abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_202117199
Daar gaan we weer!

TT speciaal voor @Leandra :@ O-)
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  woensdag 10 november 2021 @ 20:40:22 #2
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_202117230
Wij hebben inmiddels 2 setjes Playmobil in huis. Ik vind er geen hol aan. Jacob ook niet. En het hoort verder nergens bij dus het slingert en belandt naast de tv -> }:| .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_202117252
Ik heb Playmobil ook lang kunnen weren, maar er staat nu toch écht een volle doos met politiemeuk op zolder te wachten voor z'n verjaardag ;)
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_202117327
Wij hebben Duplo, Lego, houten treinbaan en oude FisherPrice. Dus ik doe ook mijn best om niet ook nog aan Playmobil te beginnen. Laatst toevallig wel wat gekregen met de verjaardag, maar dat wordt gewoon op de automat gebruikt.

Nu wil S. heel graag Hotwheels en daar gaan we wel voor overstag. Denk dat daar veel mee gespeeld gaat worden.
pi_202117352
Ik heb een hekel aan alles wat qua speelgoed met boerderij te maken heeft. :')
pi_202117356
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:52 schreef LeSage het volgende:
Nu wil S. heel graag Hotwheels en daar gaan we wel voor overstag. Denk dat daar veel mee gespeeld gaat worden.
Wat ga je aanschaffen om te starten met Hot Wheels? Ik was me ook aan het oriënteren maar weet niet goed waar ik moet beginnen. (Mag ook in het speelgoedtopic)
pi_202117359
quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een hekel aan alles wat qua speelgoed met boerderij te maken heeft. :')
Er wordt hier zó leuk gespeeld met de ouderwetse Fisher Price boerderij O+

Hoe gaat het nu met je?
pi_202117360
Oh, hier wel Playmobil fans! Zowel de oude Playmobil van mijn man van vroeger als nieuwe Playmobil.

FR, sterkte :*

Oooh even klagen hoor. Mijn oudste had het weekend flinke hoest, vanuit het niets. Voelde zich ook niet fit. Dus thuis gehouden, netjes laten testen, gelukkig negatief, gisteren nog wat kuchen en vandaag weer opgeknapt en klaar om naar school te gaan.
Krijgen we een bericht van de juf, dat er veel kinderen hoesten, meer dan incidenteel en dat ze er echt weer wat strenger op moeten gaan letten.

De verhalen bij het schoolplein:
“Oh dat doe ik niet hoor, dat is kei zielig, gewoon verkouden bestaat ook nog hè.”
“Ja, Jantje vond het de vorige keer niet fijn om te testen dus ik doe het niet meer, heb gezegd dat ‘ie maar moet zeggen dat ‘ie al getest is.”
“Oh, de mijne stuur ik gewoon naar school hoor, met een extra beker water voor als ‘ie veel moet hoesten.”

Echt, mensen. Tuurlijk vindt mijn kind het ook leuker om met Playmobil te spelen :P dan een rondje door de teststraat te moeten maar zo werkt het toch niet….
pi_202117391
Hier een shitload aan Lego (duh!) En veel Hot Wheels gedoe. Met beide wordt veel gespeeld.
Juul is vooral druk met spelletjes en haar winkeltje.

Playmobil hadden we wel, allemaal erfenissen zeg maar. Werd nooit naar omgekeken dus verkocht.

Intocht is hier geannuleerd. Snap ik wel, kinderen hadden we nog niet eens verteld dat er dit jaar een intocht in het dorp was. Dus gewoon live op tv kijken zaterdag.

En zondag is bouwdag :) Neefje en nichtje komen ook, Winter Lego bouwen.
pi_202117401
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:55 schreef Hupje het volgende:

[..]
Wat ga je aanschaffen om te starten met Hot Wheels? Ik was me ook aan het oriënteren maar weet niet goed waar ik moet beginnen. (Mag ook in het speelgoedtopic)
Schoonouders hebben al iets gekocht, maar ik weet niet wat eigenlijk :D
En ik wilde gewoon een toffe baan kopen die rond kan in ieder geval. En wat losse autootjes.
S. is in januari alweer jarig, dus dan kan er weer wat nieuws gevraagd worden :')
pi_202117462
Om met Hot Wheels te starten raad ik deze aan:
https://www.amazon.nl/Hot(...)a-785869889895&psc=1

En als je deze nog ergens kan vinden, dit is een baan die gecombineerd kan worden maar ook op zichzelf leuk is. B pakt deze het meeste:
https://www.thystoys.nl/h(...)e-0887961644838.html
pi_202117577
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:56 schreef Hupje het volgende:

[..]
Er wordt hier zó leuk gespeeld met de ouderwetse Fisher Price boerderij O+

Hoe gaat het nu met je?
Zo goed als geen klachten meer. :) thx.
pi_202117591
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 15:16 schreef F_r het volgende:
Onze kat is overleden. Mijn oudje :'(
Niet leuk ;(
Sterkte
  woensdag 10 november 2021 @ 21:23:52 #14
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_202117644
quote:
2s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:07 schreef Kyara het volgende:

[..]
Viel het een beetje mee?
De kracht die nodig was voor onder was best heftig maar het was wel snel gepiept. Onder een hechting en die kant voelt niet zo fijn nu.
Van boven aan de andere kant heb ik geen last en daar kan ik redelijk mee kauwen.

Al met al had ik ergere scenario’s in mijn hoofd maar om nou te zeggen dat die andere twee die ze eigenlijk ook wil dat ik laat doen, nu binnenkort al op mijn planning staan, nuh ;)
Ik heb je lief mijn hele leven
  Licht Ontvlambaar woensdag 10 november 2021 @ 21:35:06 #15
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202117735
Playmobil, geweldig O+ Hier stond een complete school en camping, het hele jaar rond werd er mee gespeeld O+

Lego, daar had ze helemaal niks mee… Gezelschapspelletjes ook niet trouwens, we hebben niet eens Monopoly in huis :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202117752
Monopoly. :{w
pi_202117843
Playmobil :{w

Ik ging net op een middelbare school kijken met mijn oudste en daar werkt blijkbaar een kerel die aan Lego Masters meedeed. Hij heeft een complete maquette van de school en omringende pleinen gebouwd van Lego, zo tof om te zien! O+
pi_202117880
Playmobil, Duplo, Lego, wij hadden het allemaal. Ik denk dat Playmobil hetgeen is waarmee broers (4 en 3 jaar ouder dan ik) en ik het meeste samen gespeeld hebben. Bij opa en oma stond de oude Playmobil van mijn vader en zijn broers, daar hebben we als kleinkinderen ook heeel veel mee gespeeld. O+
pi_202117884
Onze HotWheels collectie komt van de kringloop, ik vind daar altijd een heleboel HotWheels. Maar het staat hier onaangeraakt in een hoekje. Van de winter zal ik het weer eens tevoorschijn halen.

F_r wat naar van jullie kat, sterkte!

Playmobile hebben we niet, alleen de kerststal, die vond ik vorig jaar gratis op Facebook. Maar ik denk dat ik die maar weer weg doe, want we doen er niets mee.
pi_202117965
Wij hebben eigenlijk altijd wel Playmobil123 op tafel staan, ook peuter speelt daar wel mee.

Vroeger kwam het spul dat geluid maakt er niet in maar heb wel Fisher Price gekocht ooit en Vtech gekregen.
Mijn visie daarin is ook wel veranderd. Vroeger dacht ik, dat speelgoed maakt herrie, ik hou van rust. Nou denk ik, mijn kind maakt herrie, als hij speelt dan laat hij mij met rust. :@

Vandaag mocht peuter een muur van kartonnen dozen, hij was helemaal de man. O+

Sterkte F_r :*
Mijn peuter gisteren: "Ik heb de juffen verteld dat onze kat dood is gegaan en dat wisten ze nog niet."
Ik: "Dat klopt, als ik de juffen moet vertellen over de dingen die zijn gebeurd toen je 1 was krijgen we van die lange gesprekken." >:)
Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
  woensdag 10 november 2021 @ 22:12:51 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_202118139
quote:
0s.gif Op woensdag 10 november 2021 20:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Jij hebt een hekel aan Playmobil dus kwetst het je kind als het dat cadeau krijgt?
[ afbeelding ]
Dat Legoverhaal doet hier overigens hetzelfde, snap ik ook geen hol van, maar daarvan zeg je al dat je het niet bij je spullen accepteert dus dan heeft het kind uiteindelijk niks, dat het daardoor gekwetst wordt, snap ik wel.
Nee, ik zei dat iedereen om mij heen heel goed weet hoe ik over playmobil denk, hij heeft het dus nooit cadeau gehad.

De enige keer dat hij fake Lego heeft gehad stond het zo lang in de verpakking dat het uiteindelijk weggewerkt kon worden zonder te openen.
Kind is eind november jarig, dus 5 weken lang pakjes galore, dan duurt het wel even voor iets aan de beurt is.
En dat los ik dan zelf wel met hem op, hij is er nog nooit iets aan tekort gekomen.

Maar nee, fake Lego van een spaaractie van de supermarkt hoef ik dus idd niet, dan zet ik de zegeltjes altijd in het gevraagd/aangeboden bord.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_202118547
Fake Lego komt er hier ook echt niet in. Zou ook best raar zijn als iemand dat voor ons of onze kinderen zou kopen. Dan ken je ons echt niet.

Op Juuls lijstje staat nu
Glitter
Frozen

Daar kan je alle kanten mee op :)
pi_202118845
Opsom O+
Geen Playmobil hier.
Wel fake lego trouwens maar dat is het setje voor vakantie of als we ergens op bezoek gaan waar geen speelgoed is. Daar raken nog wel eens stukjes van kwijt maar dat boeit niet.

Verder duplo+hubolino, Lego en houten treinbaan. Ik hou van speelgoed dat je steeds verder kan uitbreiden en voor L werkt het ook goed om maar 1 van die sets in de kamer te hebben staan. Hot Wheels kende ik eigenlijk helemaal niet voordat ik er hier in OUD over las maar dat zie ik in de toekomst ook nog wel een succes worden.

quote:
1s.gif Op woensdag 10 november 2021 19:28 schreef Leandra het volgende:
Nee dat klopt, maar zoals moeder nu al op voorhand zit te pushen dat het cadeau 3 moet zijn en mensen dus niet eens meer een keuze uit de lijst kunnen maken is wel next level.
Eens, dat is wat ik bedoelde dat het probleem niet de specifieke cadeaus zijn maar de communicatie eromheen. Zelfde als de reactie van bij de step.
  Licht Ontvlambaar donderdag 11 november 2021 @ 07:42:09 #24
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_202120038
Wat is er eigenlijk zo vreselijk aan Playmobil?

Ik begrijp trouwens absoluut waarom geen fake lego, dat dan weer wel :)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_202120044
quote:
5s.gif Op donderdag 11 november 2021 07:42 schreef Sjeen het volgende:
Wat is er eigenlijk zo vreselijk aan Playmobil?

Ik begrijp trouwens absoluut waarom geen fake lego, dat dan weer wel :)
Ik vind het DUUR en het heeft maar één functie. Lego/Duplo kun je zelf elke keer verbouwen tot iets nieuws.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')