Dat moet ie wel doen danquote:Op zondag 14 november 2021 20:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij kan toch immuniteit inzetten?
Oja, dat kan ookquote:Op zondag 14 november 2021 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Of misschien hoeft er niemand uit, want Wietse…
Als je vaker ER hebt gekeken dan weet je dat een terugkeer van winnaarseiland hét moment is om je immuniteit in te zetten.quote:
Dat zou wel consequent zijn ja.quote:Op zondag 14 november 2021 20:36 schreef MevrouwCactus het volgende:
Of misschien hoeft er niemand uit, want Wietse…
Eerst inzetten, dan pas stemmenquote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Legoblokje het volgende:
Als Jan de meeste stemmen krijgt, maar hij zet zijn ring in, wat gebeurt er dan?
Ja, dit is het ideale scenarioquote:Op zondag 14 november 2021 20:36 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Als je vaker ER hebt gekeken dan weet je dat een terugkeer van winnaarseiland hét moment is om je immuniteit in te zetten.
En als hij slim is doet hij tegen de rest alsof hij zich onaantastbaar waant zodat ze denken dat hij niets door heeft.
quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Als ze Jan eruit kegelen kijk ik NOOIT MEER
Dan gaat degene waarop hij zelf heeft gestemd eruit.quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Legoblokje het volgende:
Als Jan de meeste stemmen krijgt, maar hij zet zijn ring in, wat gebeurt er dan?
Ik geloof niet dat Jan de expeditie gaat winnen. Maar buiten Jan en Sandra boeit zowat niemand mij meer nee. Sterrin nog maar die zie ik niet echt als winnaar.quote:Op zondag 14 november 2021 20:37 schreef Buitendam het volgende:
Als ze Jan eruit kegelen kijk ik NOOIT MEER
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |