Klopt, maar zelfs in mij schuilt nog een vleugje optimisme. Helaas, weer teleurgesteld.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Jah. Dit zagen we wel aankomen denk ik, niet?
Voordat je effect ziet ben je zo 3-4 weken verder.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:06 schreef Confetti het volgende:
[..]
Kan helpen maar niet met een halve lockdown. Dan ook alles sluiten, behalve de supermarkten en werkplekken. Als je de horeca en scholen openhoudt ga je dit niet in 2 weken breken
Tja campagne voeren in Urk en Kanaleneiland en via de Imam.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef Megumi het volgende:
[..]
Volgens de cijfers zijn het juist de ongevaccineerden die nu op de IC liggen trouwens wat ga je met deze mensen doen?
Het is niet alleen Urk en dergelijke. Ook in Amsterdam is er een grote groep mensen die ongevaccineerd is. En geen Nederlands kan spreken en lezen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:07 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja campagne voeren in Urk en Kanaleneiland en via de Imam.
Waarom moeten wij allemaal de dupe zijn van de onwetenheid van een kleine groep?
De groep die nooit in aanraking is geweest met corona wordt gelukkig wel met de dag kleiner. Door besmetting of vaccinatie.
Dat ze daar maar stikken in een pretzelquote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef alpeko het volgende:
OMT advies: korte lockdown van 2 weken![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Er is geen volgende fase.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:10 schreef OProg het volgende:
Het hele probleem is en blijft dat je een stel medici 20+ maanden geleden bij elkaar hebt gehaald voor een acute crisissituatie. Dan is het 20 maanden verder, willen die mensen zelf geen andere expertises er bij halen en gaan zijn ze bezig met beslissingen die niet alleen acuut zijn maar ook verregaande impact op de samenleving kunnen hebben.
Met ook nog eens in gedachten dat in dat OMT niemand zit die veel kaas gegeven heeft van hoe een samenleving of een massa nu eigenlijk werkt. En in plaats van daar eens de discussie over aan te gaan staat er een hele groep politici en media er omheen, kijkt er naar en daar is amper iemand kritisch over. Dat maakt het nog eens extra sneu.
Terwijl daar toen de druk er veel minder was al lang de discussie over aangegaan had moeten worden. Wat moeten we nu eigenlijk in de volgende fase? Maar nee hoor. We hijsen nog steeds dezelfde figuren op een schild.
Deutschland Deutschland über alles!!!!quote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
61% voor Duitsland!, wat een stelletje ongehoorzaam zooitje is het daar!
Daar zat ik ook al aan te denken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wordt gelukkig niks gezegd over contactberoepen. Hopelijk mag dat gewoon blijven, anders heb ik een GROOT PROBLEEM.
Sowieso vorige week in Berlijn in vrijwel geen enkele kroeg of club gecontroleerd op QR. Gek genoeg heeft dan wel weer iedereen zo'n type 1 masker op in het openbaar vervoer. Maar dat ze daar zo gehoorzaam zijn valt reuze mee.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
61% voor Duitsland!, wat een stelletje ongehoorzaam zooitje is het daar!
Dat is precies waarom dit interessant is om te volgen: hoe lang blijven deze vaccinaties voldoende bescherming bieden?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:01 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Sorry maar ik neem alles wat uit pfizer/Israel komt met een korrel zout.
Het is nu een gigantisch verdienmodel geworden.
Kinderen van 5-11 vaccineren is al dubieus en die boostershots voor iedereen op ouderen en risicogroepen na ook.
Moeten we in een wereld leven dan waarin we jaar in jaar uit massaal gevaccineerd moeten worden om een groen vinkje te kunnen krijgen om in de maatschappij te participeren?
Wel grotendeels dezelfde groepen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:09 schreef Megumi het volgende:
[..]
Het is niet allen Urk en dergelijke. Ook in Amsterdam is er een grote groep mensen die ongevaccineerd is.
Op deze manier niet nee.quote:
Wij met z’n allenquote:Op donderdag 11 november 2021 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
En wie gaat dat betalen, een volledige lockdown van twee weken?
Probleem voor over de schutting.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:12 schreef MissButterflyy het volgende:
En wie gaat dat betalen, een volledige lockdown van twee weken?
Die sporen echt niet.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef alpeko het volgende:
OMT advies: korte lockdown van 2 weken![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Zinloos denk ik. Complotdenkers en dergelijke zijn niet meer te overtuigen ben ik bang.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:12 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Wel grotendeels dezelfde groepen.
Religieuze mensen
Complotdenkers/stond op facebook volk
Mensen die vanwege ziekte niet kunnen.
Mensen die al besmet zijn geweest en geen prik willen.
Die laatste groep is het probleem niet.
De zieken kunnen er niks aan doen dus moet je je richten op de eerste twee groepen.
Plus boostershots voor een hoop ouderen.
Bergosso heeft weer geluk allen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:12 schreef Caland het volgende:
Als op 19 december evenementen nog steeds niet mogen worden @:onlogisch en ik woedend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |