Ventilee Overvlakkee!quote:Op woensdag 10 november 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:
Moest ook even goochelen op een houten lont.
Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Dat waren 8 punten. Mijn negende was: denk ook aan de buren.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.
Dan ben ik maar een zuurklinkende buurvrouw.
@:Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Drie stemgroepen: sopraan, alt, tenor (oa. Ikke) x 5 personen = 15 mensen.
Volgende week mogelijk repeteren in de grote zaal van een wijkcentrum.
Zing jij tenor?quote:Op woensdag 10 november 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:
Moest ook even goochelen op een houten lont.
Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Dat waren 8 punten. Mijn negende was: denk ook aan de buren.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.
Dan ben ik maar een zuurklinkende buurvrouw.
@:Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Drie stemgroepen: sopraan, alt, tenor (oa. Ikke) x 5 personen = 15 mensen.
Volgende week mogelijk repeteren in de grote zaal van een wijkcentrum.
Ik liep van het voorjaar langs een of andere klimaatdemonstratie in Köln. Was iemand aan het predikken "ja en je mag eigenlijk alleen lopends of met de fiets reizen, want ook treinen en bussen stoten CO2 uit" (maar dan op z'n Duits natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2021 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier vlak bij zit een kunstenaarsgroep. Gemeente heeft een toilet/douche gebeuren aangelegd, zelf wonen ze in pipowagens of van die schaftwagens. Nergens elektriciteit en ook geen verwarming. Want da’s niet natuurlijk (op 10 minuten lopen van de binnenstad). Maar wel ‘s morgens en ‘s avonds vuurtjes stoken
Nou ja, mijn stem is laag dankzij ook een leven lang roken.quote:Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zing jij tenor?
En geen bassen bij jullie koor? Keuze of ‘gebrek aan’?
Lol, nu heb ik van jou een stem in mijn hoofdquote:Op donderdag 11 november 2021 00:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou ja, mijn stem is laag dankzij ook een leven lang roken.![]()
Er zijn nog 3 mannen, die ook laag zingen. Er was er één, die meezong bij midden.
Té weinig mannen naar verhouding. Eén Gestopt, verhuisd, geen qr code.
@:Cat-astrophe het kerstliedje van dit jaar.
quote:Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om 1000 liter bier te brouwen
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar Delftquote:Op donderdag 11 november 2021 06:32 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Lichte keelpijn en na al die positieve mensen met weinig klachten in mijn (verre) omgeving wil ik een testafspraak maken. Voorheen kon ik dan gewoon binnen een paar uur in de hoek in Eindhoven terecht, maar nu zijn alle opties ruim 30 minuten rijden...
Beetje de afweging of je een half uur in de wacht wil hangen voor een afspraak in de buurt, of een half uur wil rijden voor een afspraak verder weg.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar DelftZe suggereerden ook nog Roosendaal
En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt
Het is gewoon heel druk. Ik werd digitaal ook ver weg gestuurd, maar moet een dubbelafspraak dus belde toch maar. Toen kon ik gewoon zelf kiezen waar ik heen wilde.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar DelftZe suggereerden ook nog Roosendaal
En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt
Ik ga me in Nederweert laten testen. Dan kan ik ongeveer zwaaien tochquote:Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Tijd om 1000 liter bier te brouwen
Mooiquote:Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Succes testers & brouwers![]()
Ik zal zo even mail wegwerken en dan in de ochtend een uurtje vergaderen. Daarna moest ik maar eens de was doen. Water warm maken, handwassen, uitspoelen uitspoelen uitspoelen.
Gister naar stad geweest, boodshappen en plantjes. En via een mooie verlaten verwaarloosde binnenweg terug. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |