je bent zo oud als jij je voeltquote:
Soms 20,soms 70quote:Op woensdag 10 november 2021 20:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
je bent zo oud als jij je voelt![]()
![]()
Alstublieft.quote:
70????quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Alstublieft.
< Doet eens wild en geeft je een oven verwarmde stroopwafel erbij.
Nee, een jonkie. Is toch een verschil.quote:
waar???quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg meerdere meldingen over een losgeslagen @:ijs_beer die voor overlast zou zorgen?
Wat ontzettend mooi en vooral vertederend.quote:Op woensdag 10 november 2021 19:07 schreef drakin het volgende:
Over de ijsberen in de OP:
Een kennis van me heeft deze mega gave foto's gemaakt en ze staat ermee in de daily uk
IJsberen met hun jongen en heel bijzonder is een ijsbeermama met drieling die ze heel mooi vast heeft weten te leggen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alle foto's en artikel https://www.dailymail.co.(...)lamber-mom-snow.html
Dat is correct...quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik kreeg meerdere meldingen over een losgeslagen @:ijs_beer die voor overlast zou zorgen?
Hahaha is @Strani nog steeds in de wani dat hij écht uitbetaald wordt? Houden zo!quote:Op woensdag 10 november 2021 20:01 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Aan alles komt een eind.
[..]
Waarheden.![]()
Neehoor geintje @:strani
[..]
Bij ons heeft ie er al een dagtaak aan om de boel weer eens volledig in de soep te laten lopen.
[..]
Dit is inderdaad ietwat verwarrend.
[..]
@:Arizona @:Roger_epiales @:Cee @:Hamlapjes @:Guanabana @:Cyan9
OPHEF
[..]
oh. oeps.
[..]
Ik doe niets liever.
...
Serieus.
....
....
Boomers!
[..]
Weet je dat heel zeker.
[..]
Beter dan een schaap in berenkleren. Denk ik.
[..]
Dat zeg ik toch ook niet van Spanjaarden?
[..]
[..]
Even crossquoten uit de ESF-SC voor extra teringbeend eh chaos.![]()
[..]
True
[..]
Dat is zeker zo.
quote:Op woensdag 10 november 2021 19:29 schreef ijs_beer het volgende:
@:Redefine @:Strani
Jullie passen hier wél prima.
Hier. Ik kom even langs om hem op te halen (en zo nodig te disciplineren).quote:
Onze @ijs_beer?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:14 schreef Cyan9 het volgende:
ijsbeertjes zijn liefquote:Op woensdag 10 november 2021 20:16 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Hier. Ik kom even langs om hem op te halen (en zo nodig te disciplineren).
Die doet eind van de dag gewoon zijn pak weer uit, dat zie je toch zo?quote:Op woensdag 10 november 2021 20:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Onze @:ijs_beer?
Hij leek me nog best rustig, vergeleken met soms.
[ afbeelding ]
Je hebt hem gevonden!quote:Op woensdag 10 november 2021 20:18 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en er werd van mij verwacht het volgende te plaatsen gezien de ontstane omstandigheden:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 10 november 2021 20:18 schreef Cyan9 het volgende:
Oh ja, en er werd van mij verwacht het volgende te plaatsen gezien de ontstane omstandigheden:
[ afbeelding ]
Meestal voel je dat wel toch?quote:
Ja, op die foto lijkt hij nog best echt door de houding.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:19 schreef drakin het volgende:
[..]
Die doet eind van de dag gewoon zijn pak weer uit, dat zie je toch zo?
Het is niet de eerste keer dat @ijs_beer zo een impact heeft op een nietsvermoedende slowchat. Maakt u zich echter geen zorgen, ik ben een professional.quote:Op woensdag 10 november 2021 20:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier gaat nog lang over nagepraat worden ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |