SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ja das toch geen sushi, sushi is koude rauwe vis met een vodje zeewier en wat plakkerige rijstquote:
En bella, zo noem je een koe, geen kindquote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit allemaal gefrituurd voer te eten, dat is niet echt
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Mijn kat gaat iedere ochtend stilletjes naast me zitten, zo dicht mogelijk en gaat me aan zitten staren, zonder met de oogjes te knipperen en als ik ook maar een pink beweeg dan maakt ze een salto via het plafond, de tafel en de deur naar de keuken, zodra ze doorheeft dat het maar eens schijnbeweging was komt ze terug trippelen en gaat zo dicht mogelijk naast me zitten staren zonder te knipperen.
Ik ga haar Yasmin noemen
Bella, zo noem je je dochter als je zeker weet dat het later een mooie vrouw gaat worden anders is het een beetje sneu.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:06 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En bella, zo noem je een koe, geen kind
Vragen of de bezorger dit wil dragen voortaan.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:09 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ik geen tracker heb op die site
denk dat ik dan niet meer mag bestellenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Vragen of de bezorger dit wil dragen voortaan.
https://www.bol.com/nl/nl(...)4_27.36.ProductTitle
een van de dochters van Barry Hay heet zo. Niet de lelijkste maar ook niet de allermooiste, anders had ze wel wat beters dan Spike aan de haak geslagen...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bella, zo noem je je dochter als je zeker weet dat het later een mooie vrouw gaat worden anders is het een beetje sneu.
10 minuten en dan heb je em weer te pakkenquote:Op woensdag 10 november 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Auto gehuurd, nu weer links rijden na zoveel jaar
Dat model ook. Bella en gigi hadid.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een van de dochters van Barry Hay heet zo. Niet de lelijkste maar ook niet de allermooiste, anders had ze wel wat beters dan Spike aan de haak geslagen...
Oeh, die is niet best nee, Schotse Indo genen gone wrong.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
een van de dochters van Barry Hay heet zo. Niet de lelijkste maar ook niet de allermooiste, anders had ze wel wat beters dan Spike aan de haak geslagen...
Ik vind dat zo'n malloot, die Herman Brood probeert te immiteren en daarin vooral faalt...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger een keer tijdens het uitgaat met vriendinnen spike tegen gekomen. een van mijn vriendinnen vond spike wel leuk en hij haar.
hij is met haar mee naar huis gegaan maar uiteindelijk wilde ze toch na wat zoenen en voelen dat hij weg ging maar dat deed die niet zo makkelijk
Naar.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:18 schreef bitterbal het volgende:
ik ben vroeger een keer tijdens het uitgaat met vriendinnen spike tegen gekomen. een van mijn vriendinnen vond spike wel leuk en hij haar.
hij is met haar mee naar huis gegaan maar uiteindelijk wilde ze toch na wat zoenen en voelen dat hij weg ging maar dat deed die niet zo makkelijk
mja heb ook niet zoveel met hem neequote:Op woensdag 10 november 2021 19:20 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n malloot, die Herman Brood probeert te immiteren en daarin vooral faalt...
Je vergeet de Joodse genen van de moeder van Barry..quote:Op woensdag 10 november 2021 19:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh, die is niet best nee, Schotse Indo genen gone wrong.
Knietje geven, veel man is het niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
liep uiteindelijk wel met een sisser af maar het was wat vervelend dat die zo tegenstribbelde
Wist ik eigenlijk helemaal niet, dat zijn halve familie is vergast.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Je vergeet de Joodse genen van de moeder van Barry..
Moet je wel goed mikken. anders mis je nog doel...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:21 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Knietje geven, veel man is het niet.
Ik wel, ben ooit begonnen in zijn biografie.. Nog niet uitgelezen tbh...quote:Op woensdag 10 november 2021 19:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wist ik eigenlijk helemaal niet, dat zijn halve familie is vergast.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ze bellen net om mij te verwelkomen als nieuwe klant.
Hij vroeg met hoeveel ga je het eten.....
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
Aww dassieluggquote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
Ik weet wel dat zijn moeder altijd dit draaide.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:23 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik wel, ben ooit begonnen in zijn biografie.. Nog niet uitgelezen tbh...
Ach hij zit nu toch aan de koude Irish Coffee. Denk niet dat hij jouw drinken wilquote:
Zul je zien dat die bezorger in de lift staat met die vrouw van vanmiddag.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:16 schreef bitterbal het volgende:
ik zo uhm alleen![]()
Krijg een gratis drankje
dan doe ikquote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat die bezorger in de lift staat met die vrouw van vanmiddag.
Nemen ze geroosterde slangenoogjes voor me mee? Was ik vergeten bij Snake Expressquote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nemen ze geroosterde slangenoogjes voor me mee? Was ik vergeten bij Snake Express
"Ze is zwanger hoor"quote:Op woensdag 10 november 2021 19:30 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zul je zien dat die bezorger in de lift staat met die vrouw van vanmiddag.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:06 schreef UitStraling het volgende:
Mijn kat gaat iedere ochtend stilletjes naast me zitten, zo dicht mogelijk en gaat me aan zitten staren, zonder met de oogjes te knipperen en als ik ook maar een pink beweeg dan maakt ze een salto via het plafond, de tafel en de deur naar de keuken, zodra ze doorheeft dat het maar eens schijnbeweging was komt ze terug trippelen en gaat zo dicht mogelijk naast me zitten staren zonder te knipperen.
Ik ga haar Yasmin noemen
Op weg naar Fles?quote:Op woensdag 10 november 2021 19:14 schreef kwiwi het volgende:
Auto gehuurd, nu weer links rijden na zoveel jaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |