Zal lekker galmen welquote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef Momo het volgende:
[..]
Het concert dan maar verplaatsen naar de kerk.
Op dit moment kan dat technisch niet in de app.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:33 schreef Cue_ het volgende:
Maar had ik goed begrepen dat het ook lastig is om de QR van groen naar rood te gaan bij positieve testing?
Dat dat niet (snel) gaat gebeuren?
De zorg blijft gesloopt worden, want mensen blijven op VVD stemmen. Corona is gemeen, maar hier heeft hij/zij geen aandeel in.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zodra de zorg niet meer gesloopt wordt.
Wat een succes dat vaccineren.quote:
Even updaten en klaar lijkt me dan toch?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:34 schreef chratnox het volgende:
Op dit moment kan dat technisch niet in de app.
Ik ben zelf ook niet blij met het weer in moeten leveren van m'n herwonnen gevoel van een normaal leven, maar ik snap wél dat er maatregelen komen. Wat ik op mijn beurt niet snap is waarom mensen hier daar zo weinig begrip voor hebben. Natuurlijk, voor ondernemers die weer de dupe worden is het ronduit kut. Die hebben recht van klagen. En ja, iedereen heeft recht van klagen, het is niet aan mij om voor een ander te bepalen wanneer iets erg is en niet, bladiebla. Maar laten we wel wezen: veel mensen maken het zichzelf moeilijk door hun doorlopend negatieve houding.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef Evenstar het volgende:
Het is werkelijk onbegrijpelijk dat ze weer de hele bevolking en weer dezelfde sectoren aanpakken i.p.v. de probleemgroepen
Ik kan er niet eens meer blij mee zijn. Kun je nagaan hoe ver we gekomen zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:31 schreef chratnox het volgende:
Ook de opmerking "Scholen kunnen wel open blijven", mijn god zeg.
ook wel mee eensquote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Evenstar het volgende:
Doe gewoon vanaf zaterdag 2G en laat lockdown zitten. Deal with it.
Het vaccin voorkomt geen 100% ziekenhuisopname. Er is er niks aan capaciteit gedaan dus ik vrees dat we dan ook gewoon in de shit hadden gezeten met de marges die we hebben.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:35 schreef Cue_ het volgende:
Als de bevolking 100% gevaccineerd zou zijn, zouden dan de ziekenhuizen ook overbelast zijn geraakt?
Heb ik jou ook al eens uitgelegd. Je kan de ongevaccineerden volledig weigeren in alle winkeles en weet ik wat, maar ook dan zullen de cijfers hetzij (in enigsinds afgezakte vorm) doorstijgen. Wie geef je dan de schuld als overheid?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:28 schreef Evenstar het volgende:
Het is werkelijk onbegrijpelijk dat ze weer de hele bevolking en weer dezelfde sectoren aanpakken i.p.v. de probleemgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |