Bij die toren bedoel je? Ja dat denk ik ook . Ik kijk afwisselend nmaar LP en NSF om het een beetje bij te houdenquote:Op woensdag 10 november 2021 21:30 schreef engine het volgende:
[..]
Als ik bij NSF kijk lijkt het al uren of ze iets in de kraan hebben hangen (geen idee wat). Denk dat dat eerst nog afgehangen moet worden voordat er iets gebeurd.
Ja precies bij die toren!quote:Op woensdag 10 november 2021 21:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Bij die toren bedoel je? Ja dat denk ik ook . Ik kijk afwisselend nmaar LP en NSF om het een beetje bij te houden
Als er closures zijn gepland dan kijk ik wel regelmatig maar anders ook nietquote:Op woensdag 10 november 2021 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Ja precies bij die toren!
LabPadre kijk ik eigenlijk nog maar zelden. Alleen bij zo'n soort tests om beetje te zien wat er in de omgeving gebeurd.
Denk je dit jaar nog een launch?quote:Op woensdag 10 november 2021 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als er closures zijn gepland dan kijk ik wel regelmatig maar anders ook niet
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik durf daar niets meer over te zeggen![]()
![]()
Mjaquote:
Ja nogalquote:
Komt dat?quote:
Wil je gefixed worden?quote:
Gok ik ookquote:Op woensdag 10 november 2021 21:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mja![]()
![]()
Ik hoop zo snel mogelijk , ik gok toch ergens in januari tot maart
M'n kliko is geplunderd en mijn winterviooltjes zijn vertrapt..quote:Op woensdag 10 november 2021 22:34 schreef H_T het volgende:
Hebben jullie ESF on tour en ijs_beer een beetje fatsoenlijk overleefd?
Over het algemeen zijn ze best liefquote:Op woensdag 10 november 2021 22:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
M'n kliko is geplunderd en mijn winterviooltjes zijn vertrapt..
Verder waren ze best tam.
Daar staan ze om bekend ( berucht )quote:
Dat is perceptie...quote:
Maar jou kliko was dus ook geplunderdquote:Op woensdag 10 november 2021 23:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is perceptie...
Ik vind diegene die die rotzooi daar zo toegankelijk neerpleurt een grotere smeerlap.
quote:Op woensdag 10 november 2021 23:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar jou kliko was dus ook geplunderd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |