quote:Op donderdag 11 november 2021 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zie jij vaker dingen dubbel?
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2021 11:56 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
[..]
Deze had ik gekeken.quote:Op donderdag 11 november 2021 11:29 schreef drakin het volgende:
[..]
In een spoiler kan, maar het hoeft niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Ik werd overvallen had niet door wat er aan de hand was, tot @Leonos begon te tellenquote:
quote:Op donderdag 11 november 2021 12:07 schreef engine het volgende:
[..]
Deze had ik gekeken.hmm ik heb net een eitje gebakken, zal even kijken dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ik wilde het net gaan typen. Niet normaal.quote:
Beetje positief blijven, Oma!quote:Op donderdag 11 november 2021 15:30 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Ik wilde het net gaan typen. Niet normaal.
quote:Op donderdag 11 november 2021 15:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Beetje positief blijven, Oma!
oh, wacht...
Nog best knap.. want hier in de regio kun je je niet eens laten testen...quote:
Exact... Maar dan moeten ze toegeven dat ze gefaald hebben en het halve land kapot gemaakt hebben met maatregelen die niet werken.quote:Op donderdag 11 november 2021 15:48 schreef Chanel5 het volgende:
En daarvoor laat je je dus enten, ik ben het even kwijt.
Ik begrijp dat we er niet vanaf zijn, dat we er niet vanaf komen maar zoveel besmettingen???
terwijl er al best veel mensen geënt zijn.
Die van mijn moeder welquote:Op donderdag 11 november 2021 15:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Vaccin werkt dus voor geen meter... Of gaan we nog steeds de schuld geven aan die paar ongevaccineerden die nergens heen kunnen en mogen
En ik ben heel erg blij voor jouw en je moederquote:Op donderdag 11 november 2021 15:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die van mijn moeder wel![]()
Zij had phizer vaccin en een paar weken geleden bleek ze corona te hebben en ze heeft er weinig van gemerkt
Je kan wel nagaan hoe opgelucht ik mij voelde.
Zonder dat had ze in het ziekenhuis terechtgekomen , zeker nadat ze in 2018 op het randje van de dood heeft gelegen en nog steeds haar longen nog niet helemaal optimaal zijn.
Ik ben heel erg blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |