Ik denk dat code zwart wel een aantal keer voorbij gaat komenquote:Op woensdag 10 november 2021 21:11 schreef Benny het volgende:
Ernst QRuipers vanavond bij Jinek
Is er al een bingokaart met alle adviezen die hij gaat roeptoeteren?
Lang verhaal kort; iedereen roept maar wat daar en gaat het lekken en niemand is het met elkaar eens.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nee, van vandaag en het geeft meer achtergrondinformatie. Blijkbaar is er verdeeldheid tussen kabinet en OMT en zijn ook de OMT-leden het onderling nog niet eens.
Je zegt net dat vaccinaties niet helpen?quote:Op woensdag 10 november 2021 21:13 schreef Za het volgende:
[..]
Kijk naar de cijfers svp.
Effectiviteit tegen ic-opname: 97 procent
Ziekenhuisopname: 93 procent
https://www.nu.nl/coronav(...)e-effectiviteit.html
Maw 13% van 18plus bevolking is verantwoordelijk voor 50-70% van de ziekenhuisopnames.
Zonder vaccinaties zouden we heden dus zo'n 6000-7000 covid ziekenhuisopnames hebben en pakweg 70.000 dagelijkse besmettingen.
'Politiek verslaggever Thomas van Groningen sprak dinsdagavond met meerdere OMT-leden'quote:Op woensdag 10 november 2021 21:12 schreef Iblardi het volgende:
[..]
Nee, van vandaag en het geeft meer achtergrondinformatie. Blijkbaar is er verdeeldheid tussen kabinet en OMT en zijn ook de OMT-leden het onderling nog niet eens.
Jij wel?quote:Op woensdag 10 november 2021 21:15 schreef Jed1Gam het volgende:
Zoveel experts maar toch snappen ze er allemaal de ballen van.
Ha ja, je hebt gelijk. Daar had ik overheen gelezen. Maar het geeft wel wat nieuwe informatie ten opzichte van wat we gisteren wisten (of dachten te weten).quote:Op woensdag 10 november 2021 21:19 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
'Politiek verslaggever Thomas van Groningen sprak dinsdagavond met meerdere OMT-leden'
Dus gisteravond, wat telegraaf al zei gisteren. Maar niet van vandaag
Deze aantallen komen voort uit de massavaccinaties. Omgerekend naar een 100% niet gevaccineerd situatie, dat is wat je voorgespiegeld krijgt en blijkbaar gelooft.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:15 schreef popje het volgende:
Je zegt net dat vaccinaties niet helpen?
Ik volg de Twitter van Hugo en de Insta van Gommers, en heb een fles whisky van Ab, laat me enkel inlichten door de beste.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:22 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, hij is de FOK! internet expert
Facts direct van feesboek
tja, wat moet je ermee. Een onbekend virus van pas 2 jaar oud waarvan je niet weet wat het uiteindelijk gaat doen en hoe lang een gemaakt vaccin er tegen blijft werken. Ga er maar aan staan, ze doen wel hun best in ieder geval. Geen idee eigenlijk of jij dat ook doet...quote:
Maar is de vaccinatiegraad in singapore de enige parameter die is aangepast tussen die twee perioden?quote:Op woensdag 10 november 2021 21:24 schreef Za het volgende:
[..]
Deze aantallen komen voort uit de massavaccinaties. Omgerekend naar een 100% niet gevaccineerd situatie, dat is wat je voorgespiegeld krijgt en blijkbaar gelooft.
In de landen met massavaccinaties zijn de uitbraken ongekend, Singapore is een van de landen met de hoogste vaccinatiegraad, 1800 ziekenhuisopnames waarvan 300 IC op een bevolking van 5 miljoen.
Kijk svp ook naar de situatie oktober-november 2020 in Singapore, voor de massavaccinaties:
[ afbeelding ]
Ja want zij hebben dit virus verzonnen en nemen de hele wereld daarin mee, wow! ongelooflijk! Allemaal Hugo's schuld!!!quote:Op woensdag 10 november 2021 21:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik volg de Twitter van Hugo en de Insta van Gommers, en heb een fles whisky van Ab, laat me enkel inlichten door de beste.
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:25 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik volg de Twitter van Hugo en de Insta van Gommers, en heb een fles whisky van Ab, laat me enkel inlichten door de beste.
Ik meen dat ze de meest bizarre inreismaatregelen ter wereld hadden om het virus buiten te houden.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:26 schreef GemMagic het volgende:
Maar is de vaccinatiegraad in singapore de enige parameter die is aangepast tussen die twee perioden?
Ik heb juist van Hugo gehoord dat wij de schuldige zijn, want we houden ons niet aan de regels.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:26 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ja want zij hebben dit virus verzonnen en nemen de hele wereld daarin mee, wow! ongelooflijk! Allemaal Hugo's schuld!!!
Dat klopt toch ook gewoon?quote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb juist van Hugo gehoord dat wij de schuldige zijn, want we houden ons niet aan de regels.
Heeft Hugo dan toch nog ergens gelijk in, tochquote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik heb juist van Hugo gehoord dat wij de schuldige zijn, want we houden ons niet aan de regels.
Daarom is er ook helemaal geen eeuwig geprikquote:Op woensdag 10 november 2021 21:37 schreef PzKpfw het volgende:
Maar dit eeuwige geprik is ook geen structurele oplossing.
Nu nog de kerkjes sluiten, bidden kan je ook thuis.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:32 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Heeft Hugo dan toch nog ergens gelijk in, toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |