SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
is er ook een bedrijf dat Verwenkoffie heet?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede TT![]()
Anyway.. ik las dat er een bedrijf bestond wat Ochtendmensen heetx infinity
Nee, wel eentje die dat maaktquote:Op donderdag 11 november 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ook een bedrijf dat Verwenkoffie heet?
bestaat alquote:Op donderdag 11 november 2021 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel eentje die dat maakt![]()
Misschien moet ik gewoon een koffietent gaan beginnen die ik Verwenkoffie noem.
Ik vertrouw ochtendmensen nooit, die zijn te teruggetrokken en gesloten, eN dAt HeEfT eEn RedEnquote:Op donderdag 11 november 2021 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede TT![]()
Anyway.. ik las dat er een bedrijf bestond wat Ochtendmensen heetx infinity
Heb je ook gegeten in de auto?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had honger in de auto, maar nu niet meer?
quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bestaat al
https://www.koffiegek.nl/baristas-at-work/koffie-happy-end/
quote:58 euro voor speciale koffie
Niet eensquote:Op donderdag 11 november 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ook gegeten in de auto?
Nou, het zijn juist van die blije eieren die altijd ochtendmensen zijn..quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw ochtendmensen nooit, die zijn te teruggetrokken en gesloten, eN dAt HeEfT eEn RedEn
Kippen zijn altijd wel vroeg wakker dus helemaal gek is dat niet, of zou dat door die kukelende hanen komen?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het zijn juist van die blije eieren die altijd ochtendmensen zijn..
Ineens zin in kippensoep gekregen, heel gek..quote:Op donderdag 11 november 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippen zijn altijd wel vroeg wakker dus helemaal gek is dat niet, of zou dat door die kukelende hanen komen?
Ik lees dat altijd als kip en soep en vervolgens ben ik in de war.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens zin in kippensoep gekregen, heel gek..
eerst even je handoekje neerleggen fles!quote:Op donderdag 11 november 2021 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Op naar de ontbijterie, voordat ik straks te laat bij het zwembad ben huuuuu
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd als kip en soep en vervolgens ben ik in de war.
en wat zeg jij?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er komen hier 49483 mensen voorbij die heel blij MORGUH zeggen en mijn collega humt maar wat terugIk vind dat grappig
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er komen hier 49483 mensen voorbij die heel blij MORGUH zeggen en mijn collega humt maar wat terugIk vind dat grappig
Wat normale mensen zeggen: morguh en dan duidelijk met klanken en intonatie enzoquote:
Is bij benadering, ben veel te druk met werken en op fok zitten.quote:
Zou een hartaanval krijgen van jouquote:Op donderdag 11 november 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik bons op kantoor ook wel eens op deuren of trap ertegenaan terwijl ik GOEDEMORGEN schreeuwroep
Ik krijg meestal guitige gezonde warme liefdevolle blikken terug hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een hartaanval krijgen van jou
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik bons op kantoor ook wel eens op deuren of trap ertegenaan terwijl ik GOEDEMORGEN schreeuwroep
Dit, zo kort achter elkaar.....quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw ochtendmensen nooit, die zijn te teruggetrokken en gesloten, eN dAt HeEfT eEn RedEn
Hm hmquote:Op donderdag 11 november 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg meestal guitige gezonde warme liefdevolle blikken terug hoor
Geloof ik niets van, wedden dat je dit tikt vanaf kantoorquote:Op donderdag 11 november 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou vandaag naar kantoor gaan maar ik heb echt geen zin, nog even een goed smoepsje verzinnen [ afbeelding ]
Nee nee, ik zit gewoon in een plakkerige veelkleurige joggingbroek, riekende oksels en een t-shirt met gaatjes erin dit te typen.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm hm
[..]
Geloof ik niets van, wedden dat je dit tikt vanaf kantoor
Dit is de eerste keer dat ik denk dat je de waarheid tikt.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nee, ik zit gewoon in een plakkerige veelkleurige joggingbroek, riekende oksels en een t-shirt met gaatjes erin dit te typen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik denk dat je de waarheid tikt.
Nee joh, da's US.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dit, zo kort achter elkaar.....
Zo tegenstrijdig
Ochtendfrustratie afreagerenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dit, zo kort achter elkaar.....
Zo tegenstrijdig
...huehue?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochtendfrustratie afreageren
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN, DE KOEIEN HEBBEN STAARTENquote:
Je vind een hagedis met zon toeter niet raar dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind lachende hagedissen altijd raar.
Ik hoor de carnavalsmuziek alquote:Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN, DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
"ik neem ontslag, byeeee"quote:Op donderdag 11 november 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou vandaag naar kantoor gaan maar ik heb echt geen zin, nog even een goed smoepsje verzinnen [ afbeelding ]
Ik alleen vals zingende koters.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor de carnavalsmuziek al
Die eten lieve hamsters en cavia's.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat hagedissen dus wel humor hebben
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eten lieve hamsters en cavia's.
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eten lieve hamsters en cavia's.
oh dat laatste is wel ergquote:Op donderdag 11 november 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wat een volk hier zeg. Horecapersoneel van -0,3![]()
Sinaasappels zijn op bij de persmachine, komt er eindelijk eentje aan met zo'n bak vol, gaat ze die dingen één voor één in die mand boveninstapelenKiep gewoon die bak om jezus.
En russen being russen: Heel bord vol stapelen, honderd selfies van je geile sportschoollijf en je botoxlippen bij dat bord vol croissants en scrambled eggs maken, alles laten staan en weglopen.
Nou ja, op naar de zwemmerij maar.
Nee, helaasquote:Op donderdag 11 november 2021 08:32 schreef Karzai het volgende:
Iedereen in Brabant is toch vrij vandaag?
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN, DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
Ja, ik verzin het niet.quote:
In ons hart gaat carnaval altijd door!quote:
Hopelijk niet.quote:
belgen hebben vandaag gewoon een feestdag.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Polonaise op kantoor straks. Je collega’s komen zo verkleed binnen.
Russen ja, dat zijn van die types die een kettingzaag gebruiken met origami, geen greintje beschaving, van die types die wedstrijdjes scheten laten tijdens een kerstdiner.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Sinaasappels zijn op bij de persmachine, komt er eindelijk eentje aan met zo'n bak vol, gaat ze die dingen één voor één in die mand boveninstapelenKiep gewoon die bak om jezus.
En russen being russen: Heel bord vol stapelen, honderd selfies van je geile sportschoollijf en je botoxlippen bij dat bord vol croissants en scrambled eggs maken, alles laten staan en weglopen.
Ik heb liever de feestdagen van de NRW-Duitsers.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
belgen hebben vandaag gewoon een feestdag.
En wij maar ploeteren voor de baas
En ondertussen allerlei producten influencen om hetzelfde lijf te krijgen.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:34 schreef Dr_Flash het volgende:
ook prima.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb liever de feestdagen van de NRW-Duitsers.
Ja.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ook prima.
Dit jaar zijn we sowieso genaaid met kerst en nieuwjaar in het weekend
Ben je aan de ventquote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Kan ik die nog met terugwerkende kracht innen?
ik heb dan adv, maar toch..quote:Op donderdag 11 november 2021 08:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Nou, ik draai tussen kerst en nieuwjaar halve dagen op z'n max, ze kunnen me wat.
is dit ook weer een rare reden voor webwinkels om mensen kortingen te geven? want dan ga ik even kijken voor een laptop.quote:
Ik heb het vooral bij cosmetica langs zien komen, maar proberen kan altijd.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb dan adv, maar toch..
[..]
is dit ook weer een rare reden voor webwinkels om mensen kortingen te geven? want dan ga ik even kijken voor een laptop.
Slim slim weer dit, dat is om alle lelijke vrouwen wat mooier te laten lijken natuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het vooral bij cosmetica langs zien komen, maar proberen kan altijd.
Ja krijg allemaal mailtjes van winkels dat ze korting gevenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
is dit ook weer een rare reden voor webwinkels om mensen kortingen te geven? want dan ga ik even kijken voor een laptop.
"korting"...quote:Op donderdag 11 november 2021 08:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
Zo proberen ze nog iets van die singles te maken.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb het vooral bij cosmetica langs zien komen, maar proberen kan altijd.
Gerriequote:Op donderdag 11 november 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Is Black Friday alleen voor zwarte mensen?
O sorry, Zwarte mensen?
Alcohol en een beetje gedimd licht helpen ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Slim slim weer dit, dat is om alle lelijke vrouwen wat mooier te laten lijken natuurlijk
Dat is gevaarlijk.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerrie![]()
die noemen we tegenwoordig chocoladekleurig
Nee het moet toch juist Zwart tegenwoordig anders is het discriministischquote:Op donderdag 11 november 2021 08:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Gerrie![]()
die noemen we tegenwoordig chocoladekleurig
Ik was nieuwsgierig, maar blijkbaar komt het van de shitload aan verkeer wat de eerste black friday met zich meenam.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:46 schreef CherryLips het volgende:
Is Black Friday alleen voor zwarte mensen?
O sorry, Zwarte mensen?
* IJsdraakje zit te kauwenquote:
Oorsprong vrijgezellendag;quote:Op donderdag 11 november 2021 08:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Alcohol en een beetje gedimd licht helpen ook.
Draak wil je je tanden uit die meneer halen?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
* IJsdraakje zit te kauwen
oh...
Maar chocolade.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Draak wil je je tanden uit die meneer halen?
Man man manquote:Op donderdag 11 november 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb welles dat als mensen koffie bestellen ik dan vraag of het zwart moet zijn want vaak bedoelen ze een cappuccino maar zeggen ze gewoon koffie![]()
Soms zijn er dan mensen en die zeggen dan oh ja zwart mag je niet meer zeggen toch![]()
![]()
![]()
ik loop dan maar gewoon altijd weg
Dat soort grapjes.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
ik heb welles dat als mensen koffie bestellen ik dan vraag of het zwart moet zijn want vaak bedoelen ze een cappuccino maar zeggen ze gewoon koffie![]()
Soms zijn er dan mensen en die zeggen dan oh ja zwart mag je niet meer zeggen toch![]()
![]()
![]()
Gewoon een wazig verhaaltje voor die Chinezen om nog meer van hun zooi te verkopen dusquote:Op donderdag 11 november 2021 08:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oorsprong vrijgezellendag;
De 'slaapzaalcultuur' van de Universiteit van Nanking. Dit is waarschijnlijk de meest aanvaardbare ontstaanstheorie van de feestdag, waarbij vier studenten van de universiteit in de zogenaamde Mingcaowuzhu - of 'alle alleenstaande mannen' slaapzaal - tot laat in de nacht ideeën uitwisselden over hoe ze aan een vriendin konden geraken. Zo kwamen ze op het idee om op 11 november activiteiten te organiseren die al gauw door heel wat andere universiteiten in Nanking werden overgenomen, en later zelfs in andere staten. Nadat de studenten afgestudeerd waren trokken ze de traditie door naar de maatschappij en werd ze steeds populairder dankzij het grote aantal vrijgezellen en de krachtige invloed van de media.
Incel day dus
en wat zeg jij dan? CAPPUCCINO IS GEEN KOFFIE, GERDAAAAA!!quote:Op donderdag 11 november 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
ik ben meer voor de 666 danquote:Op donderdag 11 november 2021 08:53 schreef Karzai het volgende:
1111 heeft ook een spirituele betekenis leert Google mij
nou het is ook gewoon dom. Dan heb je het gewoon allemaal niet begrepen als je dit soort domme opmerkingen gaat makenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die op ijs lopen qua woorden zijn meestal een beetje wezelig.
Wacht watquote:Op donderdag 11 november 2021 08:54 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bedoelde meer dat ik de afgelopen 5 jaar geen vrije dagen gehad heb
Superhilarisch ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:49 schreef bitterbal het volgende:
![]()
![]()
Nee. Insta: @filthyrussianbotoxslut ga daar maar kijkenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh dat laatste is wel erg![]()
heb je fotos voor ons gemaakt ook?
Ik hoop trouwens weer op natuurijs te kunnen schaatsen, net als vorig jaarquote:Op donderdag 11 november 2021 08:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die op ijs lopen qua woorden zijn meestal een beetje wezelig.
En dan wil je gewoon een simpele koffie en dan snappen ze je niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superhilarisch ook.
Bestel gewoon wat je bedoeld.
Koffie is zo algemeen
Tas koffie graag.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Superhilarisch ook.
Bestel gewoon wat je bedoeld.
Koffie is zo algemeen
Dat denk ik dan jaquote:Op donderdag 11 november 2021 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en wat zeg jij dan? CAPPUCCINO IS GEEN KOFFIE, GERDAAAAA!!
Geen vrije dagen de afgelopen 5 jaar?quote:
Ik ben een Hollander, ik wil dit een keer doen eigenlijk.quote:
Ik ga alvast even afspraak maken om mijn schaatsen te slijpen. Vorige jaar een botte schaats, altijd nog beter dan een scheve schaats rijdenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens weer op natuurijs te kunnen schaatsen, net als vorig jaar
Volgende keer gewoon zeggen, BEDOELT U VIEZE GORE NEGERKOFFIE?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou het is ook gewoon dom. Dan heb je het gewoon allemaal niet begrepen als je dit soort domme opmerkingen gaat maken
Dat ze dan gewoon warme chocolademelk bestellenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ja![]()
9 van de 10 keer gaat dat zo bij korte pittige kapsels.
Bestellen ze koffie. En dan vraag ik dus zwart? Ja een cappuccino.
Zeg dat dan gelijk![]()
Heb welles gehad dat ik het namelijk niet vroeg, koffie herhaalde, zij instemmend knikte. Ik dus terug komen met een koffie moest het godverdomme een cappuccino zijn.
Wat?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wil je gewoon een simpele koffie en dan snappen ze je niet.
CL zegt dat alle singles vrij zijn op singlesday. Niets van gemerkt de afgelopen 5 jaar. Dus ik wil ze alsnog graag hebbenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen vrije dagen de afgelopen 5 jaar?
u heeft koffie besteld, geen cappuccino.. zuipen krengquote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat denk ik dan ja![]()
9 van de 10 keer gaat dat zo bij korte pittige kapsels.
Bestellen ze koffie. En dan vraag ik dus zwart? Ja een cappuccino.
Zeg dat dan gelijk![]()
Heb welles gehad dat ik het namelijk niet vroeg, koffie herhaalde, zij instemmend knikte. Ik dus terug komen met een koffie moest het godverdomme een cappuccino zijn.
bij die hippe koffietenten is dat soms wel lastig uitleggen.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En dan wil je gewoon een simpele koffie en dan snappen ze je niet.
Jaaaaaaaaaaaah leuk leuk leukquote:Op donderdag 11 november 2021 08:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik hoop trouwens weer op natuurijs te kunnen schaatsen, net als vorig jaar
Ja met een latte gaat het dus ook verkeerd.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Koffie verkeerd?
Kinderkoffie?
Weet je het zeker?
Geen Latte ?
Of wat dacht je van een pumpkin spice bla bla
GEWOON ALLEEN KOFFIEquote:Op donderdag 11 november 2021 08:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat?
Koffie verkeerd?
Kinderkoffie?
Weet je het zeker?
Geen Latte ?
Of wat dacht je van een pumpkin spice bla bla
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja met een latte gaat het dus ook verkeerd.
Das dus een koffie verkeerd he. Dat breng je dan maar dan bedoelde ze een latte machiatto![]()
ZEG DAT DAN PIEN
Ooooh, ik schrok al.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
CL zegt dat alle singles vrij zijn op singlesday. Niets van gemerkt de afgelopen 5 jaar. Dus ik wil ze alsnog graag hebben
Misschien ben je wel helemaal niet single maar stiekem een keer getrouwd zonder dat je het weetquote:Op donderdag 11 november 2021 08:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
CL zegt dat alle singles vrij zijn op singlesday. Niets van gemerkt de afgelopen 5 jaar. Dus ik wil ze alsnog graag hebben
Ik zeg de volgende keer bij de Starbucks dat ik Wattenschijfje heet.quote:
Watensgijfje op je beker.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zeg de volgende keer bij de Starbucks dat ik Wattenschijfje heet.
Benieuwd naar de reactie
in budapest ook:quote:
Staat er wattenstaafjequote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie
Hehehehehehequote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef bitterbal het volgende:
Heb vroeger welles mensen koffie in zon metalen bak gebracht die de keuken gebruikt voor eten als ze een bak koffie hadden besteld
niet iedereen kon er om lachen
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja met een latte gaat het dus ook verkeerd.
Das dus een koffie verkeerd he. Dat breng je dan maar dan bedoelde ze een latte machiatto![]()
ZEG DAT DAN PIEN
Wrattenwijfje.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Benieuwd naar de reactie
* koffie terugbrengtquote:
ja maar gewoon zwarte koffie is wel een nederlands ding hoor dus dat begrijp ik wel. Dan zou je een americano moeten proberen of heel misschien een lungoquote:Op donderdag 11 november 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in budapest ook:
Just a normal black coffee.
kreeg je een mini espresso waar je hartslag van op hol sloeg
Oh, ja, maar da's omdat buitenland.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in budapest ook:
Just a normal black coffee.
kreeg je een mini espresso waar je hartslag van op hol sloeg
Nee, gewoon koffie met veel suiker en melkquote:Op donderdag 11 november 2021 09:00 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is serieus een ding![]()
*rip wereld
Ewlquote:
Ik had er FSMzijdank nog nooit van gehoord.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, gewoon koffie met veel suiker en melk
In een koffietentje in Schiedam wordt er letterlijk kinderkoffie verkocht, weet niet of de rest van de wereld mee doet
Ja, da's moeilijk hoorquote:
Hoe trouw je stiekem? Of iig zonder dat ik dat zelf zou weten?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien ben je wel helemaal niet single maar stiekem een keer getrouwd zonder dat je het weet
Schrikken waarvoor?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ooooh, ik schrok al.
Duidelijk tijd voor meer koffie.
Ok, er mag ook nog een kopje, glas of mok omheen.quote:
https://nieuwspaal.nl/kinderkoffie-leert-kinderen-koffiedrinken/quote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In een koffietentje in Schiedam wordt er letterlijk kinderkoffie verkocht, weet niet of de rest van de wereld mee doet
Broodje bakpaoquote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef Karzai het volgende:
En wat krijg je als je een broodje warm vlees besteld?
bij mij op werk bestellen ouders welles voor 10 jarige kind cappuccino. Vind het altijd wat raar maar breng het maar gewoonquote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat je überhaupt geen vrij zou hebben gehad.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hoe trouw je stiekem? Of iig zonder dat ik dat zelf zou weten?
[..]
Schrikken waarvoor?Als ik niet meer single zou zijn?
Misschien was je gedrogeerd of iets?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef TaMieke het volgende:
Hoe trouw je stiekem? Of iig zonder dat ik dat zelf zou weten?
Kindermachinegeweer, kinderrijbewijs, kinderbevalling, kinderalcohol, kinderastronaut.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een tas ook goed ?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ok, er mag ook nog een kopje, glas of mok omheen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef mschol het volgende:
[..]
https://nieuwspaal.nl/kinderkoffie-leert-kinderen-koffiedrinken/
maar goed, koffie![]()
Ik vind koffie sowieso niet iets positiefs voor kinderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
bij mij op werk bestellen ouders welles voor 10 jarige kind cappuccino. Vind het altijd wat raar maar breng het maar gewoon
Wakker worden met een tatoeage onder de navel "Henk was here"quote:Op donderdag 11 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was je gedrogeerd of iets?
Alsof ze anders niet 6 blikjes golden power op een dag wegtikkenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ik vind koffie sowieso niet iets positiefs voor kinderen.
Wil je ze nog meer hyper hebben?
ja bemoei mij er maar niet mee :pquote:Op donderdag 11 november 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
"je moet en zal koffiedrinken want gezellig" ofzo?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Kinderen van 10?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof ze anders niet 6 blikjes golden power op een dag wegtikken
Alles wat moet is niet gezelligquote:Op donderdag 11 november 2021 09:06 schreef mschol het volgende:
[..]
"je moet en zal koffiedrinken want gezellig" ofzo?
ja dat weet ik eigenlijk nietquote:Op donderdag 11 november 2021 09:06 schreef Karzai het volgende:
Mja net zo erg als een colaatje denk ik
quote:
Oh, sorry.. wist niet dat je kwaad werdquote:
Moest je zeker ook een net jurkje aan?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
zo moest ik van stiefmonster met kerst altijd mijn cola in een wijnglas doen want dat is zo gezellig
Weet je hoe irritant dat drinkt en het slaat werkelijkwaar echt helemaal nergens op
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien was je gedrogeerd of iets?
Owquote:Op donderdag 11 november 2021 09:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat je überhaupt geen vrij zou hebben gehad.
nee dat niet gelukkigquote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Moest je zeker ook een net jurkje aan?
Wij hadden altijd jip en janneke champagne met kerst in een wijnglas. Was fancyquote:Op donderdag 11 november 2021 09:07 schreef bitterbal het volgende:
zo moest ik van stiefmonster met kerst altijd mijn cola in een wijnglas doen want dat is zo gezellig
Weet je hoe irritant dat drinkt en het slaat werkelijkwaar echt helemaal nergens op
ja das andersquote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden altijd jip en janneke champagne met kerst in een wijnglas. Was fancy
Wilde we zelf
Ik had wel als ventje van 10 ofzo voor het eerst red bull op, dat was toen helemaal nieuw en geen mens kende dat. Was toen op wintersport en zat toen nog in van die glazen horecaflesjes, had er toen een paar op en daarna stuiterde ik alle kanten op en mocht ik het niet meerquote:Op donderdag 11 november 2021 09:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kinderen van 10?
Dacht dat ze ietsjes ouders starten.. 12/13 of zo
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had wel als ventje van 10 ofzo voor het eerst red bull op, dat was toen helemaal nieuw en geen mens kende dat. Was toen op wintersport en zat toen nog in van die glazen horecaflesjes, had er toen een paar op en daarna stuiterde ik alle kanten op en mocht ik het niet meer
Wat raar.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik had wel als ventje van 10 ofzo voor het eerst red bull op, dat was toen helemaal nieuw en geen mens kende dat. Was toen op wintersport en zat toen nog in van die glazen horecaflesjes, had er toen een paar op en daarna stuiterde ik alle kanten op en mocht ik het niet meer
Weer lekker de poldermodel tactiekquote:
Maar vandaag eerst nog even 11-11quote:Op donderdag 11 november 2021 09:14 schreef bitterbal het volgende:
OMT adviseert korte lockdown van twee weken; kabinet moet nog beslissen
Het OMT adviseert het kabinet "lockdown-achtige maatregelen" om de oplopende coronacijfers te bestrijden. Vanwege de ernst van de coronasituatie valt daar niet aan te ontkomen, melden bronnen rond het Outbreak Management Team tegen de NOS. Volgens de bronnen adviseert het OMT een lockdown van zo'n twee weken.
In die periode zouden evenementen moeten worden geschrapt en zouden bioscopen en theaters dicht moeten. Naar verluidt staat in het advies ook om de sluitingstijden voor de horeca en de groepsgrootte aan te passen. Volgens het OMT kunnen de scholen wel open blijven.
Na de korte lockdown zouden mensen geen QR-code meer kunnen krijgen als ze getest zijn. Nu is nog zo dat mensen bijvoorbeeld een café in kunnen als ze twee keer zijn gevaccineerd, als ze corona hebben gehad of als ze negatief zijn getest. Volgens bronnen adviseert het OMT na de lockdown die laatste mogelijkheid te schrappen.
Of deze maatregelen echt worden genomen, is nog niet duidelijk. Vanochtend is er op het Catshuis weer overleg tussen de meest betrokken bewindslieden en de vaste adviseurs. Ook zijn er nog allerlei andere overleggen. Morgenavond is er weer een persconferentie van demissionair premier Rutte en minister De Jonge.
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Die drinken we nog steeds met Oud en Nieuwquote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden altijd jip en janneke champagne met kerst in een wijnglas. Was fancy
Wilde we zelf
Zodat Brabant weer fier nummer 1 kan worden in de besmettingen en die biblebelters eens even een poepje laat ruikenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar vandaag eerst nog even 11-11 [ afbeelding ]
Jij wilt gewoon vrij.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:16 schreef bitterbal het volgende:
gooi die horeca dan ook dicht. Bioscopen en theaters kan men veel makkelijker die 1.5 meter afstand hanteren dan de horeca
Denk dat ze ons laten schoonmaken ofzo maar denk echt dat theaters en bioscopen zich veel meer aan de regels houden dan horeca.quote:
Geef d'r eens ongelijkquote:
We hebben het een keer gehad met kerst op het werk. Al mn buitenlandse collega's verbaasd.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die drinken we nog steeds met Oud en Nieuw
Ik vond een keer halverwege de skihelling een kratje bedorven Red Bull, geen vleugels maar met een volle onderbroek de helling afquote:Op donderdag 11 november 2021 09:15 schreef Karzai het volgende:
Lekker van de skischans af met een Red bull op, het geeft je vleugels
heb je zon pathe abbo?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ook, wel tien keer.
Even doorwerken, kan ik vandaag en morgen nog.
Zin in!quote:
Ja.quote:
Kan Red Bull bederven danquote:Op donderdag 11 november 2021 09:17 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vond een keer halverwege de skihelling een kratje bedorven Red Bull, geen vleugels maar met een volle onderbroek de helling af
Gewoon je twee linkerhanden laten zienquote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
krijg geen vrij denk ik. Ze vinden wel wat voor ons om te doen. De vorige lockdown hebben ze dus dat buitenrestaurant gebouwd
Gaan ze jou lekker laten klussen ... ben je dus straks alsnog vrijquote:Op donderdag 11 november 2021 09:18 schreef bitterbal het volgende:
krijg geen vrij denk ik. Ze vinden wel wat voor ons om te doen. De vorige lockdown hebben ze dus dat buitenrestaurant gebouwd
Heb je zoveel opdrachten nodig financieel?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja.
Maar ik heb een beetje veel gewerkt en weinig geslapen de afgelopen twee weken dus als ik vanmiddag ga moet ik vanavond doorwerken en dan lig ik nog te pitten ook. Zoals dinsdag
ja denk dat ze mij laten schoonmaken ofzoquote:Op donderdag 11 november 2021 09:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gewoon je twee linkerhanden laten zien
eerste dag al spijker in mijn hand geslagenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gaan ze jou lekker laten klussen ... ben je dus straks alsnog vrij
Nee niet nodig, maar kan geen nee zeggenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je zoveel opdrachten nodig financieel?
mis je niks aan, op zichquote:Op donderdag 11 november 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit red bull op. weleens een slokje maar meer niet.
Ja kweenie, na een tijdje vonden we het erg raar smaken en toen goten we het over in een glas en toen zagen we allemaal vlokken en harde stukjes drijven.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan Red Bull bederven danMet de hoeveelheid suiker die er in zit zou het tot het einde der tijden houdbaar moeten zijn
okequote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee niet nodig, maar kan geen nee zeggen
En ik schuif dingen voor me uit, dus dan moet het op het laatste moment.
En er zitten ook gewoon leuke dingen tussen.
En ik kan niet plannen.
mis je niks aanquote:Op donderdag 11 november 2021 09:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog nooit red bull op. weleens een slokje maar meer niet.
Kan je wel gelijk een paar weken thuis zittenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
eerste dag al spijker in mijn hand geslagen
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Derde coronaverjaardag incoming.
Ja zullen ze de zelfde fout maken door het dezelfde dag in te laten gaan denk jequote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
Als ze die korte lockdown maar na zaterdag doen.![]()
Zit verdomme al anderhalf jaar op dat feestje te wachten
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef dud0r het volgende:
Als ze die korte lockdown maar na zaterdag doen.![]()
Zit verdomme al anderhalf jaar op dat feestje te wachten
Ik heb elk jaar coronaverjaardagquote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga er niet vanuit maar je weet het niet. Denk ook niet dat een lockdown van 2 weken echt nut heeft. Dan daalt het even en over 4 weken zit je weer in hetzelfde schuitje. En zolang die QR code zo lek als bagger is en mensen voor 300 en meer een code kunnen kopen 🤷🏼♂️quote:Op donderdag 11 november 2021 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zullen ze de zelfde fout maken door het dezelfde dag in te laten gaan denk je![]()
denk vanaf maandag
geloof dat collega dit weekend haar bruiloft heeft dus denk dat die wel in de stress zit
Wel prima toch voor introvertjes als wijquote:Op donderdag 11 november 2021 09:21 schreef CherryLips het volgende:
Zoalsquote:Op donderdag 11 november 2021 09:25 schreef FranticDJ het volgende:
Mooie dingen gedaan afgelopen dagen trouwens
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
grote dingen in nauwe gaatjes prikken
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit maar je weet het niet. Denk ook niet dat een lockdown van 2 weken echt nut heeft. Dan daalt het even en over 4 weken zit je weer in hetzelfde schuitje. En zolang die QR code zo lek als bagger is en mensen voor 300 en meer een code kunnen kopen 🤷🏼♂️
Ja dat zou ook kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Of ze gaan het elke keer weer verlengen zoals vorige keer
Plausibel.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook.
Of ze gaan het elke keer weer verlengen zoals vorige keer
Ben je bij het Vaticaan op bezoek geweest?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
zal neit al zaterdag in gaan tochquote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plausibel.
Nou, ik kom na het weekend vast wel thuis met covid, ALS IK MAAR HEEN MAG.
Is in Duitsland he.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal neit al zaterdag in gaan toch
ik kwam ik zag ik overwonquote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ben je bij het Vaticaan op bezoek geweest?
Je gaat ook nog eens de internationale superspreader uithangenquote:
Duim ook eens voor mij dat ik gewoon naar Tilburg kanquote:
*duimt*quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duim ook eens voor mij dat ik gewoon naar Tilburg kan
Dank jequote:
Zulks leed wens ik niemand toe, laat staan dat ik er zelfs voor zou gaan duimenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Duim ook eens voor mij dat ik gewoon naar Tilburg kan
Ik wel.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je gaat ook nog eens de internationale superspreader uithangen
Ik hoef alleen maar in de 013 te zijn en even ergens wat te eten regelen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zulks leed wens ik niemand toe, laat staan dat ik er zelfs voor zou gaan duimen
Dat zal ongetwijfeld wel goed komen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar in de 013 te zijn en even ergens wat te eten regelen.
Ja dat lijkt me ook wel. Aan de ene kant wel chill dat het van 1700-0000 is want dan hoef ik geen dutje te doenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zal ongetwijfeld wel goed komen.
snap ik wel. Al die domme demonstranten met hun vuurwerkquote:
En de voetbal hooligansquote:Op donderdag 11 november 2021 09:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
snap ik wel. Al die domme demonstranten met hun vuurwerk
Ze hebben geen eten in Tilburg.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik hoef alleen maar in de 013 te zijn en even ergens wat te eten regelen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:53 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ze leren het kinderen al
https://www.zapp.nl/nieuws/23337-maak-je-eigen-rookbom
Op alles?quote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben geen eten in Tilburg.
Vind die slogan van ze ook apart 'Tilburg, je bent er'quote:Op donderdag 11 november 2021 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben geen eten in Tilburg.
Dat boerse taaltjequote:Op donderdag 11 november 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vind die slogan van ze ook apart 'Tilburg, je bent er'
quote:Op donderdag 11 november 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben ik al in Duitsland.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Grenzen gaan dicht na de persco vrijdag.
Kom je alleen nooit meer terugquote:Op donderdag 11 november 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben ik al in Duitsland.
Wat voor tering?quote:
Ja het is iets te multi-interpretabelquote:
Terugkeren naar je vaderland.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat voor tering?![]()
Ik had gisteren een leuk foutje. Kreeg m'n praetors secret lair binnen. Zit er een dubbele vorinclex voice of hunger in
'Je hebt het gehaald, halleluja.'quote:Op donderdag 11 november 2021 09:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar breken ze tenminste wel elke dag het besmettingsrecordquote:Op donderdag 11 november 2021 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dan ben ik al in Duitsland.
Daarom.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar breken ze tenminste wel elke dag het besmettingsrecord
Halve lockdown; dat gaat vast en zeker werken.quote:OMT adviseert korte lockdown, vervolgens 2G; kabinet moet nog beslissen
Het OMT adviseert het kabinet "lockdown-achtige maatregelen" om de oplopende coronacijfers te bestrijden. Vanwege de ernst van de coronasituatie valt daar niet aan te ontkomen, melden bronnen rond het Outbreak Management Team tegen de NOS. Volgens de bronnen adviseert het OMT een lockdown van zo'n twee weken.
In die periode zouden evenementen moeten worden geschrapt en zouden bioscopen en theaters dicht moeten. Naar verluidt staat in het advies ook om de sluitingstijden voor de horeca en de groepsgrootte aan te passen. Volgens het OMT kunnen de scholen wel open blijven.
'Geen QR-code meer voor negatief getesten'
Na de korte lockdown zouden mensen geen QR-code meer kunnen krijgen als ze getest zijn. Nu is het nog zo dat bezoekers bijvoorbeeld een café in kunnen als ze twee keer zijn gevaccineerd, als ze corona hebben gehad of als ze negatief zijn getest. Volgens bronnen adviseert het OMT na de lockdown die laatste mogelijkheid te schrappen. Zo'n '2G-regel' is in andere landen al ingevoerd.
Als het kabinet het advies over een korte lockdown niet opvolgt, zijn volgens het OMT andere langdurige maatregelen nodig. Dan zou bijvoorbeeld de verplichte anderhalve meter afstand weer moeten terugkeren.
Catshuisberaad
Of deze maatregelen echt worden genomen, is nog niet duidelijk. Vanochtend is er op het Catshuis weer overleg tussen de meest betrokken bewindslieden en de vaste adviseurs. Ook zijn er nog allerlei andere overleggen.
Morgenavond is er weer een persconferentie van demissionair premier Rutte en minister De Jonge.
Deutschland, Deutschland, hoesten en allesquote:
Ja was wel chill. Eens kijken wat voor leuks de magic winkel nog heeft liggen. Die wilde 'm wel overnemen en kan ik weer wat leuks uitzoekenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Terugkeren naar je vaderland.![]()
En nais.
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Deutschland, Deutschland, hoesten en alles
Vanaf wanneer hebben ze daar 2G? Helpt niet echt.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Daar breken ze tenminste wel elke dag het besmettingsrecord
Nog niet toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf wanneer hebben ze daar 2G? Helpt niet echt.
Ik zit al op 5gquote:Op donderdag 11 november 2021 10:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vanaf wanneer hebben ze daar 2G? Helpt niet echt.
Niet meer op staan dan.quote:Op donderdag 11 november 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd een beetje duizelig toen ik op stond
quote:Op donderdag 11 november 2021 10:06 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ik werd een beetje duizelig toen ik op stond
Is wel een goede vraagquote:Op donderdag 11 november 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ] gaat zo vragen of je wel genoeg hebt gedronken vandaag
Waarom nou gelijk weer zoquote:Op donderdag 11 november 2021 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
[ afbeelding ] gaat zo vragen of je wel genoeg hebt gedronken vandaag
Omdat ze zelf niet genoeg water drinktquote:
Duurt lang. Schiet eens op met dat nieuwe topicquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |