In zekere zin krijg ik ook betaalt per post, alleen ik word niet betaald om hier te posten.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik krijg betaald per post hier. Van het geld dat ik krijg koop ik nieuwe aandelen Pfizer.
Met een totaal van ~1,8 miljoen mensen die nog geen besmetting of vaccinatie hebben is de 'pool' in 150 dagen opgedroogd. Laten we 180 zeggen omdat er ook gevaccineerden positief testen. Over 4 maanden is dus iedereen die dat wil besmet geraaktquote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Over 12 weken betekent dat 1,5 miljoen besmettingen per week
ALLeS DIcHT Nu!!!11!!
Die 1,8 miljoen mensen van half augustus?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:41 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met een totaal van ~1,8 miljoen mensen die nog geen besmetting of vaccinatie hebben is de 'pool' in 150 dagen opgedroogd. Laten we 180 zeggen omdat er ook gevaccineerden positief testen. Over 4 maanden is dus iedereen die dat wil besmet geraakt
Gisteren waren het er weer 1,8 miljoen, dus die 1,8 miljoen van half augustus was te optimistisch?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:42 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die 1,8 miljoen mensen van half augustus?
Behalve New York pizzaquote:Op woensdag 10 november 2021 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij had beter bij New York Pizza kunnen blijven. Was voor alle partijen het beste geweest.
Geen idee, maar ik het wel het idee dat sommige getallen en cijfers een volstrekt eigen leven gaan leiden.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:42 schreef chratnox het volgende:
[..]
Gisteren waren het er weer 1,8 miljoen, dus die 1,8 miljoen van half augustus was te optimistisch?
Ja, eens. Ik weet niet meer waar, maar gisteren kwam er voorbij dat er 2,2 miljoen mensen niet gevaccineerd waren. Van die 2,2 miljoen zijn 400.000 hersteld dus dan blijven er 1,8 over. In augustus had Hugo het ook over totaal 1,8 miljoen mensen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik het wel het idee dat sommige getallen en cijfers een volstrekt eigen leven gaan leiden.
Dat lijkt me het understatement van het jaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
maar ik het wel het idee dat sommige getallen en cijfers een volstrekt eigen leven gaan leiden.
1,8 miljoen is met 18 jaar als ondergrens. 2,2 miljoen met 12 jaar.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik weet niet meer waar, maar gisteren kwam er voorbij dat er 2,2 miljoen mensen niet gevaccineerd waren. Van die 2,2 miljoen zijn 400.000 hersteld dus dan blijven er 1,8 over. In augustus had Hugo het ook over totaal 1,8 miljoen mensen.
Die cijfers zijn denk ik wat te positief geweest dus.
Denk dat er voldoende mensen zijn die dagelijks testen totdat ze eindelijk positief zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef Arizona het volgende:
[..]
De vijver met mensen die nog besmet kunnen raken moet toch een keertje opdrogen zou je zeggen
Dat geeft mij helemaal geen beeld, want het zegt helemaal niks.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Het weekgemiddelde is nu 11451. Het stijgingspercentage is nu +45% week-op-week.
Dat komt neer op een weekgemiddelde van 16.603 volgende week.
De week erop zou dat 24.074 zijn.
Voor de beeldvorming.
quote:In een dierentuin in het Aziatische Singapore zijn inmiddels 5 leeuwen positief getest op het coronavirus. Nadat de dieren symptomen van Covid-19 begonnen te vertonen, besloten de verzorgers ze te testen. De hoestende en niezende leeuwen zitten in quarantaine tot ze weer beter zijn. Het wordt gedacht dat ze het virus hebben gekregen van drie positief-geteste dierverzorgers.
Jij denkt dat echt, hé?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat er voldoende mensen zijn die dagelijks testen totdat ze eindelijk positief zijn.
(Vertaling blijft een drama, zeg)quote:10 november 2021
Minister-president dr. Vanwege de huidige zorgwekkende situatie in de coronapandemie heeft Markus Söder vanaf 11 november 2021 opdracht gegeven tot het vaststellen van de ramp. Het Beierse ministerie van Binnenlandse Zaken zal onmiddellijk een overeenkomstige aankondiging doen.
Corona-besmetting ontwikkelt zich momenteel zeer dynamisch in Beieren. De 7-daagse incidentie bereikt elke dag nieuwe hoogtepunten. Tegelijkertijd blijft de bezettingsgraad van ziekenhuisbedden, vooral intensive care-bedden, met COVID-19-patiënten stijgen. In veel ziekenhuizen zijn nu al geen of zeer weinig capaciteiten beschikbaar. Dit vergroot de behoefte aan coördinatie bij het bezetten van intensive care-bedden en het verplaatsen van patiënten uit overbelaste klinieken. De coronapandemie brengt het leven en de gezondheid van een groot aantal mensen in heel Beieren in gevaar.
De vaststelling van de ramp maakt een gecoördineerde en gestructureerde aanpak mogelijk door alle autoriteiten, instanties en organisaties die betrokken zijn bij rampenbestrijding. De ramp is een effectief middel gebleken in de coronapandemie.
Alle dieren ook verplichten om afstand te houden en mondkapjes op te doen.quote:
90.000 testen x 30 (dagen) x 4 (maanden) = 10.8m testen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij denkt dat echt, hé?
Ik denk echt van niet. Ik heb hooguit gehoord van wat mensen die twee meermin de week een zelftest doen ivm werking school, maar verder alleen mensen die testen als ze klachten hebben of in contact zijn geweest met iemand die positief is getest.
Ongeveer de helft test niet was toch gebleken uit onderzoek?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij denkt dat echt, hé?
Ik denk echt van niet. Ik heb hooguit gehoord van wat mensen die twee meermin de week een zelftest doen ivm werking school, maar verder alleen mensen die testen als ze klachten hebben of in contact zijn geweest met iemand die positief is getest.
Waarom zou iemand dat doen? Hoe kom je bij dit idee? Wat bedoel je met "voldoende"?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Denk dat er voldoende mensen zijn die dagelijks testen totdat ze eindelijk positief zijn.
Lolquote:Op woensdag 10 november 2021 16:50 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
quote:Volgens burgemeester van Maastricht Annemarie Penn-te Strake komt een 2G-samenleving in zicht als de nieuwe maatregelen tegen corona niet voldoende werken.
Vrijdag maakt het kabinet nieuwe maatregelen bekend, maar als die niet voldoende werken, moeten we véél verder gaan dan tot nu toe, meent Penn-te Strake.
2G-samenleving
Zelfs een 2G-samenleving, waarbij je gevaccineerd of genezen moet zijn om aan het openbare leven deel te nemen, komt dan in zicht. "Liever niet", vindt de burgemeester. "Maar als uiteindelijk de manier waarop wij samenleven wordt bepaald door een kleine minderheid, hebben we een grens bereikt. Dan moeten we serieus nadenken over 2G."
https://www.1limburg.nl/b(...)eus-nadenken-over-2g
Doe dan gewoon een vaccinatieplicht…quote:Op woensdag 10 november 2021 17:09 schreef maan_man het volgende:
Het burgemeestersgilde sorteert alvast voor op 2G:
[..]
Plezier voor de een, terreur voor de anderquote:Op woensdag 10 november 2021 17:11 schreef trein2000 het volgende:
Een vuurwerkverbod
Plezier is verboden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |