SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
is er ook een bedrijf dat Verwenkoffie heet?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede TT![]()
Anyway.. ik las dat er een bedrijf bestond wat Ochtendmensen heetx infinity
Nee, wel eentje die dat maaktquote:Op donderdag 11 november 2021 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is er ook een bedrijf dat Verwenkoffie heet?
bestaat alquote:Op donderdag 11 november 2021 07:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, wel eentje die dat maakt![]()
Misschien moet ik gewoon een koffietent gaan beginnen die ik Verwenkoffie noem.
Ik vertrouw ochtendmensen nooit, die zijn te teruggetrokken en gesloten, eN dAt HeEfT eEn RedEnquote:Op donderdag 11 november 2021 07:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goede TT![]()
Anyway.. ik las dat er een bedrijf bestond wat Ochtendmensen heetx infinity
Heb je ook gegeten in de auto?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik had honger in de auto, maar nu niet meer?
quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bestaat al
https://www.koffiegek.nl/baristas-at-work/koffie-happy-end/
quote:58 euro voor speciale koffie
Niet eensquote:Op donderdag 11 november 2021 07:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Heb je ook gegeten in de auto?
Nou, het zijn juist van die blije eieren die altijd ochtendmensen zijn..quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw ochtendmensen nooit, die zijn te teruggetrokken en gesloten, eN dAt HeEfT eEn RedEn
Kippen zijn altijd wel vroeg wakker dus helemaal gek is dat niet, of zou dat door die kukelende hanen komen?quote:Op donderdag 11 november 2021 07:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nou, het zijn juist van die blije eieren die altijd ochtendmensen zijn..
Ineens zin in kippensoep gekregen, heel gek..quote:Op donderdag 11 november 2021 07:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kippen zijn altijd wel vroeg wakker dus helemaal gek is dat niet, of zou dat door die kukelende hanen komen?
Ik lees dat altijd als kip en soep en vervolgens ben ik in de war.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ineens zin in kippensoep gekregen, heel gek..
eerst even je handoekje neerleggen fles!quote:Op donderdag 11 november 2021 07:58 schreef Dr_Flash het volgende:
Op naar de ontbijterie, voordat ik straks te laat bij het zwembad ben huuuuu
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik lees dat altijd als kip en soep en vervolgens ben ik in de war.
en wat zeg jij?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er komen hier 49483 mensen voorbij die heel blij MORGUH zeggen en mijn collega humt maar wat terugIk vind dat grappig
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Er komen hier 49483 mensen voorbij die heel blij MORGUH zeggen en mijn collega humt maar wat terugIk vind dat grappig
Wat normale mensen zeggen: morguh en dan duidelijk met klanken en intonatie enzoquote:
Is bij benadering, ben veel te druk met werken en op fok zitten.quote:
Zou een hartaanval krijgen van jouquote:Op donderdag 11 november 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik bons op kantoor ook wel eens op deuren of trap ertegenaan terwijl ik GOEDEMORGEN schreeuwroep
Ik krijg meestal guitige gezonde warme liefdevolle blikken terug hoorquote:Op donderdag 11 november 2021 08:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou een hartaanval krijgen van jou
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:14 schreef UitStraling het volgende:
Ik bons op kantoor ook wel eens op deuren of trap ertegenaan terwijl ik GOEDEMORGEN schreeuwroep
Dit, zo kort achter elkaar.....quote:Op donderdag 11 november 2021 07:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vertrouw ochtendmensen nooit, die zijn te teruggetrokken en gesloten, eN dAt HeEfT eEn RedEn
Hm hmquote:Op donderdag 11 november 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik krijg meestal guitige gezonde warme liefdevolle blikken terug hoor
Geloof ik niets van, wedden dat je dit tikt vanaf kantoorquote:Op donderdag 11 november 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou vandaag naar kantoor gaan maar ik heb echt geen zin, nog even een goed smoepsje verzinnen [ afbeelding ]
Nee nee, ik zit gewoon in een plakkerige veelkleurige joggingbroek, riekende oksels en een t-shirt met gaatjes erin dit te typen.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hm hm
[..]
Geloof ik niets van, wedden dat je dit tikt vanaf kantoor
Dit is de eerste keer dat ik denk dat je de waarheid tikt.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee nee, ik zit gewoon in een plakkerige veelkleurige joggingbroek, riekende oksels en een t-shirt met gaatjes erin dit te typen.
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat ik denk dat je de waarheid tikt.
Nee joh, da's US.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dit, zo kort achter elkaar.....
Zo tegenstrijdig
Ochtendfrustratie afreagerenquote:Op donderdag 11 november 2021 08:19 schreef TaMieke het volgende:
[..]
[..]
Dit, zo kort achter elkaar.....
Zo tegenstrijdig
...huehue?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ochtendfrustratie afreageren
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN, DE KOEIEN HEBBEN STAARTENquote:
Je vind een hagedis met zon toeter niet raar dan?quote:Op donderdag 11 november 2021 08:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind lachende hagedissen altijd raar.
Ik hoor de carnavalsmuziek alquote:Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
SINT MAARTEN, SINT MAARTEN, DE KOEIEN HEBBEN STAARTEN
"ik neem ontslag, byeeee"quote:Op donderdag 11 november 2021 08:18 schreef UitStraling het volgende:
Ik zou vandaag naar kantoor gaan maar ik heb echt geen zin, nog even een goed smoepsje verzinnen [ afbeelding ]
Ik alleen vals zingende koters.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hoor de carnavalsmuziek al
Die eten lieve hamsters en cavia's.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:31 schreef bitterbal het volgende:
ik denk dat hagedissen dus wel humor hebben
quote:Op donderdag 11 november 2021 08:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die eten lieve hamsters en cavia's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |