abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202119510
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:23 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat toont alleen maar aan dat er dus gewogen wordt en mag worden en die grondrechten vaak niet absoluut zijn. Maar het principe van die grondwet kan dan alsnog wel geschonden worden en die principes zijn geen lichte kleine principes. Ik zeg steeds dat het geen wisselgeld is en dat voel ik met mij hele hebben en houden, dat die rechten zo aangevallen worden en men niet ziet hoe fout het is om die te overschreiden omwille van deze Covid situatie.....

Zijn die rechten echt zo weinig waard mensen?
Ok, zo kan je denken over onze grondrechten, maar daarmee zijn dus feitelijk geen enkele keer grondrechten geschonden. Het clubje van Willem Engel heeft zo'n beetje tegen iedere maatregel een rechtszaak aangespannen en op 1x na heeft hij ze allemaal verloren. Degene die hij won verloor hij op alle punten 2 dagen later.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  donderdag 11 november 2021 @ 00:27:21 #22
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_202119515
quote:
Wat hebben ze het goed naar hun zin hé.. en we hebben gelachen joh!
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202119517
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:26 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat was Illy toch? Bij Op1?
Ja.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202119519
quote:

[..]
Dat toont alleen maar aan dat er dus gewogen wordt en mag worden en die grondrechten vaak niet absoluut zijn. Maar het principe van die grondwet kan dan alsnog wel geschonden worden en die principes zijn geen lichte kleine principes. Ik zeg steeds dat het geen wisselgeld is en dat voel ik met mij hele hebben en houden, dat die rechten zo aangevallen worden en men niet ziet hoe fout het is om die te overschreiden omwille van deze Covid situatie.....

Oh nu wordt ineens het principe geschonden. We krabbelen al terug…
zie email 27 oktober
pi_202119520
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:24 schreef capricia het volgende:
Oh en er wordt ook nog gezegd in dezelfde Op1 uitzending, door dat OMT-lid: 'Maar we doen echt alles om het onderwijs open te houden!'

Nou, dan weet je wel dat er heftige maatregelen voor bepaalde sectoren besproken zijn.
Terechte keuze wel vind ik.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  donderdag 11 november 2021 @ 00:28:00 #26
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_202119521
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:24 schreef capricia het volgende:
Oh en er wordt ook nog gezegd in dezelfde Op1 uitzending, door dat OMT-lid: 'Maar we doen echt alles om het onderwijs open te houden!'

Nou, dan weet je wel dat er heftige maatregelen voor bepaalde sectoren besproken zijn.
Maar eerder waren er geluiden dat ze nog niet weten of ze nieuwe maatregelen gaan invoeren want te kort na vorige persco. Ze maken het wel spannend, tot dat het morgen lekt.
pi_202119522
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:26 schreef chratnox het volgende:

[..]
Dat was Illy toch? Bij Op1?
Klopt maar het enige wat die kon zeggen was dat die niks mag zeggen over het OMT-advies.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:28:35 #28
445514 DonDruiper
pi_202119523
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:28 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Klopt maar het enige wat die kon zeggen was dat die niks mag zeggen over het OMT-advies.
Maar wel even ¤3k ophalen :')
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202119524
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:25 schreef capricia het volgende:

Ik zeg dat veel factoren invloed op de R hebben. That's all. :D
Maar wanneer vervalt de enorme impact van die factoren, een vaccinatiegraad van 96% met een 97% effectief vaccin, en toch 4000% meer besmettingen. In de UK zelfs 24.000% meer afgelopen juli.
pi_202119525
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:26 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Ok, zo kan je denken over onze grondrechten, maar daarmee zijn dus feitelijk geen enkele keer grondrechten geschonden. Het clubje van Willem Engel heeft zo'n beetje tegen iedere maatregel een rechtszaak aangespannen en op 1x na heeft hij ze allemaal verloren. Degene die hij won verloor hij op alle punten 2 dagen later.
Engel boeit me niet. Maar die rechtzaak die jij won die 1 dag later werd teruggedraaid was ook niet goed voor deze samenleving.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_202119526
quote:
Ah, mijn vriend de korte strenge lockdown is terug zie ik
zie email 27 oktober
pi_202119527
quote:

[..]

Je weet dat je (of eigenlijk de rechter) in NL niet kan
toetsen of wetten in overeenstemming zijn met onze Grondwet?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_202119529
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:28 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Maar wel even ¤3k ophalen :')
Krijgen ze zoveel daarvoor? Misschien is het tijd dat we al die OMT-leden, publieke figuren die voor maatregelen pleiten en politici een tijdje op bijstandsniveau zetten. Kunnen ze mooi ervaren wat iemand meemaakt van wie zijn bedrijf aan het kapot gaan is.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:31:33 #34
445514 DonDruiper
pi_202119531
Als alles weer op slot gaat, komen de steunpakketten dan weer terug?
Zuiger van het FOK!-OMT
  donderdag 11 november 2021 @ 00:31:55 #35
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_202119533
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:30 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ah, mijn vriend de korte strenge lockdown is terug zie ik
"kort"
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_202119534
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:27 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Oh nu wordt ineens het principe geschonden. We krabbelen al terug…
Als ze afgewogen worden onderling worden ze wel degelijk ook geschonden.

En ik kan wel de details ingaan maar ik ben het ook niet altijd eens met de afweging van de rechter. Voor jou zal het wel feitelijk zijn als een rechter een uitspraak heeft gedaan en dat moet jij dan vooral zelf verder weten.
  donderdag 11 november 2021 @ 00:32:39 #37
445514 DonDruiper
pi_202119536
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:31 schreef ipa84 het volgende:

[..]
Krijgen ze zoveel daarvoor? Misschien is het tijd dat we al die OMT-leden, publieke figuren die voor maatregelen pleiten en politici een tijdje op bijstandsniveau zetten. Kunnen ze mooi ervaren wat iemand meemaakt van wie zijn bedrijf aan het kapot gaan is.
Naja, degene die over de maatregelen gaan worden het minst hard door de maatregelen getroffen.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_202119538
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:30 schreef capricia het volgende:

[..]
Je weet dat je (of eigenlijk de rechter) in NL niet kan
toetsen of wetten in overeenstemming zijn met onze Grondwet?
Keb weleens zoiets gehoord en het is interessante materie opzicht wel hoor.
pi_202119540
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
Als ze afgewogen worden onderling worden ze wel degelijk ook geschonden.

En ik kan wel de details ingaan maar ik ben het ook niet altijd eens met de afweging van de rechter. Voor jou zal het wel feitelijk zijn als een rechter een uitspraak heeft gedaan en dat moet jij dan vooral zelf verder weten.
Euhm nee, een inbreuk en een schending zijn twee totaal verschillende dingen.

Maar ga vooral nog even door met prentenderen dat ik er allemaal niets van afweet.
zie email 27 oktober
pi_202119541
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:32 schreef DonDruiper het volgende:

[..]
Naja, degene die over de maatregelen gaan worden het minst hard door de maatregelen getroffen.
Dat weet ik daarom irriteer ik me er ook steeds meer aan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')