SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja das toch geen sushi, sushi is koude rauwe vis met een vodje zeewier en wat plakkerige rijstquote:
En bella, zo noem je een koe, geen kindquote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit allemaal gefrituurd voer te eten, dat is niet echt
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Mijn kat gaat iedere ochtend stilletjes naast me zitten, zo dicht mogelijk en gaat me aan zitten staren, zonder met de oogjes te knipperen en als ik ook maar een pink beweeg dan maakt ze een salto via het plafond, de tafel en de deur naar de keuken, zodra ze doorheeft dat het maar eens schijnbeweging was komt ze terug trippelen en gaat zo dicht mogelijk naast me zitten staren zonder te knipperen.
Ik ga haar Yasmin noemen
Bella, zo noem je je dochter als je zeker weet dat het later een mooie vrouw gaat worden anders is het een beetje sneu.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En bella, zo noem je een koe, geen kind
Vragen of de bezorger dit wil dragen voortaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik geen tracker heb op die site
denk dat ik dan niet meer mag bestellenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vragen of de bezorger dit wil dragen voortaan.
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_27.36.ProductTitle
een van de dochters van Barry Hay heet zo. Niet de lelijkste maar ook niet de allermooiste, anders had ze wel wat beters dan Spike aan de haak geslagen...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bella, zo noem je je dochter als je zeker weet dat het later een mooie vrouw gaat worden anders is het een beetje sneu.
10 minuten en dan heb je em weer te pakkenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Auto gehuurd, nu weer links rijden na zoveel jaar
Dat model ook. Bella en gigi hadid.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een van de dochters van Barry Hay heet zo. Niet de lelijkste maar ook niet de allermooiste, anders had ze wel wat beters dan Spike aan de haak geslagen...
Oeh, die is niet best nee, Schotse Indo genen gone wrong.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een van de dochters van Barry Hay heet zo. Niet de lelijkste maar ook niet de allermooiste, anders had ze wel wat beters dan Spike aan de haak geslagen...
Ik vind dat zo'n malloot, die Herman Brood probeert te immiteren en daarin vooral faalt...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger een keer tijdens het uitgaat met vriendinnen spike tegen gekomen. een van mijn vriendinnen vond spike wel leuk en hij haar.
hij is met haar mee naar huis gegaan maar uiteindelijk wilde ze toch na wat zoenen en voelen dat hij weg ging maar dat deed die niet zo makkelijk
Naar.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger een keer tijdens het uitgaat met vriendinnen spike tegen gekomen. een van mijn vriendinnen vond spike wel leuk en hij haar.
hij is met haar mee naar huis gegaan maar uiteindelijk wilde ze toch na wat zoenen en voelen dat hij weg ging maar dat deed die niet zo makkelijk
mja heb ook niet zoveel met hem neequote:Op woensdag 10 november 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n malloot, die Herman Brood probeert te immiteren en daarin vooral faalt...
Je vergeet de Joodse genen van de moeder van Barry..quote:Op woensdag 10 november 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, die is niet best nee, Schotse Indo genen gone wrong.
Knietje geven, veel man is het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep uiteindelijk wel met een sisser af maar het was wat vervelend dat die zo tegenstribbelde
Wist ik eigenlijk helemaal niet, dat zijn halve familie is vergast.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet de Joodse genen van de moeder van Barry..
Moet je wel goed mikken. anders mis je nog doel...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knietje geven, veel man is het niet.
Ik wel, ben ooit begonnen in zijn biografie.. Nog niet uitgelezen tbh...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist ik eigenlijk helemaal niet, dat zijn halve familie is vergast.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ze bellen net om mij te verwelkomen als nieuwe klant.
Hij vroeg met hoeveel ga je het eten.....
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
Aww dassieluggquote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
Ik weet wel dat zijn moeder altijd dit draaide.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel, ben ooit begonnen in zijn biografie.. Nog niet uitgelezen tbh...
Ach hij zit nu toch aan de koude Irish Coffee. Denk niet dat hij jouw drinken wilquote:
Zul je zien dat die bezorger in de lift staat met die vrouw van vanmiddag.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
dan doe ikquote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat die bezorger in de lift staat met die vrouw van vanmiddag.
Nemen ze geroosterde slangenoogjes voor me mee? Was ik vergeten bij Snake Expressquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nemen ze geroosterde slangenoogjes voor me mee? Was ik vergeten bij Snake Express
"Ze is zwanger hoor"quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat die bezorger in de lift staat met die vrouw van vanmiddag.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Mijn kat gaat iedere ochtend stilletjes naast me zitten, zo dicht mogelijk en gaat me aan zitten staren, zonder met de oogjes te knipperen en als ik ook maar een pink beweeg dan maakt ze een salto via het plafond, de tafel en de deur naar de keuken, zodra ze doorheeft dat het maar eens schijnbeweging was komt ze terug trippelen en gaat zo dicht mogelijk naast me zitten staren zonder te knipperen.
Ik ga haar Yasmin noemen
Op weg naar Fles?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Auto gehuurd, nu weer links rijden na zoveel jaar
O jaquote:Op woensdag 10 november 2021 19:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vrijdag pas, Lies moet ook nog arriveren
Had ik niet verwacht, meer een tikje naar het oostenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kent zijn oorsprong in Portugal![]()
Handig mochten ze het ooit vragen tijdens een pub quiz.
quote:
Hier zijn zeker geen beelden vanquote:Op woensdag 10 november 2021 19:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
godverdomme dat was lekker![]()
enige jammere was toen ik die doos uit de zaak halen die deksel opsprong en alles in de tas viel. Heb even staan huilen
Gelukkig maar dat je het nog een beetje hebt kunnen reddenquote:
die heb ik dan opgegetenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
misschien zat er wel een klein spinnetje in de tas
ja het was nu een berg met sushiquote:Op woensdag 10 november 2021 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je het nog een beetje hebt kunnen redden
Gaat vast zoden aan de dijk zetten.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:12 schreef bitterbal het volgende:
ad meld eerdere sluiting van horeca wat ze vrijdag bekend gaan maken
en verplichte placering
Dat is het in je buik toch ookquote:Op woensdag 10 november 2021 20:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja het was nu een berg met sushi
Weer om 2200 dicht denk ikquote:Op woensdag 10 november 2021 20:19 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Gaat vast zoden aan de dijk zetten.
Beter dan helemaal dichtquote:
oh sowieso maar denk ook niet dat ze die stap zo ineens zouden maken.quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh sowieso maar denk ook niet dat ze die stap zo ineens zouden maken.
2200 heb ik geen bezwaar tegen
![]()
Avondklok incomingquote:Op woensdag 10 november 2021 20:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh sowieso maar denk ook niet dat ze die stap zo ineens zouden maken.
2200 heb ik geen bezwaar tegen
![]()
100% thuiswerkenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon weer een winter lekker binnenblijven.
Ik ben onderwegquote:Op woensdag 10 november 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ben kippensoep aan het maken, het ruikt zalig
Uhm ja, maar in de buitenlucht is okequote:Op woensdag 10 november 2021 20:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Gaat bij mij een beetje lastig
in de smurftrui mijzelf rond etenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gewoon weer een winter lekker binnenblijven.
Is de kip wel al dood?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb ben kippensoep aan het maken, het ruikt zalig
ja wat moeten ze danquote:Op woensdag 10 november 2021 20:36 schreef datismijnmening het volgende:
Weer dezelfde maatregelen die vorige keer ook niet werkte![]()
Ja, maar ik moet natuurlijk wel eerst binnen de post ophalen en deze op route leggen...quote:Op woensdag 10 november 2021 20:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja, maar in de buitenlucht is oke
Hm, ff checken.quote:
1,5 meterrrrrrrrrquote:Op woensdag 10 november 2021 20:36 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja, maar ik moet natuurlijk wel eerst binnen de post ophalen en deze op route leggen...
Dat lukt meestal wel. Mondkapje op ook wel..quote:
En die 3e prik is precies dezelfde als de eerste twee.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wat moeten ze dan![]()
Het is dit en ze gaan volop inzetten op die 3e pirk denkik
Mja, ik zag bij ons op kantoor in bepaalde ruimtes wel heel veel mensen lekker knus bij elkaar zittenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat lukt meestal wel. Mondkapje op ook wel..
Ventileren en handen wassen.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja, maar welke maatregelen werken dan wel?
Afstand houden ?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:39 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ventileren en handen wassen.
Die prikken helpen wel, alleen wordt de werking steeds minder naar mate de tijd verstrijkt..quote:Op woensdag 10 november 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die 3e prik is precies dezelfde als de eerste twee.
Als twee prikken niet helpen waarom zo een derde dat dan wel doen.?
Ja, dat hoorde ik van bepaalde mensen ook in de eerste golfquote:Op woensdag 10 november 2021 20:39 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet nu hier op de gang ook een mondkapje op....![]()
In bepaalde mate. Maar als je de hele dag met tien man in een vergaderruimte zit maakt het echt niet uit of je op anderhalve meter zit. (wel prettig voor je aura verderquote:Op woensdag 10 november 2021 20:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afstand houden ?
Als op kantoor het raam open gaat, zitten ze weer te janken dat het koud is
Ik snap het ergens wel hoor. Hier wonen ook wat oudere mensen en andere kwetsbare. Maar dat is dan vooral op psychiatrisch vlak...quote:Op woensdag 10 november 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik van bepaalde mensen ook in de eerste golf
Hirlakquote:
denk dat het wel werkt maar dat de werking na verloop van tijd afneemtquote:Op woensdag 10 november 2021 20:38 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En die 3e prik is precies dezelfde als de eerste twee.
Als twee prikken niet helpen waarom zo een derde dat dan wel doen.?
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:45 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet m'n bedje ook weer verschonen maar twijfel nog of ik m'n winterdekbed erop ga leggen.
Joh de eerste Golf dat was wat, had ooit een metallic groene cabrio met boxen zo groot als tafels.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:40 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dat hoorde ik van bepaalde mensen ook in de eerste golf
bestel je nooit online?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet denk ik morgen even de stad in. Ik scheurde van de week uit een pyjama broek.![]()
Sorry, maar ik moest lachenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:47 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik moet denk ik morgen even de stad in. Ik scheurde van de week uit een pyjama broek.![]()
Ja wel. Maar ik woon nu praktisch in de stad,dus kleine moeite om er even heen te gaan..quote:
Is dit niks voor jouquote:Op woensdag 10 november 2021 20:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet ook nog een pyjamabroek, kan je ook niet even voor mij gaan?
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Is dit niks voor jou
https://www.bol.com/nl/nl(...)QEAQYBCABEgIJ9fD_BwE
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je hebt zin in...quote:Op woensdag 10 november 2021 20:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom ben ik ineens Ronnie Flex aan het luisteren ?
Zoals een wijs dame ooit zeiquote:Op woensdag 10 november 2021 20:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Zou kopen, alleen denk ik niet dat ik in maat 62 pas, maar dat is een wilde gok.
quote:Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
een jurkquote:Op woensdag 10 november 2021 20:49 schreef mschol het volgende:
ik draag geen pyjama broek
ik ben meer van een lang slaapshirt ding
Spotify denkt dat ik op zulke muziek zit te wachtenquote:Op woensdag 10 november 2021 20:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je hebt zin in...
ehh laat maar...
Ai ai aiquote:Op woensdag 10 november 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spotify denkt dat ik op zulke muziek zit te wachten
Gewoon op de bolletjes klikken en “don’t play this artist” kiezen.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spotify denkt dat ik op zulke muziek zit te wachten
quote:
Yup, maar het raam staat standaard openquote:
Ik draai Spotify meestal in de auto en daar is die optie nietquote:Op woensdag 10 november 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon op de bolletjes klikken en “don’t play this artist” kiezen.
Hehe, ja ik was benieuwd naar de hiphop playlist, want ik heb wel 1 hiphop achtig nummer beluisterdquote:Op woensdag 10 november 2021 21:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Gewoon op de bolletjes klikken en “don’t play this artist” kiezen.
Niet geklikt.quote:
Dat gaat wel een beetje ver.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
NU we toch bezig zijn
https://www.ebay.nl/itm/N(...)PPQ&var=562165481382
Ik moet bijna altijd weer lachen.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ooit was dit grappig. maar niet meer na de zoveelste keer...
Ik heb dit nooit grappig gevonden, die kop van die vent trek ik nietquote:Op woensdag 10 november 2021 21:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Niet geklikt.
Ooit was dit grappig. maar niet meer na de zoveelste keer...
Koop ik ook niet haha.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:11 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En zoiets?
https://shopee.sg/Horse-P(...)178158839.5701039105
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de smurftrui mijzelf rond eten
Het is dat het corona geneuzel teveel vervelende zaken betekent anders was het een leuke soap operaquote:Op woensdag 10 november 2021 21:09 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik moet bijna altijd weer lachen.
Maar het originele verhaal is ook gewoon goud
Ik draag tegenwoordig alleen nog maar herenpyama's.quote:
Ja, ik herken je naam nog wel .. Zag je liken en was met een post bezig toen je zelf al gereageerd had...quote:Op woensdag 10 november 2021 21:21 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Hai
In een ver verleden hier vaak gepost en toen ineens 10 jaar niet![]()
Ben ik weer
Ah ja, die ken ik nogquote:Op woensdag 10 november 2021 21:22 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik postte tien jaar geleden nog als Bos81 overigens
Veel van toen komen niet meer in de KSC.quote:
@CherryLips is gewaarschuwdquote:Op woensdag 10 november 2021 21:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik moet binnenkort naar Ede, zal ik een biohazardpak aantrekken?
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik draag tegenwoordig alleen nog maar herenpyama's.
Lange mouwen, lange broekspijpen, grote zakken (in een pyjama!)
Echt veel beter dan die hunkemoller zooi
Is inderdaad erg beperkt wat er van toen over is.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:28 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Veel van toen komen niet meer in de KSC.
Eigenlijk ik, Koen en Fles. Soms komt er iemand van toen nog langs. maar dat is vaak maar tijdelijk.
Maar genoeg leuke aanwas is er bijgekomen..
@RockNijntje is ook al weer even foetsie...quote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Is inderdaad erg beperkt wat er van toen over is.
Tijdje terug kwam @:damart nog wel regelmatig langs maar die heeft het privé te druk
Maar gelukkig zijn er nu andere beperkten bijgekomenquote:Op woensdag 10 november 2021 21:31 schreef Koen66 het volgende:
Is inderdaad erg beperkt wat er van toen over is.
Ditquote:Op woensdag 10 november 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er nu andere beperkten bijgekomen
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar gelukkig zijn er nu andere beperkten bijgekomen
[ afbeelding ]
Doei levenquote:Op woensdag 10 november 2021 21:39 schreef bitterbal het volgende:
als je al die berichten leest over die ziekenhuizen die overstromen zou je eigenlijk zeggen gooi alles maar dicht he
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nog niet gepast. Morgen werk ik thuis dan weet ik het.
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat gaat niet. verzuip ik denk ik :p
Smurfen in bikiniquote:
nou ja stel je voor dat je operatie of behandeling elke keer wordt afezegd omdat ze alleen nog maar bezg zijn met coronaquote:
Dat is wel kut ja.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja stel je voor dat je operatie of behandeling elke keer wordt afezegd omdat ze alleen nog maar bezg zijn met corona
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:44 schreef bitterbal het volgende:
mijn contract verloopt trouwens binnenkort op werk
Heb 'm al gepast bij de H&M maar was toen niet in de aanbieding. Dus als het de goede maat is dan past hetquote:Op woensdag 10 november 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
dat gebrek aan nieuwsgierigheid begrijp ik nooit
ja denk et eigenlijk welquote:Op woensdag 10 november 2021 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Weet je al of je mag blijven...
Oke ;Pquote:Op woensdag 10 november 2021 21:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb 'm al gepast bij de H&M maar was toen niet in de aanbieding. Dus als het de goede maat is dan past het
ja omdat ik eigenlijk altijd het slechtste denk ikquote:
Ja veel gebeurd in die 10 jaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat is lang geleden zeg dat ik jou hier spotte
Alles OK?
Moeten ze ook niet een bepaalde tijd van te voren aangeven dat ze niet verder met je willen of mag dat nog op de laatste dag van je contract??quote:Op woensdag 10 november 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik eigenlijk altijd het slechtste denk ikMaar er is geen reden waarom ik niet zou mogenblijven denk ik
quote:Op woensdag 10 november 2021 21:50 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ja veel gebeurd in die 10 jaar.
Lang opgenomen geweest, woon nu begeleid. Ben een stuk happier dan dat ik toen was.
Hoe is het met jou?
familiepakket sushi besteld?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
Ah nooit geweten dat jij ook begeleid woontquote:Op woensdag 10 november 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]![]()
![]()
Niks mis met begeleid wonen natuurlijk. Deed ik toen al en nu nog steeds![]()
ja een maand maar denk dat ze dat ook doen.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet een bepaalde tijd van te voren aangeven dat ze niet verder met je willen of mag dat nog op de laatste dag van je contract??![]()
Volgens mij moet het minstens een maand van tevoren, anders is het automatisch een stilzwijgende verlengingquote:Op woensdag 10 november 2021 21:50 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet een bepaalde tijd van te voren aangeven dat ze niet verder met je willen of mag dat nog op de laatste dag van je contract??![]()
Ik denk dat je altijd heel flexibel voor ze bent qua inzet.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ik eigenlijk altijd het slechtste denk ikMaar er is geen reden waarom ik niet zou mogenblijven denk ik
Post gestuurd naar adres in Den Haag misschien.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet het minstens een maand van tevoren, anders is het automatisch een stilzwijgende verlenging
nee dat niet maar dan moeten ze wel een aanzegboete betalen. het contract eindigt sowieso vanwege rechtswege. Een volledige maand te laat is dacht ik 1 maand salaris boete wat ze je dan moeten betalenquote:Op woensdag 10 november 2021 21:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Volgens mij moet het minstens een maand van tevoren, anders is het automatisch een stilzwijgende verlenging
Je zei vaak dat je dat juist niet vond :pquote:Op woensdag 10 november 2021 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat je altijd heel flexibel voor ze bent qua inzet.
Volgens mij kun je lastig "nee" zeggen als ze je nodig hebben. Dus dat heb je me niet zo vaak horen zeggen vermoed ik.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:55 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je zei vaak dat je dat juist niet vond :p
je zei welles dat is altijd die collega die eerder huis wilt ofzoquote:Op woensdag 10 november 2021 21:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij kun je lastig "nee" zeggen als ze je nodig hebben. Dus dat heb je me niet zo vaak horen zeggen vermoed ik.
Ja. ben ik eigenlijk altijd wel open over geweest..quote:Op woensdag 10 november 2021 21:52 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ah nooit geweten dat jij ook begeleid woont
Ik ben blij dat het er is. Ik heb een compleet appartement dat ik huur en toch is er altijd iemand nabij
Krijg je op fok welles negatieve reacties er op?quote:Op woensdag 10 november 2021 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ben ik eigenlijk altijd wel open over geweest..
Niets aan gelogen tochquote:Op woensdag 10 november 2021 21:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
je zei welles dat is altijd die collega die eerder huis wilt ofzo
Daar heb ik geen actieve herinnering aan...quote:Op woensdag 10 november 2021 21:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Krijg je op fok welles negatieve reacties er op?
Jij bent sowieso veruit de normaalste hier in de kscquote:Op woensdag 10 november 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan...
10 jaar geleden zat ik een beetje in een andere headspace en onthield ik dat soort dingen van andere niet echt.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. ben ik eigenlijk altijd wel open over geweest..
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij bent sowieso veruit de normaalste hier in de ksc
Ja en jij de minst normalequote:
zou ik ook wel suf vinden trouwens.quote:Op woensdag 10 november 2021 21:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Daar heb ik geen actieve herinnering aan..
Ik heb dat spel maar ik vind hem te engquote:Op woensdag 10 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
moest laatst aan de sc denken op werk. kwam een lunch van denk ik een bedrijf. Allemaal mannen van 34-40 denk ik en die hadden het er over hoe ze zelda wilde spelen op de switch
Waarom? Heb het maar 1 keer gespeeldquote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb dat spel maar ik vind hem te eng![]()
Zat er ook een normale knappe bij waarvan je BH strakker ging zitten?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
moest laatst aan de sc denken op werk. kwam een lunch van denk ik een bedrijf. Allemaal mannen van 34-40 denk ik en die hadden het er over hoe ze zelda wilde spelen op de switch
Nee volgens mij nietquote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er ook een normale knappe bij waarvan je BH strakker ging zitten?
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
BREAKING - Misschien zaterdag een tweede date
Oeh leukquote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van normaal naar gekste
Bos.... de rest..... US
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:03 schreef bitterbal het volgende:
Zut alors, geen idee zottekequote:Op woensdag 10 november 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Amai!!! Hoe staat het met de maatregelen in belgie dan?
Elke zoveel dagen is er een blood moon, dan worden die vijanden helemaal gek en dan is er een eng muziekje en kleur over het spel.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Waarom? Heb het maar 1 keer gespeeld
Ja vond het leuk om te horen, meestal luister ik niet naar de gesprekken omdat het vaak zo dodelijk saai is :pquote:
Buda gaat als dokter van Artsen Zonder Grenzen.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Heb je de sims al geprobeerd :pquote:Op woensdag 10 november 2021 22:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Elke zoveel dagen is er een blood moon, dan worden die vijanden helemaal gek en dan is er een eng muziekje en kleur over het spel.
Maar ik vond life is strange op een gegeven moment ook te eng en kon hem niet uitspelen
Hell, Standley parable is te eng
Ja lievelingsspel. En animal crossingquote:Op woensdag 10 november 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je de sims al geprobeerd :p
Gewoon gaan slapen dan. Ingame he.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Elke zoveel dagen is er een blood moon, dan worden die vijanden helemaal gek en dan is er een eng muziekje en kleur over het spel.
Maar ik vond life is strange op een gegeven moment ook te eng en kon hem niet uitspelen
Boh, bangelijke zet van a moatke, ge het er zeker al vele goesting aan zequote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Ben jij onze nieuwste gekkie?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik was dus niet mee? Hmm jammerquote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zat er ook een normale knappe bij waarvan je BH strakker ging zitten?
stanleys parable was leukquote:Op woensdag 10 november 2021 22:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boh, bangelijke zet van a moatke, ge het er zeker al vele goesting aan ze
Oh wist niet dat dat konquote:Op woensdag 10 november 2021 22:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Gewoon gaan slapen dan. Ingame he.
ik heb allerlei zelda gespeeld, nog nooit 1 uitgespeeldquote:Op woensdag 10 november 2021 22:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik kom niet verder dan de Zelda op de NES (8bit)![]()
Bangelijkquote:Op woensdag 10 november 2021 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Boh, bangelijke zet van a moatke, ge het er zeker al vele goesting aan ze
Zo doet een vriendin van me het.quote:
Ik was er ook niet heel goed in, maar het waren voor die tijd gewoon leuke spellen...quote:Op woensdag 10 november 2021 22:09 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb allerlei zelda gespeeld, nog nooit 1 uitgespeeld
Goeie tip, bedanktquote:Op woensdag 10 november 2021 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zo doet een vriendin van me het.Zelf heb ik geen Zelda.
*Wat een fantastische ontwikkeling vriend, je hebt er zeker al veel zin inquote:
Inzamelen maar weerquote:Op woensdag 10 november 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij heeft grmbl een beroerte
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
*Wat een fantastische ontwikkeling vriend, je hebt er zeker al veel zin in
Nee hoor zoiets werkt heel anders..quote:Op woensdag 10 november 2021 22:09 schreef bitterbal het volgende:
volgens mij heeft grmbl een beroerte
Saaie huisvrouw, kort pittig kapsel... alles heb ikquote:Op woensdag 10 november 2021 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Van jou zou ik wel een vrij zichtbaar tentje krijgen ja
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor zoiets werkt heel anders..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb jij een kort pittig kapsel?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Saaie huisvrouw, kort pittig kapsel... alles heb ik
niks gemerkt en ook niet gecontroleerd gisteravond in Antwerpenquote:Op woensdag 10 november 2021 22:05 schreef bitterbal het volgende:
Nee man!quote:Op woensdag 10 november 2021 22:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb jij een kort pittig kapsel?
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor zoiets werkt heel anders..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
tijd voor een mopje Beatles mij dunkt
Kzen ook verzot op a ze schoon madamquote:
Raaawwwrrrrr, just the way I like my girls.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:10 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Saaie huisvrouw, kort pittig kapsel... alles heb ik
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:12 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kzen ook verzot op a ze schoon madam
quote:
Dat ik u graag ziequote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las wat anders en zat al met mijn broek op mijn enkels.
Net als bij die ene verwijfde goochelaar?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb een slag in mijn haar en ik haat het... kost zesendertig flessen cremespoeling per dag om het eruit te krijgen
Blow out dan. Zelfde idee als een permanent, maar dan steil.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik heb een slag in mijn haar en ik haat het... kost zesendertig flessen cremespoeling per dag om het eruit te krijgen
Sommige woorden zijn echt te grappigquote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh![]()
spreek dat gekke taaltje niet
Nee jij spreekt je eigen gekke taaltjequote:Op woensdag 10 november 2021 22:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohhhh![]()
spreek dat gekke taaltje niet
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Sommige woorden zijn echt te grappig
Zo noemen ze wat wij uitsmijter bij een club noemen een buitenwipper
alles geprobeerd, zelfs een stijltang in huisquote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Blow out dan. Zelfde idee als een permanent, maar dan steil.
quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
jajajaja man cremespoeling verkapte homo kom uit de kast vaar mee op de gayboot homofieelll.
Heb je kaartjes gehaald voor prspct X hkv X deathchant in Tilburg? Lekker avondje dansen met haarquote:Op woensdag 10 november 2021 22:04 schreef Budapestenaar het volgende:
Nou je je leest ook veel en praat over je vrouw alsof het breekbare drilpudding is.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
jajajaja man cremespoeling verkapte homo kom uit de kast vaar mee op de gayboot homofieelll.
Dit is sterker dan een stijltang.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles geprobeerd, zelfs een stijltang in huis
inb4 US HAHA Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Hoe lang is jouw hoofdhaar?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alles geprobeerd, zelfs een stijltang in huis
inb4 US HAHA Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Da's vooral om iedereen uit de buurt te houden. VAN MIJ.quote:Op woensdag 10 november 2021 22:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou je je leest ook veel en praat over je vrouw alsof het breekbare drilpudding is.
Blow out? Really?quote:Op woensdag 10 november 2021 22:17 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit is sterker dan een stijltang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |