Het ziet er veelbelovend uitquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:17 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze het ook echt doen
Je kan nog wel uit eten toch, alleen tot 19 uur, misschien moet ze het vervroegen dan?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:58 schreef cafca het volgende:
Mijn stiefmoeder wordt volgende week 80. Is al maanden bezig met een (uit-)etentje wat ze heeft geregeld. Vind het voor haar wel triest.....
Ja, dat zou nog kunnen. Nou ja, we zullen het wel zienquote:Op vrijdag 12 november 2021 14:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je kan nog wel uit eten toch, alleen tot 19 uur, misschien moet ze het vervroegen dan?
lijflijke?quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker tegenstrijdig met die lijflijke hartjes
Ik denk dat ze lieflijk bedoeltquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
lijflijke?
Ik snap hem niet
Dat dacht ik ook wel ff... maar dan is het lievelijke... dat is geen typo meerquote:
Ik vind optie 1 wel mooi, maar kan dan ook een aardig kadaver zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie net dat het op meerdere manieren geschreven kan worden...
Lieflijke
Liefelijke
Lievelijke
Mijn gevoel zou uit gaan naar de laatste.
Vind het veel liever met een V dan met een F
Lieflijk vind ik zelf de lieflijkste spelling.quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik zie net dat het op meerdere manieren geschreven kan worden...
Lieflijke
Liefelijke
Lievelijke
Mijn gevoel zou uit gaan naar de laatste.
Vind het veel liever met een V dan met een F
Soms zit er wat speling in de spellingsregelsquote:Op vrijdag 12 november 2021 16:29 schreef gebrokenglas het volgende:
Ah, het gaat over spelling. Rechtop zitten gaat.
Waar zit je met je hoofd(letter)?quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
soms zit er wat speling in de spellingsregels
quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:34 schreef cafca het volgende:
[..]
soms zit er wat speling in de spellingsregels
quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:35 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Waar zit je met je hoofd(letter)?
En daar kreeg je waarschijnlijk toch geen hoger cijfer door.quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Maar als we het dan toch over spelling gaan hebben.. laat ik dan op voorhand zeggen :
"Taal leeft , en ik loop voorop!"
Dat zei ik ook altijd tegen mijn leraar Nederlands
quote:Op vrijdag 12 november 2021 16:42 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
En daar kreeg je waarschijnlijk toch geen hoger cijfer voor.![]()
"Nee GOA, fout is fout..."
En met een dikke rode pen gingen de strepen door de het dictee...
Compleet met dronken commentatoren?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |