Zo’n lekkere ‘liberale’ partij he dat D66quote:Op donderdag 11 november 2021 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop dat er ook vanwege de formatie nu wel wat extra druk door met name D66 gezet wordt om dit niet weer het hele land aan te willen doen. Die zijn zo ongeveer als enige voor 2G geloof ik, maar ik denk dat er in de Tweede Kamer nog meer weerstand zit voor een totale lockdown.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Bizar dat er weer zoveel mensen mee geraakt worden.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:22 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dat ben ik niet met je eens. Het is inderdaad nog niet eerder zo stringent ingezet, maar controle op je ID enzo is al lang mogelijk. Dus ook de gevreesde excessen. Die qr code is dan eerder een sluitstuk dan een soort begin. En de maatregelen waar ik het over heb (en die al lang bestaan / zijn ingeburgerd) hebben veel meer ontwrichtende potentie. Dat is: als men er kwaad mee wil. En dat laatste is nog niet gebeurd. En ik heb het vertrouwen dat dit ook met die corona check app niet gaat gebeuren
aquote:Op donderdag 11 november 2021 09:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Dat is precies waarom dit interessant is om te volgen: hoe lang blijven deze vaccinaties voldoende bescherming bieden?
Wat neem je precies met een korrel zout trouwens aan de cijfers? Geloof je ze niet? Want tot nu toe zijn de resultaten qua effectiviteit altijd erg gelijk geweest aan de resultaten uit Israël bij onderzoeken in andere landen.
O ja, inderdaad. Dus toch een advies om 2G in te voeren.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:14 schreef Confetti het volgende:
Bericht van NOS lijkt aangevuld met dat na de korte lockdown testen voor toegang moet verdwijnen.
Ook dat ja, mik dat CBT-beleid dan maar meteen bij het grof vuilquote:Op donderdag 11 november 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
Waarom moeten de bioscopen en theaters dicht? Daar komen toch alleen maar mensen met een QR-code? Huh?
Liberaal of niet, ik vind het in ieder geval wel terecht dat we onderhand niet meer beleid gaan maken op een kleine minderheid en daar 87% van de bevolking inclusief de economie voor laten bloeden.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Zo’n lekkere ‘liberale’ partij he dat D66
Je kan met die middelen eenvoudig ook vooraf maatregelen nemen hoor. Dat gebeurd alleen niet of weinig. Check het beleid maar eens aan onze grenzen. Die turkse minister bijvoorbeeld bij de vorige verkiezingen.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:55 schreef chratnox het volgende:
[..]
Camera’s en ID plicht etc zijn iets anders. Dat zijn middelen om te controleren en achteraf actie te ondernemen. De QR code is een toegangsbewijs, die door de overheid op eigen goeddunken preventief ingetrokken zou kunnen worden.
Op het moment dat je iemand ergens van verdenkt trek je preventief zijn QR code in en hop, diegene kan nergens meer komen.
Ik zeg uiteraard niet dat het nu zo is, maar de overheid die toegang tot individuele locaties kan bepalen is nooit eerder op deze schaal in Nederland gedaan.
Dat gaan de ongevaccineerden betalen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar hoe gaan ze compenseren voor al die sluitingen? Het steunfonds is er af.
Kan ook. En hoe lang zal het nog duren met de maatregelen denk je? tot welk moment gaan we accepteren dat het virus er nu eenmaal is?quote:
Dit is het faillissement van de QR.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
Waarom moeten de bioscopen en theaters dicht? Daar komen toch alleen maar mensen met een QR-code? Huh?
En is de sector waar daadwerkelijk streng wordt gecontroleerd, was iets van 85+% ofzo. Maar nee, die pakken we gewoon weer.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
De QR code zegt helemaal niks.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:23 schreef mir1986 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |