Nu de VVD door heeft dat de gebroken zorg ook zorgt dat ondernemers hun werk niet kunnen uitvoeren zal dat wel veranderen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef theunderdog het volgende:
[..]
De zorg blijft gesloopt worden, want mensen blijven op VVD stemmen. Corona is gemeen, maar hier heeft hij/zij geen aandeel in.
Uberhaupt hoe ze gaan spinnen dat dit niet het failliet van de QR-code is inderdaad, want in de bioscoop en theaters wordt je 100% gecontroleerd, in de horeca niet altijd.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Horeca open, bioscopen en theaters dicht. Ben ook wel benieuwd hoe ze dat hersenspinsel uitleggen.
Ja maar dat voorkom je niet hiermee.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De ongevaccineerde mens komt relatief gezien veel vaker in het ziekenhuis terecht dan de gevaccineerde.
Niemand, accepteren en door.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Heb ik jou ook al eens uitgelegd. Je kan de ongevaccineerden volledig weigeren in alle winkeles en weet ik wat, maar ook dan zullen de cijfers hetzij (in enigsinds afgezakte vorm) doorstijgen. Wie geef je dan de schuld als overheid?
Nee.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Als de bevolking 100% gevaccineerd zou zijn, zouden dan de ziekenhuizen ook overbelast zijn geraakt?
Zo waar eigenlijkquote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Uberhaupt hoe ze gaan spinnen dat dit niet het failliet van de QR-code is inderdaad, want in de bioscoop en theaters wordt je 100% gecontroleerd, in de horeca niet altijd.
Vreemd inderdaad. Bios en theaters kunnen best door met bijvoorbeeld 50% bezetting lijkt me.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:36 schreef Noppie2000 het volgende:
Horeca open, bioscopen en theaters dicht. Ben ook wel benieuwd hoe ze dat hersenspinsel uitleggen.
Ik kan het zeker wel begrijpen, maar ik ben vandaag gewoon boosquote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet blij met het weer in moeten leveren van m'n herwonnen gevoel van een normaal leven, maar ik snap wél dat er maatregelen komen. Wat ik op mijn beurt niet snap is waarom mensen hier daar zo weinig begrip voor hebben. Natuurlijk, voor ondernemers die weer de dupe worden is het ronduit kut. Die hebben recht van klagen. En ja, iedereen heeft recht van klagen, het is niet aan mij om voor een ander te bepalen wanneer iets erg is en niet, bladiebla. Maar laten we wel wezen: veel mensen maken het zichzelf moeilijk door hun doorlopend negatieve houding.
Wij kunnen wéér een streep door de verjaardag van onze zoon zetten. Heel rot, maar hij accepteert het en we maken er het beste van binnen de mogelijkheden die er zijn.
eensquote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Evenstar het volgende:
Doe gewoon vanaf zaterdag 2G en laat lockdown zitten. Deal with it.
Dus ook jij bent bereid eventueel wat oversterfte door gebrek aan zorgcapaciteit te accepteren?quote:
Jep, uitvoerig besproken hier.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:37 schreef chratnox het volgende:
Het bizarre is, dit is exact het gesprek dat hier gevoerd werd tijdens de vorige persconferentie. Vorige persconferentie waren de maatregelen licht en zei bijna iedereen: Hoe gaan ze hiermee het tij keren, hierna komt echt een gigantische overreactie.
Daardoor voelt het dus of het niet meer om corina gaat maar puur om die QR maatschapoij erdoor te drukken.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Maar had ik goed begrepen dat het ook lastig is om de QR van groen naar rood te gaan bij positieve testing?
Dat dat niet (snel) gaat gebeuren?
Ja het is echt dieptriest... zijn bioscopen en theaters zulke corona kweekkamers dan dat ze weer aan de beurt zijn? Of is het gewoon lekker makkelijk ipv de problemen onder ogen te zien.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef Evenstar het volgende:
Het is werkelijk onbegrijpelijk dat ze weer de hele bevolking en weer dezelfde sectoren aanpakken i.p.v. de probleemgroepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |