Wat ga je aanschaffen om te starten met Hot Wheels? Ik was me ook aan het oriënteren maar weet niet goed waar ik moet beginnen. (Mag ook in het speelgoedtopic)quote:Op woensdag 10 november 2021 20:52 schreef LeSage het volgende:
Nu wil S. heel graag Hotwheels en daar gaan we wel voor overstag. Denk dat daar veel mee gespeeld gaat worden.
Er wordt hier zó leuk gespeeld met de ouderwetse Fisher Price boerderijquote:Op woensdag 10 november 2021 20:55 schreef vencodark het volgende:
Ik heb een hekel aan alles wat qua speelgoed met boerderij te maken heeft.
Schoonouders hebben al iets gekocht, maar ik weet niet wat eigenlijkquote:Op woensdag 10 november 2021 20:55 schreef Hupje het volgende:
[..]
Wat ga je aanschaffen om te starten met Hot Wheels? Ik was me ook aan het oriënteren maar weet niet goed waar ik moet beginnen. (Mag ook in het speelgoedtopic)
Zo goed als geen klachten meer.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:56 schreef Hupje het volgende:
[..]
Er wordt hier zó leuk gespeeld met de ouderwetse Fisher Price boerderij![]()
Hoe gaat het nu met je?
De kracht die nodig was voor onder was best heftig maar het was wel snel gepiept. Onder een hechting en die kant voelt niet zo fijn nu.quote:
Nee, ik zei dat iedereen om mij heen heel goed weet hoe ik over playmobil denk, hij heeft het dus nooit cadeau gehad.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Jij hebt een hekel aan Playmobil dus kwetst het je kind als het dat cadeau krijgt?
[ afbeelding ]
Dat Legoverhaal doet hier overigens hetzelfde, snap ik ook geen hol van, maar daarvan zeg je al dat je het niet bij je spullen accepteert dus dan heeft het kind uiteindelijk niks, dat het daardoor gekwetst wordt, snap ik wel.
Eens, dat is wat ik bedoelde dat het probleem niet de specifieke cadeaus zijn maar de communicatie eromheen. Zelfde als de reactie van bij de step.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:28 schreef Leandra het volgende:
Nee dat klopt, maar zoals moeder nu al op voorhand zit te pushen dat het cadeau 3 moet zijn en mensen dus niet eens meer een keuze uit de lijst kunnen maken is wel next level.
Ik vind het DUUR en het heeft maar één functie. Lego/Duplo kun je zelf elke keer verbouwen tot iets nieuws.quote:Op donderdag 11 november 2021 07:42 schreef Sjeen het volgende:
Wat is er eigenlijk zo vreselijk aan Playmobil?
Ik begrijp trouwens absoluut waarom geen fake lego, dat dan weer wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |