Met 100k verdwijnen die klachten als sneeuw voor de zon.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:11 schreef GemMagic het volgende:
[..]
Nou ik zie de eerste herstelbetalingen al weer aankomen..
Maaike (23) heeft longvaccineritus en is ontzettend vermoeid. "Er zijn dagen dat ik niet eens uit bed kom om een boterham te smeren". Maaike eist via vereniging SVS (red. Stichting Vaccinatie Slachtoffer) een vergoeding van ¤100.000 per persoon. "Het gaat ons in de eerste plaats niet om het geld, maar om het onrecht dat ons en onze naasten is aangedaan".
Dat valt me eigenlijk heel erg mee. Niet dat ik het leuk vind, maar ik had veel strenger verwacht.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:18 schreef D_A het volgende:
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ed-grote-evenementen
[..]
Er zal nog wel meer volgen..quote:Op woensdag 10 november 2021 18:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk heel erg mee. Niet dat ik het leuk vind, maar ik had veel strenger verwacht.
Horeca mss dicht om 20u. Stop eens met die ongein. En maak eens onderscheid tussen restaurants en kroegen. Of ik nu tot 22u aan tafel zit of tot 20u. Ik zie exact dezelfde mensen dan. Doodsteek voor de kwaliteitsrestaurants weer.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat valt me eigenlijk heel erg mee. Niet dat ik het leuk vind, maar ik had veel strenger verwacht.
Nul maatwerk, gewoon niet.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:25 schreef alpeko het volgende:
[..]
Horeca mss dicht om 20u. Stop eens met die ongein. En maak eens onderscheid tussen restaurants en kroegen. Of ik nu tot 22u aan tafel zit of tot 20u. Ik zie exact dezelfde mensen dan.
De burgemeester-terreur begint ook wel heel extreme vormen aan te nemen. Dat we geen gekozen burgemeester hebben is ook weer zo'n gevolg van een principeloze samenleving. Teveel gedoe om het te veranderen, dus laat maar zo. Die mensen knippen toch alleen linten door.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:15 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Doch niet aan haar. Als ze hier beslissingen over wil nemen had ze de landelijke politiek maar in moeten gaan.
Ik ga er van uit omdat Hugo er al op zinspeelde en op de manier waarop hij dat deed kan ik niets anders concluderen dan dat hij dat wil.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:16 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Zelfs over 2g op het werk twijfel ik.
Anders dan wat extremisten ken ik eigenlijk helemaal niemand die het een goed idee vindt.
Het zijn de niet democratisch gekozene met de grootste mond idd. Hugo in incluis uiteraard.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
De burgemeester-terreur begint ook wel heel extreme vormen aan te nemen. Dat we geen gekozen burgemeester hebben is ook weer zo'n gevolg van een principeloze samenleving. Teveel gedoe om het te veranderen, dus laat maar zo. Die mensen knippen toch alleen linten door.Tot er een crisis uitbreekt en dan zijn ze ineens de baas over een groot stuk veiligheid en handhaving.
2000 slaat echt helemaal nergens op. Maar dat bnr artikel is nog steeds speculatie en wat OMT ‘advies’quote:Op woensdag 10 november 2021 18:19 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Als het daarbij blijft, dan valt het me eigenlijk nog wel mee. Ik had al sluiting van horeca in mijn hoofd.
Tot 20.00 uur is eigenlijk net niets, maar goed, dan hoef je de dag voor de horecasluiting niet een halve tap leeg te drinken, omdat het anders weggegooid moet worden. Dit scheelt weer een kater
Ik ook. Ik kreeg nogal jeuk van opmerkingen als: “we zijn aan het verkennen hoe de wet daarop aangepast moet worden. Maar het komt er niet”quote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef Bliksem92 het volgende:
[..]
Ik ga er van uit omdat Hugo er al op zinspeelde en op de manier waarop hij dat deed kan ik niets anders concluderen dan dat hij dat wil.
Voor de lunchrooms en vreettenten waar je na een uur weer buiten staat dan.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Bliksem92 het volgende:
Als ze evenementen gaan verbieden is dat toch ook meteen de doodsteek voor het hele QR-gebeuren?
We zitten in een crisis. Maatwerk doe je maar als je een pak koopt.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Maatwerk is maar lastig. Moeten we niet willen.
Volgende.
We sluiten een sector eerder waar de QR code zijn werk zou moeten doen en we voeren hem in waar het geen ene kut toevoegt (dierentuinen/pretparken). Opzich wel logisch.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Bliksem92 het volgende:
Als ze evenementen gaan verbieden is dat toch ook meteen de doodsteek voor het hele QR-gebeuren?
En op het werk natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
We sluiten een sector eerder waar de QR code zijn werk zou moeten doen en we voeren hem in waar het geen ene kut toevoegt (dierentuinen/pretparken). Opzich wel logisch.
Die QR code werkt toch niet als heel veel mensen een neppe kopen.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:30 schreef Haags het volgende:
[..]
We sluiten een sector eerder waar de QR code zijn werk zou moeten doen en we voeren hem in waar het geen ene kut toevoegt (dierentuinen/pretparken). Opzich wel logisch.
Hoeveel zijn dat er?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Die QR code werkt toch niet als heel veel mensen een neppe kopen.
Dat interesseert ze dan ook geen ene moer.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Bliksem92 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |