De Gezondheidsraad heeft (via het Fok! OMT) zojuist geadviseerd dat nieuwe topics alleen geopend mogen worden indien je geboortejaar tussen 1940 en 1965 ligt, tenzij het woensdag is, dan mag het alleen van 1966 tot 2001.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Excuus excuus. Ik wachtte nog op het advies van de Gezondsheidsraad over de noodzaak van wel of geen nieuw topic.
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:19 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat we giga veel besmettingen noteren..
Hij had beter bij New York Pizza kunnen blijven. Was voor alle partijen het beste geweest.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:20 schreef OProg het volgende:
Kan Yorick niet gewoon op Twitter blijven?
Jeetje nou, ik klikte op die link van Jor_Dii hierboven en wat je dan allemaal ziet:quote:Op woensdag 10 november 2021 16:16 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Yorick zou het wel goed doen op de Amerikaanse TV. Lekker strooien met bullshit statistieken tijdens sportwedstrijden.
Maar net hoe je dat leest. Feitelijk gezien is het wel gewoon zo dat het vaak van generatie op generatie springt en uiteindelijk de ouderen de dupe zijn en opgenomen worden.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jeetje nou, ik klikte op die link van Jor_Dii hierboven en wat je dan allemaal ziet:
"De vakantie is voorbij. De groep 0-9 is aan het versnellen.
Kinderen zijn vaak de eerste, dan hun ouders, en dan hun kwetsbare grootouders."
De grootouders worden weer afgeschilderd als willoze en hulpeloze wezens.
"En de ouderen. Die arme ouderen. 😥
Maar let op: ook jongeren sterven aan dit virus."
Weer ouderen als willoze hulpeloze wezens en even wat angst aanjagen.
Eerder deze week was toch een interview met Yorick waarin hem gevraagd werd naar zijn tweets en hij zei: "Ja dat heb ik wat sterker aangezet"quote:Op woensdag 10 november 2021 16:21 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Jeetje nou, ik klikte op die link van Jor_Dii hierboven en wat je dan allemaal ziet:
"De vakantie is voorbij. De groep 0-9 is aan het versnellen.
Kinderen zijn vaak de eerste, dan hun ouders, en dan hun kwetsbare grootouders."
De grootouders worden weer afgeschilderd als willoze en hulpeloze wezens.
"En de ouderen. Die arme ouderen. 😥
Maar let op: ook jongeren sterven aan dit virus."
Weer ouderen als willoze hulpeloze wezens en even wat angst aanjagen.
Zoals hij het omschrijft haal ik dat er niet uit. Ouderen (of misschien 60+) doen zelf natuurlijk nooit wat verkeerd en zijn modelburgers die de regeltjes tot in perfectie beheersen. Ze raken alleen maar besmet door kinderen die naar school gaan, die kinderen besmetten hun ouders, de ouders besmetten dan de hulpeloze voorbeeldouderen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:22 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Maar net hoe je dat leest. Feitelijk gezien is het wel gewoon zo dat het vaak van generatie op generatie springt en uiteindelijk de ouderen de dupe zijn en opgenomen worden.
Mensen vinden dat heerlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Eerder deze week was toch een interview met Yorick waarin hem gevraagd werd naar zijn tweets en hij zei: "Ja dat heb ik wat sterker aangezet"
En wat nu als ouderen andere ouderen besmetten. Ongelukkige samenloop van omstandigheden?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:26 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zoals hij het omschrijft haal ik dat er niet uit. Ouderen (of misschien 60+) doen zelf natuurlijk nooit wat verkeerd en zijn modelburgers die de regeltjes tot in perfectie beheersen. Ze raken alleen maar besmet door kinderen die naar school gaan, die kinderen besmetten hun ouders, de ouders besmetten dan de hulpeloze voorbeeldouderen.
De komende dagen waarschijnlijk een nieuwe ATHquote:Op woensdag 10 november 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Het weekgemiddelde is nu 11451. Het stijgingspercentage is nu +45% week-op-week.
Dat komt neer op een weekgemiddelde van 16.603 volgende week.
De week erop zou dat 24.074 zijn.
Voor de beeldvorming.
Dat gebeurt niet volgens Yorick, het begint bij kinderen en dan van generatie op generatie naar de arme, arme ouderen.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:27 schreef galantis het volgende:
[..]
En wat nu als ouderen andere ouderen besmetten. Ongelukkige samenloop van omstandigheden?
Heb je dan zo'n grote hekel aan New York Pizza?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Hij had beter bij New York Pizza kunnen blijven. Was voor alle partijen het beste geweest.
De vijver met mensen die nog besmet kunnen raken moet toch een keertje opdrogen zou je zeggenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Het weekgemiddelde is nu 11451. Het stijgingspercentage is nu +45% week-op-week.
Voor de beeldvorming.
13.00, willen ook uitslapen, hequote:Op woensdag 10 november 2021 16:30 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoe laat staat morgen het Catshuisoverleg gepland? Weten we een beetje wanneer de eerste zaken gelekt worden..
NEE! Plezier is verboden!quote:Op woensdag 10 november 2021 16:12 schreef Mrmime het volgende:
carbid afschieten in het weiland moet kunnen toch
Aha.. tegen 17u de eerste signalen dan..quote:
Heeft Yorick nou inmiddels al zelf een keertje de 'rona gehad? Dan zouden we hem tenminste écht ervaringsdeskundige mogen noemenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:24 schreef chratnox het volgende:
[..]
Eerder deze week was toch een interview met Yorick waarin hem gevraagd werd naar zijn tweets en hij zei: "Ja dat heb ik wat sterker aangezet"
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:05 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]Toch fijn dat ik niet meer op eenzame hoogte bovenaan stond, zoals voor de zomer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
Ik krijg betaalt per post hier. Van het geld dat ik krijg koop ik nieuwe aandelen Pfizer.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:37 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Toch fijn dat ik niet meer op eenzame hoogte bovenaan stond, zoals voor de zomer.
Over 12 weken betekent dat 1,5 miljoen besmettingen per weekquote:Op woensdag 10 november 2021 16:27 schreef Benny het volgende:
Voor de beeldvorming.
Dat is mooi want dan is binnen 10 dagen het hele land besmet geweest en dan kan alles voor altijd open blijven.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:38 schreef Jappie81 het volgende:
[..]
Over 12 weken betekent dat 1,5 miljoen besmettingen per week
ALLeS DIcHT Nu!!!11!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |