abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202119157
pi_202119187
.

[ Bericht 46% gewijzigd door Blues op 11-11-2021 18:53:17 ]
pi_202119207
Moest ook even goochelen op een houten lont.

Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Dat waren 8 punten. Mijn negende was: denk ook aan de buren.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.
Dan ben ik maar een zuurklinkende buurvrouw.

@Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Drie stemgroepen: sopraan, alt, tenor (oa. Ikke) x 5 personen = 15 mensen.
Volgende week mogelijk repeteren in de grote zaal van een wijkcentrum.
pi_202119229
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:

Zojuist vanavond in de burenapp wat adviezen van de gemeente gezet over haardvuur stoken en gebruik van hout.
Als ik bovenkom en de ramen staan open en er is gestookt: dan hangt de prikkelende rook ook binnen.

@:Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Ventilee Overvlakkee!
Bij koor van mijn vriendin waren er 2 ongevaxxten. Die geen qr wilden laten zien.. en verongelijkt thuiszaten en dat breed uitgemeten gaven in die koorapp of zoiets.

Saillant detail, eentje werkt er in ons eigen zkh. :X

En hier stinkt het ook naar de open haard van de buuv hier 3 huizen verderop.
pi_202119284
Hier vlak bij zit een kunstenaarsgroep. Gemeente heeft een toilet/douche gebeuren aangelegd, zelf wonen ze in pipowagens of van die schaftwagens. Nergens elektriciteit en ook geen verwarming. Want da’s niet natuurlijk (op 10 minuten lopen van de binnenstad 8)7 ). Maar wel ‘s morgens en ‘s avonds vuurtjes stoken
We have far more in common than that which devides us..
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 23:44:49 #6
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202119288
Ik hoorde dat er bij de Baptisten Gemeente in het dorp toch ook wel een beetje een tweespalt aan het ontstaan was tussen wel en niet gevaccineerden.

Misschien kunnen ze de kerk splitsen, de Bappies en de Wappies :D (die naam Bappies hebben ze al langer overigens, maar ja, B=W is nu wel toepasselijk)
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202119297
Nu wil ik ook een kaars met houten lont O+

Van een van mijn koren ben ik aangewezen als soort vertrouwenspersoon. Als mensen geen QR code willen/kunnen laten zien of vragen hebben dan kunnen ze bij mij terecht. Tot dusver van niemand wat gehoord.
Gaat er meer om dat ze iemand de reden kunnen geven, mochten ze daar behoefte aan hebben. Zonder QR komen ze er gewoon niet in, ongeacht het verhaal :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_202119312
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:34 schreef AnneX het volgende:

@:Isabeau het koor is ruim 30 bijna 40 mensen, met zelfs nieuwe leden.
Zing jij tenor?
En geen bassen bij jullie koor? Keuze of ‘gebrek aan’?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator woensdag 10 november 2021 @ 23:48:24 #9
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_202119329
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:43 schreef Kaatje1 het volgende:
Hier vlak bij zit een kunstenaarsgroep. Gemeente heeft een toilet/douche gebeuren aangelegd, zelf wonen ze in pipowagens of van die schaftwagens. Nergens elektriciteit en ook geen verwarming. Want da’s niet natuurlijk (op 10 minuten lopen van de binnenstad 8)7 ). Maar wel ‘s morgens en ‘s avonds vuurtjes stoken
Ik liep van het voorjaar langs een of andere klimaatdemonstratie in Köln. Was iemand aan het predikken "ja en je mag eigenlijk alleen lopends of met de fiets reizen, want ook treinen en bussen stoten CO2 uit" (maar dan op z'n Duits natuurlijk :+ ) Op dat moment liep ik achter het podium langs, alweer een behoorlijke dieselaggregaat stond te brommen. Er was me iets teveel politie aanwezig om die aggregaat uit te schakelen :7
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_202119573
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 23:46 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]
Zing jij tenor?
En geen bassen bij jullie koor? Keuze of ‘gebrek aan’?
Nou ja, mijn stem is laag dankzij ook een leven lang roken. o|O
Er zijn nog 3 mannen, die ook laag zingen. Er was er één, die meezong bij midden.
Té weinig mannen naar verhouding. Eén Gestopt, verhuisd, geen qr code.

@Cat-astrophe het kerstliedje van dit jaar.

[ Bericht 15% gewijzigd door AnneX op 11-11-2021 00:54:53 ]
pi_202119859
Dubbel..
pi_202119860
Goedemorgen! Lichte keelpijn en na al die positieve mensen met weinig klachten in mijn (verre) omgeving wil ik een testafspraak maken. Voorheen kon ik dan gewoon binnen een paar uur in de hoek in Eindhoven terecht, maar nu zijn alle opties ruim 30 minuten rijden...
pi_202119870
Goedemorgen
Tijd om 1000 liter bier te brouwen *O*
pi_202119905
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2021 00:47 schreef AnneX het volgende:

[..]
Nou ja, mijn stem is laag dankzij ook een leven lang roken. o|O
Er zijn nog 3 mannen, die ook laag zingen. Er was er één, die meezong bij midden.
Té weinig mannen naar verhouding. Eén Gestopt, verhuisd, geen qr code.

@:Cat-astrophe het kerstliedje van dit jaar.
Lol, nu heb ik van jou een stem in mijn hoofd _O-

En Carol of the bells zingen wij ook. Ik denk dat zowat elk koor dat wel doet. Leuk nummer :Y
pi_202119908
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
*O* :W

Ik ga juist de andere kant uit, kantoordagje.
Wie weet wel weer de laatste voorlopig :7
pi_202119919
Goedemorgen 8-) Het lijkt erop dat ik gewoon verkouden ben ipv Corona heb :7 Desalniettemin voel ik me er goed beroerd door :7
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202119922
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 06:32 schreef Tuindier het volgende:
Goedemorgen! Lichte keelpijn en na al die positieve mensen met weinig klachten in mijn (verre) omgeving wil ik een testafspraak maken. Voorheen kon ik dan gewoon binnen een paar uur in de hoek in Eindhoven terecht, maar nu zijn alle opties ruim 30 minuten rijden...
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar Delft :P Ze suggereerden ook nog Roosendaal :P En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt :')
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_202119987
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Dat was mijn probleem ook. ER zit er hier een of 5 minuten afstand. Ik mocht naar Delft :P Ze suggereerden ook nog Roosendaal :P En dan wordt er bijgezegd dat je ook kunt bellen als je een andere locatie wilt :')
Beetje de afweging of je een half uur in de wacht wil hangen voor een afspraak in de buurt, of een half uur wil rijden voor een afspraak verder weg.

Beterschap!
  donderdag 11 november 2021 @ 07:35:34 #19
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_202120012
Ik denk dat er door die verre afspraken ook veel mensen niet testen.
Dinsdag dacht ik ook alleen maar voor de zekerheid te gaan en als ik dan naar Elst ofzo had gemoeten was ik waarschijnlijk afgehaakt.
pi_202120084
Precies, en bellen kan pas vanaf 8 uur, en dat is lastig met werk-afspraken omgooien. Nu een afspraak op 35 minuten rijden, tijdens een algemene sessie dus dan luister ik tijdens het rijden wel mee via mijn telefoon ofzo. En anders niet. Ik heb ook liever een collega even afwezig/onbereikbaar dan ongetest rondlopend bij klachten.

Fijn P dat je negatief bent!
pi_202120169
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:06 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Het is gewoon heel druk. Ik werd digitaal ook ver weg gestuurd, maar moet een dubbelafspraak dus belde toch maar. Toen kon ik gewoon zelf kiezen waar ik heen wilde.

5 minuten in de wacht nadat ik eerder werd afgewimpeld wegens alle lijnen bezet.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_202120175
Goedemorgen :O

P gelukkig negatief *O* Anders liep de covidscore wel heel hard op in de slowchat :+ Verkoudheid kan ook behoorlijk beroerd zijn, beterschap :*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_202120187
quote:
0s.gif Op donderdag 11 november 2021 06:37 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Ik ga me in Nederweert laten testen. Dan kan ik ongeveer zwaaien toch :+ ?
pi_202120316
Goedemorgen!
Succes testers & brouwers :)

Ik zal zo even mail wegwerken en dan in de ochtend een uurtje vergaderen. Daarna moest ik maar eens de was doen. Water warm maken, handwassen, uitspoelen uitspoelen uitspoelen.

Gister naar stad geweest, boodshappen en plantjes. En via een mooie verlaten verwaarloosde binnenweg terug.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_202120337
quote:
7s.gif Op donderdag 11 november 2021 08:30 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
Succes testers & brouwers :)

Ik zal zo even mail wegwerken en dan in de ochtend een uurtje vergaderen. Daarna moest ik maar eens de was doen. Water warm maken, handwassen, uitspoelen uitspoelen uitspoelen.

Gister naar stad geweest, boodshappen en plantjes. En via een mooie verlaten verwaarloosde binnenweg terug. [ afbeelding ][ afbeelding ]
Mooi O+ Hoe lang doe je over de wandeling naar de stad?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')