopend
ohquote:
Het is een cavia!quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:28 schreef CherryLips het volgende:
Er piept ergens iets en ik zit me af te vragen welk apparaat dat kan zijn.
🖐quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:30 schreef Karzai het volgende:
Steek je vinger op als je geen zin meer hebt
ieuwl voetenquote:
Hoe vaak zit jij wel niet aan de AB?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:44 schreef Ama het volgende:
Ik heb antibiotica gekregen wat ik vier keer per dag moet nemen en op een lege maag. Twee uur voor inname mag ik niet eten en een uur erna niet. Nou dit gaat niet lukken hoor. 🥲
Vaak want die ontsteking gaat maar niet weg.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoe vaak zit jij wel niet aan de AB?
Is het geen afvalpil?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:45 schreef Ama het volgende:
Komt erop neer dat ik twaalf uur niet kan eten op een dag.
Dat is wel onmenselijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:45 schreef Ama het volgende:
Komt erop neer dat ik twaalf uur niet kan eten op een dag.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]eruit snijden en bakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
ben je er hopelijk wel vanafquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:59 schreef Ama het volgende:
[..]
Eruit snijden zal wel de volgende stap zijn ben ik bang.
nee gewoon om 4 de wekker zetten om de eerste te nemen.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:58 schreef Ama het volgende:
[..]Niet je lymfeklieren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Nee heb er gewoon aanleg voor maar normaal werkt één kuurtje prima maar deze blijft al maanden terugkomen.quote:
Wat kut.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:09 schreef Karzai het volgende:
Moet het niet ook om de zes uur innemen, dan zou 6, 12, 18, 24 slikken
En dan zou je 8-10, 14-16, 20-22 kunnen eten
Ze weet toch dat je lid bent van team #viesdikquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:13 schreef Ama het volgende:
Ja dat gaat hem dus niet worden. Ook tegen de huisarts wel gezegd dat ze niet kan verwachten dat ik de hele avond niks meer ga eten of de hele middag.
Ik probeer overdag wel tijd er tussen te laten maar heb daar al meteen gezegd dat ik savonds niet kan garanderen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ze weet toch dat je lid bent van team #viesdikDus dan is het ook wel vreemd dat ze dat verwacht
Vervelende plek ook..quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:04 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee heb er gewoon aanleg voor maar normaal werkt één kuurtje prima maar deze blijft al maanden terugkomen.
De was hangt buiten, maar ik denk dat het voor geen meter droog wordtquote:
die zal het vast ver schoppen in het bedrijfslevenquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:32 schreef Ama het volgende:
Dus ik was pissig omdat hier iemand komt werken die ik niet mag. Nou ik denk dat dit probleem zichzelf heeft opgelost.
Eerst zei ze haar gesprek af om drie uur s'nachts, vorige week kwam ze wel op gesprek maar vaag en een kwartier te laat en vandaag moest ze beginnen maar ze is er niet en telefoon staat uit. 🥲
Haha nee, volgens mij zijn ze er hier ook wel klaar mee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zal het vast ver schoppen in het bedrijfsleven
Zit je bij bitterbal op het balkon?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:36 schreef Ama het volgende:
Ik sta onder dit ding nu. 🥰
[ link | afbeelding ]
Die heeft een warmte lamp op het balkon hangen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zit je bij bitterbal op het balkon?
AppelSTROOP is toch voornamelijk suiker?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Mmmm lekker, boterham met appelstroop zonder appel.
Armoedig
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Die heeft een warmte lamp op het balkon hangen?
De Corona-crisis heeft ook grip op jou gekregen. Grijze muis US.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:57 schreef UitStraling het volgende:
Mmmm lekker, boterham met appelstroop zonder appel.
Armoedig
Ingekookt suikerbietensap ja, productiekosten 00000,1 cent per 180 liter gore plakzut.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
AppelSTROOP is toch voornamelijk suiker?
Falend inkoopbeleid en geen tijd om te buitenhappenquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De Corona-crisis heeft ook grip op jou gekregen. Grijze muis US.
Zit wel veel ijzer inquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ingekookt suikerbietensap ja, productiekosten 00000,1 cent per 180 liter gore plakzut.
Volgens mij is daar onderzoek naar gedaan en bleek dat mee te vallenquote:
Klopt, erg weinig ook maar en dan moet je er nog vitamine C bij pakken anders poep je dat ijzer weer vrolijk uit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij is daar onderzoek naar gedaan en bleek dat mee te vallen
Het verschil tussen heemijzer en ijzerquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, erg weinig ook maar en dan moet je er nog vitamine C bij pakken anders poep je dat ijzer weer vrolijk uit.
Stond net een lantaarnpaal te raspen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het verschil tussen heemijzer en ijzer![]()
Daarom heeft het ook geen zin om fijngemalen bakfiets tussen de Kellogg's cornflakes te stoppen.
Je hebt straks ijslakensquote:Op vrijdag 12 november 2021 12:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De was hangt buiten, maar ik denk dat het voor geen meter droog wordt
Lekker aan winkelwagentjes likkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Stond net een lantaarnpaal te raspen.
Moeten we ze ook gaan bewapenen?quote:
Moeten ze niet een Indo willen aanhouden want dan zijn ze weer racistisch bezigquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:24 schreef Karzai het volgende:
[..]
Geloof dat daar geen geld voor is, pinda pinda roepen
Is toch niet handig? Als je een idioot hebt dan trekt die dat toch gewoon los? Word je opgehangen aan je hoofddoek.quote:
Teveel carbsssssquote:
Zijn ze nog steeds stuk?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
O best irritant dat je nu niet bij de MM kunt zien of ze iets op voorraad hebben.
Man man manquote:Na een nagemaakte CoronaCheck-app is er nu ook een frauduleuze scanner-app in omloop, bevestigt het ministerie van Volksgezondheid. Met de scanner-app kunnen aan de deur de coronapassen worden gecontroleerd.
Soort Russische roulette; kom ik voor niets of hebben ze het wel ..quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:29 schreef CherryLips het volgende:
O best irritant dat je nu niet bij de MM kunt zien of ze iets op voorraad hebben.
Zware leef. Zo voelden de kolonisten zich.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Soort Russische roulette; kom ik voor niets of hebben ze het wel ..
"Heb ik vanavond wel een magnetron om hutspot in op te warmen, of moet ik het koud eten?"quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zware leef. Zo voelden de kolonisten zich.
Niks gemerkt.quote:De storing bij Google Workspace, een dienst voor zakelijke klanten, is verholpen, zo laat de techgigant weten. Eerder vanochtend konden gebruikers in Europa geen gebruikmaken van Gmail, Google Calendar, Google Chat en Google Meet, allemaal diensten die ook door thuiswerkers regelmatig gebruikt worden.
Google meldt niet wat de oorzaak van de storing was en hoeveel klanten er door geraakt werden.
Ik ook niet. Vriend van me wel. Enige wat ik gemerkt heb is dat in een chat app de notificaties raar dedenquote:
Iedereen wil al weekend houden. En terecht.quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Volgens mij is letterlijk niemand echt hard aan het werk
Ik blijf morgen de hele dag binnenquote:
Ik vind dat een goed planquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik blijf morgen de hele dag binnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |