En volle stadionsquote:Op donderdag 11 november 2021 09:13 schreef Jor_Dii het volgende:
Laat de amateursport aub door gaan..
Ligt het nu al. Kijk naar het aantal uitgestelde zaken etc.quote:Op donderdag 11 november 2021 08:49 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Accepteren dat de zorg het komende decennium op zijn gat ligt met andere woorden?
Ze zijn echt totaal van het padje af en weten echt niet meer wat ze willen.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef alpeko het volgende:
OMT advies: korte lockdown van 2 weken![]()
![]()
https://nos.nl/artikel/24(...)t-moet-nog-beslissen
Gelukkig ben ik afgelopen week naar de kapper geweest.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:14 schreef Momo het volgende:
Voor 2 weken, die dan verlengt wordt tot het voorjaar.
Ook maar voor de zekerheid kapper geboekt voor morgen.
Hmm, dat is wel wat onverwacht. Ik vraag me af of dit betekent dat we vanmiddag een onverwacht hoog record aan besmettingen en ziekenhuisopnames krijgen of dat men probeert hiermee een patstelling t.a.v. de te nemen maatregelen te doorbreken. (Kabinet wil QR-code niet weggooien, OMT wil geen discriminatie, dus dan maar even met de botte bijl in de hoop dat de epidemiologische situatie op korte termijn stabiliseert door de toediening van boosters en het verder opkrikken van de vaccinatiegraad.)quote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef alpeko het volgende:
![]()
Volgens mij wel, namelijk een 'korte' lockdown en daarna 2Gquote:Op donderdag 11 november 2021 09:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze zijn echt totaal van het padje af en weten echt niet meer wat ze willen.
Hoezo niet? Dit is toch volledig in lijn met wat ze de afgelopen 2 jaar gedaan hebben? Besmettingen/ziekenhuisbezetting stijgen, samenleving dicht. Koste wat kost.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:15 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ze zijn echt totaal van het padje af en weten echt niet meer wat ze willen.
In mei volgend jaar?quote:Op donderdag 11 november 2021 09:14 schreef Confetti het volgende:
Bericht van NOS lijkt aangevuld met dat na de korte lockdown testen voor toegang moet verdwijnen.
Dat het nu uitlekt geeft het gevoel dat het OMT verdeeld was. Telkens wanneer ze het niet unaniem met elkaar eens waren kwam het vroeg naar buiten.quote:
Als vrouw hoef je iets minder vaak als je niet verft, maar het is eigenlijk wel weer tijd, en dan wil je niet ineens moeten wachten.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik afgelopen week naar de kapper geweest.
@:onlogisch herinnerde me eraan. Straks zit ik weer een maand met lang haar
Ach komquote:Op donderdag 11 november 2021 09:02 schreef alpeko het volgende:
![]()
Ik heb niet het idee dat hier draagvlak voor is in de samenleving. Heb ook het idee dat ze deze gooien omdat ze willen kijken of mensen wel akkoord zijn.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat het nu uitlekt geeft het gevoel dat het OMT verdeeld was. Telkens wanneer ze het niet unaniem met elkaar eens waren kwam het vroeg naar buiten.
11-11 in dat land vandaag, ik zie de ic bedden al vrij komen, omdat er te weinig Duitsers zijnquote:Op donderdag 11 november 2021 09:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso vorige week in Berlijn in vrijwel geen enkele kroeg of club gecontroleerd op QR. Gek genoeg heeft dan wel weer iedereen zo'n type 1 masker op in het openbaar vervoer. Maar dat ze daar zo gehoorzaam zijn valt reuze mee.
Robert Koch kan ook daar de tyfus genieten.
De term 'lockdown-achtige' maatregelen wijst op een compromis inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 09:17 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat het nu uitlekt geeft het gevoel dat het OMT verdeeld was. Telkens wanneer ze het niet unaniem met elkaar eens waren kwam het vroeg naar buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |