Niets meer aan doen.quote:De lokale VVD-voorzitter en sportbestuurder Michael van Praag zegt dat ‘deze zaak’ inmiddels is besproken. Voordat het VVD-bestuur met een reactie komt op de controverse rond deze kandidaat, aldus Van Praag, wil men eerst met Voskuil zelf hebben gesproken.
quote:Voskuil treed als manager regional affairs op namens Tata Steel in de contacten met omwonenden, politiek, bedrijfsleven en media. Daarbij maakt hij volgens omwonenden ‘een manipulatieve en autoritaire’ indruk. ‘Iemand die wantrouwend staat ten opzichte van de opinies van de critici van de staalfabrikant’, aldus Ficq. ‘Als de VVD dit accepteert, draagt dat nog meer bij aan het niet-serieuze beeld van de partij met betrekking tot het milieu. We hebben het hier over een werknemer van het meest vervuilende bedrijf in het meest vervuilde gebied van Nederland. Hoe serieus ben je dan nog.’
Het is nu echt tijd om actie te ondernemen.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gewoon lijsttrekker zijn en tegelijk lobbyen, nieuw hoogtepunt voor de VVD
Gelukkig zit de altijd zeer integere Michael van Praag er bovenop.
[..]
Niets meer aan doen.
[..]
Niet gelezen.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:52 schreef AllesKaputt het volgende:
Wat een kutland is dit toch ook.
De nieuwe bestuurscultuur, ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 16:50 schreef hhh38 het volgende:
[ twitter ]
Gewoon lijsttrekker zijn en tegelijk lobbyen, nieuw hoogtepunt voor de VVD
Gelukkig zit de altijd zeer integere Michael van Praag er bovenop.
[..]
Niets meer aan doen.
[..]
Nu sla je weer door.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:28 schreef VoMy het volgende:
‘Het zou ook heel dom zijn om horeca eerder te laten sluiten, als je bedenkt dat mensen dan privé meer samenkomen’, aldus de voorzitter van Koninklijke Horeca Nederland (KHN) Robèr Willemsen.
Deze kulredenering zou afgestraft moeten worden met een extra jaar sluiting, corona of geen corona.
De HOLLANDSE SCHOOL in de Emiraten ook weer klop gekregen, erg mooi.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:07 schreef Szura het volgende:
Hoe lang nog tot Dick Advocaat in Bagdad aan een brug hangt?
Denk niet dat Dick ooit in dat land geweest isquote:Op donderdag 11 november 2021 20:07 schreef Szura het volgende:
Hoe lang nog tot Dick Advocaat in Bagdad aan een brug hangt?
Lekker samen achter Libanon en Syrië staanquote:Op donderdag 11 november 2021 20:10 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De HOLLANDSE SCHOOL in de Emiraten ook weer klop gekregen, erg mooi.
Niet kunnen winnen van Syrië, dat iedere man opsluit, afmaakt of een legeruniform aantrektquote:Op donderdag 11 november 2021 20:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Lekker samen achter Libanon en Syrië staan
Alleen Pot en babbelzieke Joegoslaaf is daar geweest. Dick waagt zich er niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 20:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk niet dat Dick ooit in dat land geweest is
Weet je wie ook etc.?quote:Op donderdag 11 november 2021 20:47 schreef Szura het volgende:
[..]
Niet kunnen winnen van Syrië, dat iedere man opsluit, afmaakt of een legeruniform aantrekt
Rustig Robèr.quote:Op donderdag 11 november 2021 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Drie weken lockdown en de horeca om 19u dicht.
Gaaf land
19:00u, wat een kuttijd. RIP restaurants (en poppodia en cafés). Ik gok dat die drie weken in april eindigenquote:Op donderdag 11 november 2021 23:52 schreef Pino112 het volgende:
Drie weken lockdown en de horeca om 19u dicht.
Gaaf land
De horeca bestaat niet alleen maar uit Robér Willemsen's (gelukkig).quote:
Totale willekeur weer. Gewoon 20.00 dan verdienen ze nog wat. De restaurants danquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:01 schreef noodgang het volgende:
[..]
19:00u, wat een kuttijd. RIP restaurants (en poppodia en cafés). Ik gok dat die drie weken in april eindigen
Je verwacht visie en consistentie in Rutteland?quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ergens is het wel geestig dat we na twee jaar nog steeds geen flauw idee hebben en zomaar wat doen.
Dat zou buitengewoon naïef zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je verwacht visie en consistentie in Rutteland?
Dat is wel gewoon het schrijnende punt, als we even langs de doodvermoeiende Robérs kijken. Bedrijven, instellingen en instanties die totaal overgeleverd zijn aan de grillen van een visieloze overheid die te angstig is om de 15 procent wappies op hun plek te zetten.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat zou buitengewoon naïef zijn.
Zowaar.quote:In de tussentijd worden maatregelen voorbereid voor de langere termijn, zoals de verplichting van de coronapas voor niet-essentiële winkels, de werkvloer en het hoger onderwijs. Ook de beperking van de coronapas voor sommige sectoren voor wie gevaccineerd en genezen is, wordt in de steigers gezet. Van dit zogeheten 2G-beleid verwacht het Outbreak Management Team (OMT) veel effect, aangezien het vooral ongevaccineerde coronapatiënten zijn die de ziekenhuizen belasten.
HET VOLK is een monster.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dat is wel gewoon het schrijnende punt, als we even langs de doodvermoeiende Robérs kijken. Bedrijven, instellingen en instanties die totaal overgeleverd zijn aan de grillen van een visieloze overheid die te angstig is om de 15 procent wappies op hun plek te zetten.
Dat zeker, zou me niks verbazen als we volgend jaar rond deze tijd weer met precies hetzelfde zittenquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ergens is het wel geestig dat we na twee jaar nog steeds geen flauw idee hebben en zomaar wat doen.
Zou ons demissionaire kabinet tegen die tijd wel weer missionair zijn?quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:18 schreef noodgang het volgende:
[..]
Dat zeker, zou me niks verbazen als we volgend jaar rond deze tijd weer met precies hetzelfde zitten
Het verschil is 2 letters, verder zal t hetzelfde zijnquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:19 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zou ons demissionaire kabinet tegen die tijd wel weer missionair zijn?
quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:20 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het verschil is 2 letters, verder zal t hetzelfde zijn
Dit wordt echt het ultieme polderbeleid, 100 halve maatregelen en duimen dat het werktquote:Op vrijdag 12 november 2021 00:34 schreef Szura het volgende:
[ twitter ]
Lekker eigen drank naar binnen smokkelen in het theater
Dat doet 70% toch alquote:Op vrijdag 12 november 2021 06:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
Het duurt niet lang meer voor de nieuwe jaren 60 aan breektTijd om ons af te zetten tegen de overheid en gewoon te doen wat ons leuk lijkt
Voor visie ga je maar naar de opticien.quote:Op vrijdag 12 november 2021 00:10 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Je verwacht visie en consistentie in Rutteland?
Ook daar kan je VVD +3 grappen makenquote:Op vrijdag 12 november 2021 07:21 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Voor visie ga je maar naar de opticien.
Weet je wie er wel bravoure EN daadkracht had?quote:Op vrijdag 12 november 2021 07:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ook daar kan je VVD +3 grappen maken
Alleen juichen en supporten als ze winnen. Bij verlies oorverdovend stilquote:Op vrijdag 12 november 2021 09:26 schreef Szura het volgende:
Het oranje clownspubliek kan me gestolen worden, Arno
We kunnen blijven hopen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:36 schreef franklop het volgende:
[ twitter ]
Dacht heel even dat Joris weg ging
quote:Op vrijdag 12 november 2021 10:24 schreef AllesKaputt het volgende:
Eén van de redenen dat dit zo'n kutland is, is die ziekelijke aandacht voor alles en iedereen wat met dat voetjebal (geen sport) te maken heeft.
https://www.telegraaf.nl/(...)egeven-en-opgeofferdquote:Brancheorganisatie Koninklijke Horeca Nederland (KHN) geeft volledige steun aan ondernemers die de zaterdag ingaande avondsluiting van hun café of restaurant aan de laars lappen: „De horeca gaat hélemaal niet dicht om 19.00 uur”, zo klinkt het strijdbaar.
Directeur Dirk Beljaarts van de koepel zegt ’alle begrip’ te hebben voor uitbaters die ondanks de horeca-avondklok gewoon openblijven nadat de klok zeven heeft geslagen: „Na twintig maanden falend overheidsbeleid is het draagvlak bij KHN en ondernemers tot het nulpunt gedaald. We accepteren niet dat er nóg meer maatregelen over de sector worden afgekondigd”, zo meldt Beljaarts in samenspraak met KHN-voorzitter Robèr Willemsen.
Zouden ze stevig drinken?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:04 schreef Szura het volgende:
De nieuwe horeca is uit
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)egeven-en-opgeofferd
Robèr lijkt me vooral een stevige eterquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:05 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zouden ze stevig drinken?
Ik snap het eerlijk gezegd ook wel, zou er zelf ook helemaal klaar mee zijn als ik een horecabedrijf had.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:07 schreef Dale__Cooper het volgende:
De nieuwe horeca stelt niet teleur.
Punt is dat ze zichzelf allang overschreeuwd hebben met dat eeuwige cherry-picken uit de besmettingscijfers.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik snap het eerlijk gezegd ook wel, zou er zelf ook helemaal klaar mee zijn als ik een horecabedrijf had.
Ah ja, dat doen andere sectoren helemaal niet inderdaad.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Punt is dat ze zichzelf allang overschreeuwd hebben met dat eeuwige cherry-picken uit de besmettingscijfers.
Ah ja, omdat er een dikke debiele jankwappie de horeca meent te vertegenwoordigen, mogen niet-jankende netjes meebewegende ondernemers niet boos worden?quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:13 schreef Szura het volgende:
[..]
Punt is dat ze zichzelf allang overschreeuwd hebben met dat eeuwige cherry-picken uit de besmettingscijfers.
Er is geen brancheorganisatie die om de twee weken zulke woeste persberichten de wereld in heeft gestuurd met selectief geshopte cijfers als KHN nee.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ah ja, dat doen andere sectoren helemaal niet inderdaad.
Ik zeg toch niks over andere ondernemers? Ik heb het over die figuren van de brancheorganisatie.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:17 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ah ja, omdat er een dikke debiele jankwappie de horeca meent te vertegenwoordigen, mogen niet-jankende netjes meebewegende ondernemers niet boos worden?
Er is ook geen brancheorganisatie die zo vaak dicht is gegaan/met zware maatregelen te maken heeft geloof ik.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:20 schreef Szura het volgende:
[..]
Er is geen brancheorganisatie die om de twee weken zulke woeste persberichten de wereld in heeft gestuurd met selectief geshopte cijfers als KHN nee.
[..]
Ik zeg toch niks over andere ondernemers? Ik heb het over die figuren van de brancheorganisatie.
De reissector bijvoorbeeld. En de werkgeversorganisaties spreken in algemene zin en die heb ik niet tweewekelijks schuimbekkende berichten zien versturen.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook geen brancheorganisatie die zo vaak dicht is gegaan/met zware maatregelen te maken heeft geloof ik.
Die zijn echt al maanden weer open.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:26 schreef Szura het volgende:
[..]
De reissector bijvoorbeeld. En de werkgeversorganisaties spreken in algemene zin en die heb ik niet tweewekelijks schuimbekkende berichten zien versturen.
Open ja, je weet heel goed dat het voor een schijntje van de vroegere omzet isquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die zijn echt al maanden weer open.
De eerste hit op google was overigens een schuimbekbericht, maar dit geheel terzijde.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:29 schreef Szura het volgende:
[..]
Open ja, je weet heel goed dat het voor een schijntje van de vroegere omzet is
Goed dat je dat er alvast bij zegtquote:Op vrijdag 12 november 2021 11:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De eerste hit op google was overigens een schuimbekbericht, maar dit geheel terzijde.
https://www.travelpro.nl/(...)or-in-moeras-zakken/
quote:Op vrijdag 12 november 2021 09:13 schreef Slobeend het volgende:
[ twitter ]
Den Haag beeft na deze tweet.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook vaak moest gapen? (Hint: hij (het is een hij) ging altijd laat naar bed)
Weet je wie ook overal op reageerde?quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:49 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie ook vaak moest gapen? (Hint: hij (het is een hij) ging altijd laat naar bed)
De cultuursector vindt dit leuk.quote:Op vrijdag 12 november 2021 11:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er is ook geen brancheorganisatie die zo vaak dicht is gegaan/met zware maatregelen te maken heeft geloof ik.
Ook voor het eerst. Als theater(groep) kun je al anderhalf jaar amper rendabel draaien door de eeuwige bezettingsgraadbeperkingen en dat je bij vorige versoepelingen achteraan stond.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2021 13:09 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Die titel zou ik eerder geven aan de Wierden, Zihni's en Sywerts van deze wereld.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Wat vinden we ervan dat Wout een oplichter is?
Ik snap niet waarom je dit zou kopen? Zo te zien een Nederlands bedrijf...quote:NFTs are "one-of-a-kind" assets in the digital world that can be bought and sold like any other piece of property, but they have no tangible form of their own. The digital tokens can be thought of as certificates of ownership for virtual or physical assets.
Je klinkt inderdaad erg excited, Wout.quote:Op vrijdag 12 november 2021 12:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Wat vinden we ervan dat Wout een oplichter is?
Weer een manier om te laten zien dat je geld hebtquote:Op vrijdag 12 november 2021 13:32 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet waarom je dit zou kopen? Zo te zien een Nederlands bedrijf...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een manier om te laten zien dat je geld hebtMaar ik kan dit plaatje kopiëren en dan heb ik het ook?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2021 15:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Weer een manier om te laten zien dat je geld hebtGelachen om de comments trouwens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rahimns 12 NOVEMBER 2021 OM 11:33quote:Op vrijdag 12 november 2021 18:04 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gelachen om de comments trouwens.
Ooit komen we erachter dat hij de zoon is van Tijs Vd Brinkquote:
Poepkop junior.quote:Op vrijdag 12 november 2021 19:06 schreef Szura het volgende:
[..]
Ooit komen we erachter dat hij de zoon is van Tijs Vd Brink
Ik bied 10 cent, mits er géén grafische beeltenis bij zitquote:Op vrijdag 12 november 2021 19:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wil iemand mijn virtuele aars kopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |