Erg rigoureus, beter beginnen we met alcoholklok en dan paar weken aankijkenquote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we niet alleen een avondklok doen?
Kan ik geen alcohol meer halen na 20:00quote:Op donderdag 11 november 2021 18:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar dan wel die mét avondklokrellen
Is dat bij jou niet, dan? Laten ze de mensen zonder mondkapje gewoon lopen zonder er iets van te zeggen?quote:
Wat is te laat?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:25 schreef Jojoke het volgende:
Dit konden we toch weken geleden al zien aankomen? Het kabinet gaat continue te ver met versoepelingen en vervolgens nemen ze te laat te zachte maatregelen om het tij te keren. Waardoor ze het steeds uit de hand laten lopen totdat er geen andere optie is dan een lockdown.
Je zou denken dat ze na de eerste vier keer dat hun tactiek niet werkten iets geleerd hadden. Maar nee. Overigens maakt de Tweede Kamer zich hier ook schuldig aan.
Die hebben we al uitgespeeld. Tijd voor een ochtendklok. Zeker in de winter. Pas naar je werk vanaf 12u. Waar kan ik tekenen?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef Pisces29 het volgende:
Kunnen we niet alleen een avondklok doen?
Ja, en waarom ook niet? Ik draag er wel één in de supermarkt maar als mensen dat niet doen heb ik er eigenlijk ook geen problemen mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat bij jou niet, dan? Laten ze de mensen zonder mondkapje gewoon lopen zonder er iets van te zeggen?
Verdubbeling per 2 weken. Dus ziekenhuis en IC gaat nog verdubbelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:25 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Zijn die dagelijks gemelde GGD-tests nou echt zo belangrijk voor de sturing?
25% van de studenten is levensmoe. Denk nog meer bij de volwassenen met al dit gezeik.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Die ziekte zien we al langer natuurlijk maar dit neemt wel extreme vormen aan. Normaal zag je bij een terroristische aanslag dezelfde figuren. Of bij een economische crisis maar dat is 1x in de zoveel tijd. Nu krijgen we al bijna 2 jaar Yorick, Gommie, Kuipers en Ad. Ik wil onderhand bijna dood.
Die mondkapjes voegen amper iets toe, maar het leidt mooi af van de echte problemen dat Jan Modaal zich er elke dag over kan opwinden hoe iemand ze draagt.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Is dat bij jou niet, dan? Laten ze de mensen zonder mondkapje gewoon lopen zonder er iets van te zeggen?
Ja, dan zal de sociale controle in een dorp groter zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, en waarom ook niet? Ik draag er wel één in de supermarkt maar als mensen dat niet doen heb ik er eigenlijk ook geen problemen mee.
We noemen het hier inmiddels al gekscherend de Eerste en Tweede Slaapkamer.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:25 schreef Jojoke het volgende:
Dit konden we toch weken geleden al zien aankomen? Het kabinet gaat continue te ver met versoepelingen en vervolgens nemen ze te laat te zachte maatregelen om het tij te keren. Waardoor ze het steeds uit de hand laten lopen totdat er geen andere optie is dan een lockdown.
Overigens maakt de Tweede Kamer zich hier ook schuldig aan.
Die is leukquote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Verdubbeling per 2 weken. Dus ziekenhuis en IC gaat nog verdubbelen.
En over twee weken 32.000 besmettingen.
Het leger inzetten tegen je eigen bevolking.... Eigenlijk wel triest dat we zo aan het door draaien zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:22 schreef capricia het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik me vanmiddag al af of defensie aanschruift in het Catshuis.
Die mondkapjes is echt iets van "alle beetjes helpen."quote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die mondkapjes voegen amper iets toe, maar het leidt mooi af van de echte problemen dat Jan Modaal zich er elke dag over kan opwinden hoe iemand ze draagt.
Studenten denken een feest te leven dat is al sinds de jarige 80 niet meer zo. Grow upquote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
25% van de studenten is levensmoe. Denk nog meer bij de volwassenen met al dit gezeik.
Hier dus wel. Stond er achter twee bij de kassa. Werd niks gezegd. Ze legden niet eens hun beurtbalkje nee. Dus ze konden bijna opdraaien voor mijn boodschappen. Ik: solidariteit!quote:Op donderdag 11 november 2021 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja, ik woon in een drukke stad. Iedereen loopt langs elkaar heen.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ja snapt dat dat niet ongelimiteerd oploopt?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:27 schreef capricia het volgende:
[..]
Verdubbeling per 2 weken. Dus ziekenhuis en IC gaat nog verdubbelen.
En over twee weken 32.000 besmettingen.
Kan ook zijn om de ramen van de winkels in de binnensteden te verdedigen. En de auto's.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen je eigen bevolking.... Eigenlijk wel triest dat we zo aan het door draaien zijn.
Ja. Dus?quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja snapt dat dat niet ongelimiteerd oploopt?
Alsof iemand bang wordt van zo'n pief paf roepende malloot.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:28 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Het leger inzetten tegen je eigen bevolking.... Eigenlijk wel triest dat we zo aan het door draaien zijn.
Verwacht je situaties als tijdens de avondklok rellen dan? Ik eigenlijk totaal niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 18:30 schreef capricia het volgende:
[..]
Kan ook zijn om de ramen van de winkels in de binnensteden te verdedigen. En de auto's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |