SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, volgens mij wel, dus dan kan ik ze er net zo goed deze winter en deze zomer erop laten zitten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Beter dan andersom
waren het wel nog goede winterbanden?
Want winterbanden die te weinig profiel hebben om winterband te zijn kun je best in de zomer oprijden.
Ja die kun je dan naar de wolven gooien zodat je zelf kunt ontsnappenquote:
Ik ben geen quokkaquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die kun je dan naar de wolven gooien zodat je zelf kunt ontsnappen
Balenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
Kijk op rooster morgen. volledige keuken team stond ingeroosterd
we hadden een walking dinner voor 60 man
een walking dinner voor 50 man
en een bruiloft 95 man
wat een geld loop je dan mis
zou bellen om te reserveren. denk meerdere mensen hebben dat ideequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balen![]()
Ik denk dat ik snel vanavond nog uit eten ga
gaan de nieuwe regels al meteen in?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
en een bruiloft 95 man
misschien dat ik vanavond het eten wel naar mij toe laat komenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balen![]()
Doe ik sowieso altijdquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou bellen om te reserveren. denk meerdere mensen hebben dat idee
Morgen waarschijnlijk om 1900quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaan de nieuwe regels al meteen in?
Ja, als ze vol zitten dan kan ik het altijd nog laten bezorgenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef mschol het volgende:
[..]
misschien dat ik vanavond het eten wel naar mij toe laat komen
zuur als je niet alles kan doen danquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
en een bruiloft 95 man
ja al die partijen kunne niet doorgaan neequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef mschol het volgende:
[..]
zuur als je niet alles kan doen dan
Nog even snel Covid-19 oplopenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Balen![]()
Denk dat je vanavond niet op tijd naar huis mag als iedereen nog even voor een 'laatste keer' uit eten gaat vanavondquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou bellen om te reserveren. denk meerdere mensen hebben dat idee
Wat had ze gedaan dan? Zweetvoeten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef UitStraling het volgende:
Ik dacht ik zuiglees even wat algemene kennis naar binnen met mijn lekkere bakje wakkergeraakkoffie![]()
At 5am on January 12th, 1991 she performed her daily prayers, and at 2:30pm was taken to Al Mashatel prison camp where for two days she endured excruciating torture at the hands of Iraqi intelligence officers. Each of her nails were torn right off their nail beds, her tiny body repeatedly electrocuted with machines built specifically for that purpose, her eyes gouged out, her head repeatedly bludgeoned with a sharp cleaver, shredded with an electric ripping saw.
After two nights of relentless torture, Asrar was shot twice in the stomach and once in the chest. Her lifeless and desecrated body was then thrown in front her father's house in Dahiat Abdulla Al-Salem in a gruesome display of disdain for her family.
ik ben sowieso niet zo van uit eten gaan, op vakantie ofzo wel, maar ook niet luxe ofzo, iets snels vind ik vaak goed genoegquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, als ze vol zitten dan kan ik het altijd nog laten bezorgen
Niet meer werken, JEEJquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nog even snel Covid-19 oplopen
Ik hou van uit eten gaanquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ben sowieso niet zo van uit eten gaan, op vakantie ofzo wel, maar ook niet luxe ofzo, iets snels vind ik vaak goed genoeg
Broccoli-gehakt gekookt voor Ashraf met zijn vlooienbaard.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat had ze gedaan dan? Zweetvoeten?
een deel toch wel lijkt mij?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja al die partijen kunne niet doorgaan nee
is een walking dinner niet gewoon een buffet?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
en een bruiloft 95 man
het dinner loopt, niet de gasten?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
is een walking dinner niet gewoon een buffet?
goed punt.quote:
Als het diner begint te lopen zou ik toch even een belletje naar de NVWA doen hoorquote:
staan veel mensen sluitquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat je vanavond niet op tijd naar huis mag als iedereen nog even voor een 'laatste keer' uit eten gaat vanavond
1900quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:40 schreef mschol het volgende:
[..]
een deel toch wel lijkt mij?
ze gooien horeca toch niet al dicht om 18:00?
Ja alleen komt het buffet naar je toe :pquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
is een walking dinner niet gewoon een buffet?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
goed punt.
moet je de hele tijd achter je eten aan rennen. Is ook niet handig
Als ze die ronde iets lekkers hebben loop ik meestal achter de serveerster aan, of als de serveerster lekker is ook.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen komt het buffet naar je toe :p
Personeel loopt dan rond met eten
En het is nog niemand opgevallen dat jij telkens met een lege schaal loopt?quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja alleen komt het buffet naar je toe :p
Personeel loopt dan rond met eten
Jij loopt gewoon heel hard rond met zo'n dienblad, hey niemand wil hier wat van. Nou dan eet ik het zelf maar opquote:
neequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En het is nog niemand opgevallen dat jij telkens met een lege schaal loopt?
zo'n half zachte lockdown doet natuurlijk weinig tot niks. Het is nou niet dat het virus alleen na 19.00 actief isquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:52 schreef bitterbal het volgende:
gaan ze vanaaf natuurlijk weer zeggen 3 weken als het goed gaat en dan over 3 weken gaat het niet goed en doen we er weer 3 weken bij
Gewoon 24/7 lockdown en niemand naar buitenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n half zachte lockdown doet natuurlijk weinig tot niks. Het is nou niet dat het virus alleen na 19.00 actief is
Alleen voor een ommetjequote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 24/7 lockdown en niemand naar buiten
Ja ze willen mensen motiveren thuis te blijven natuurlijkquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
zo'n half zachte lockdown doet natuurlijk weinig tot niks. Het is nou niet dat het virus alleen na 19.00 actief is
ja dan gaan mensen niet 's avonds naar de winkels maar overdag. Worden de weekenden helemaal druk in de winkelsquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ze willen mensen motiveren thuis te blijven natuurlijk
Voor ongevaccineerden lijkt me dit een prima plan, tot we weer IC bedjes voor ze hebben, dan mogen ze even luchten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 08:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon 24/7 lockdown en niemand naar buiten
ja was vorig jaar toch zo erg in rotterdam dacht ik. Al die winkelende mensenquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja dan gaan mensen niet 's avonds naar de winkels maar overdag. Worden de weekenden helemaal druk in de winkels
er waren wat fabrikanten met pillen bezig die helpen met genezen. Maar dat moet nog allemaal goedgekeurd worden, ben je weer 6 maanden verderquote:Op vrijdag 12 november 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
maar vorig jaar hadden we nog het vaccin in het vooruitzicht maar nu hebben we dus niks om naar uit te kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |