quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
Topics gaan zo hard hier.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:41 schreef Coco het volgende:
Ik daar een pittige mening over @:Lenny_leonard
quote:
Ik zal het bij een note houden deze keer.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Topics gaan zo hard hier.
Sorry maat, zal beter opletten.
Tijd zatquote:Op woensdag 10 november 2021 19:45 schreef tja77 het volgende:
Maar nu we de zwartjes gehad hebben, krijgen we dan toch nog de gays?
Staat waarschijnlijk gewoon H&M op.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:45 schreef Coco het volgende:
Volwassen mensen die hun naam als ketting dragen mogen van mij direct corona krijgen.
Per maaltijd. Gewoon lekker ontbijtenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Die lust wel een jenevertje zo te zien
Mijn muzieksmaak is heel breed.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:47 schreef Fosive het volgende:
"Genieten van de kleine dingen" is echt zo'n walgelijke nietszeggende open deur
Genieten van de kleine dingen….quote:Op woensdag 10 november 2021 19:47 schreef Fosive het volgende:
Zit ik daar met mijn 21 cm.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:47 schreef Fosive het volgende:
Sommige mensen doen moeilijk over allesquote:Op woensdag 10 november 2021 19:47 schreef Fosive het volgende:
Heb jij enig benul wat die gekke tuinaanleggers de afgelopen Coronatijd per vierkante meter kuttuin vragen? Slapend rijk worden.quote:
Zelfstandige hoveniers verdienen tegenwoordig meer dan advocatenquote:
Spontaan carriere switch overweegt...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
Zelfstandige hoveniers verdienen tegenwoordig meer dan advocaten
Valt wel mee hoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Heb jij enig benul wat die gekke tuinaanleggers de afgelopen Coronatijd per vierkante meter kuttuin vragen? Slapend rijk worden.
Zeker als ze het gaat zeggen, zijn ze het vaak niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef 3rr0r het volgende:
Op die leeftijd denken ze al snel dat ze super volwassen zijn
Zelfstandige vuilnisman ook.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:53 schreef Caland het volgende:
[..]
Zelfstandige hoveniers verdienen tegenwoordig meer dan advocaten
Wij willen de sappige detailsquote:Op woensdag 10 november 2021 19:54 schreef XSbig het volgende:
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat deze mevrouw half tinderend Rotterdam en omstreken heeft gehad.
Wie?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:54 schreef XSbig het volgende:
Ik kan uit eigen ervaring vertellen dat deze mevrouw half tinderend Rotterdam en omstreken heeft gehad.
Enkel door 't gebed!quote:Op woensdag 10 november 2021 19:55 schreef DKUp het volgende:
God?
Jezus redt, Jezus redt, alle mensen opgelet……
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:56 schreef Rickocum het volgende:
Wat een lelijke guy zeg. Die ogen zitten bijna tegen de zijkant van het hoofd aan.
Nee. Ik doe inspiratie op bij Masterchef. 🧑🍳quote:Op woensdag 10 november 2021 19:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
PASSIE
@:coco @:caland @:miss_sly
Kijk je trouwens ook met ons mee? @:miss_sly
Poot. Dat woord heb ik echt 15 jaar niet gehoord.quote:
Niet zo heftig Rickiequote:
Je hebt nooit je poot gestoot?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Poot. Dat woord heb ik echt 15 jaar niet gehoord.
met een knipoog he effe doordenkenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
Heftige sexervaring
Iemand verwennen
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:02 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Ik denk dat zijn anus ook slist als die volgeladen met manpap is.
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:02 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Niet zo heftig Rickie.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:02 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Dat is die vroeg volwassenheid die alvast intrede doet.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:04 schreef 3rr0r het volgende:
22 en dan al zo'n kop, met 30 is het een pompoen
Ze bedoelen het goed maar als kijker vervelend.quote:
Gek en gekker. Past goed toch.quote:
HET IS SINTERKLAAS, DAAR ZIT IEquote:
Die lust wel een knoorknaapje.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
Deze witharige is ook nog niet uit de kast
Mooi idd, niks mis mee.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:07 schreef Pisces29 het volgende:
Hij had nog wel gewild en zegt het.
Scherpquote:Op woensdag 10 november 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Ollie heeft vooraf al een lekkere snuif genomen aan die pupillen te zien
heeft ie GHB genomen ofzo, tering.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:08 schreef Caland het volgende:
Ollie heeft vooraf al een lekkere snuif genomen aan die pupillen te zien
I’m not fat, I’m heavy boned.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:11 schreef Fosive het volgende:
Het is de schuld van m'n genen, zware botten, etc.
Schreeuw niet zo.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
IK VOND JE NIET GRAPPIG EN JE KON ME NIET ONTLADEN OF DIEPER GAAN
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
IK VOND JE NIET GRAPPIG EN JE KON ME NIET ONTLADEN OF DIEPER GAAN
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:16 schreef Rickocum het volgende:
Zal een heftig geurtje wezen in die latex broek bij de liezen.
dumpertreetenquote:
Ciaoquote:
Hij heeft iets weg van een rat inderdaad.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:32 schreef XSbig het volgende:
Deze jongen lijkt een beetje op ‘Littlefinger’ van Game of Thrones.
Ben net thuis.quote:Op donderdag 11 november 2021 19:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:caland @:buitendam @:coco graag melden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |