quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Als je pepernoten gaat maken, leg ze ver genoeg uit elkaar.
Mijn zus was er na 1 keer ook klaar mee ja.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had dat ding na twee keer op marktplaats
Ik mag je zus welquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus was er na 1 keer ook klaar mee ja.
Ok ik hoor het alquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:57 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn zus was er na 1 keer ook klaar mee ja.
Ja die zijn een stuk vetter, waardoor ik het Nuts-syndroom zou krijgenquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:55 schreef pullup het volgende:
[..]
Kan dat de vergelijkingstest met echt frituren doorstaan?
Welke van de 6?quote:
Wat je soms wel eens in de oven kan meestal ook wel in de Fryertquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:55 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja dat werd me duidelijk, mijn zoon heeft een airfryer kookboek, dus ik er zeker wel meer in maken. Heb je tips?
Alle 5quote:
Neequote:Op vrijdag 12 november 2021 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Oven is het zelfde duurt wat langer
Anders krijg je peperkoek? Heb je er ervaring mee?quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:56 schreef engine het volgende:
[..]
Als je pepernoten gaat maken, leg ze ver genoeg uit elkaar.
Fornuis ...ook zo gehyped.quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:59 schreef Soury het volgende:
Nou ja een slowcooker is ook zoiets. Een pan op het vuur kan ook
tsjek anders deze : https://tjeerd.eu/airfryer/airfryer-baktijden/quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders krijg je peperkoek? Heb je er ervaring mee?
Beter met die gasprijzenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fornuis ...ook zo gehyped.
Ik sta gewoon nog buiten boven het kampvuur
Yup! En Biobrandstof telt niet mee met de CO2 , win-winquote:
Je moet echt een keer dat dial-up modem vervangenquote:
Een poll voor de zussenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:02 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn andere zus is er lyrisch over
Kippenboutjesquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat je soms wel eens in de oven kan meestal ook wel in de Fryert
Dat gaat vanzelf.. met zoveel zussenquote:
Heb je geen verwarming binnen?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Fornuis ...ook zo gehyped.
Ik sta gewoon nog buiten boven het kampvuur
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet echt een keer dat dial-up modem vervangen
Tuurlijk wel , duh!quote:
Handig, daar heb ik even een bladwijzer van gemaakt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:01 schreef chufi het volgende:
[..]
tsjek anders deze : https://tjeerd.eu/airfryer/airfryer-baktijden/
Ja ik heb zo ooit één hele grote pepernoot gebakkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 18:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Anders krijg je peperkoek? Heb je er ervaring mee?
Het is een oven niks meer niks minderquote:
Ik was even een bakje yoghurt pakkenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Je moet echt een keer dat dial-up modem vervangen
We hebben een voorstander, een tegenstander, een neutrale en een beginnendequote:
Veeg je het ook ff uit je mondhoek, daar rechts!quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was even een bakje yoghurt pakken
Uit Rotterdam ook nog eens, nou dan snap je wel dat er overdreven wordt.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:04 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat gaat vanzelf.. met zoveel zussen
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veeg je het ook ff uit je mondhoek, daar rechts!
< Heeft beeld.
@tonjaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tuurlijk wel , duh!
Goeie potkachel
Jij hebt duidelijk geen beeldquote:
Was het wel een lekker pepernoot?quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik heb zo ooit één hele grote pepernoot gebakken
Ik heb geen oven dus doe alles met de airfryer. Groenten grillen is ook een aanrader maar daar heb ik zo'n aparte plaat voor. Maar zal gewoon in dat bakje ook wel gaan neem ik aan.
Toch waren mijn patatjes nu lekkerder.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is een oven niks meer niks minder
*kleedje over camera gooitquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Veeg je het ook ff uit je mondhoek, daar rechts!
< Heeft beeld.
Belachelijk, echt! Waarom geen verschil maken tussen zittende horeca en de rest? Echt te triest voor woorden dit.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou nou nou.. de supermarkten moeten om 20:00 uur dicht...
Tjonge jonge.. dat gaat helpen![]()
En uiteraard de Horeca weer genaaid.
Dit lijkt me ook vlees nog vis allemaal, even uitvogelen wat het voor ons als club gaat inhoudenquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nou nou nou.. de supermarkten moeten om 20:00 uur dicht...
Tjonge jonge.. dat gaat helpen![]()
En uiteraard de Horeca weer genaaid.
Beetje zieligquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk geen beeld
Het gaat al lang niet om logica. Het gaat er om macht.. een volk te onderwerpen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Belachelijk, echt! Waarom geen verschil maken tussen zittende horeca en de rest? Echt te triest voor woorden dit.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:13 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit lijkt me ook vlees nog vis allemaal, even uitvogelen wat het voor ons als club gaat inhouden
quote:Voor de sporten en sporters zelf verandert er niets.
Ja daarna gewoon in brokken opgegeten. Smaakte primaquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Was het wel een lekker pepernoot?
Ik heb een mandje, maar voor groente lijkt me een dicht bakje wel handig, anders druipt al het vocht naar beneden.
* pullup doet inschakelenquote:
quote:
Dat zegt iedereen die dat ding heeft gekocht. Net als een broodoven en een senseoquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Toch waren mijn patatjes nu lekkerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |