degenen die illegaal willen knallen laten zich echt niet tegenhoudenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zat er natuurlijk dik in, geen consumentenvuurwerk, geen georganiseerde vuurwerkshows, geen horeca, dat wordt weer genieten van oud & nieuw dit jaar.
Zeker, dan hebben we de Pfizer pil die echt heel goed werkt. En wat is nou een wintertje op een mensenleven?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Gewoon nog een wintertje volhouden, in 2022 wordt alles beter.
Allemaal netjes voor de tv zitten met de armpjes over elkaarquote:Op woensdag 10 november 2021 16:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Zat er natuurlijk dik in, geen consumentenvuurwerk, geen georganiseerde vuurwerkshows, geen horeca, dat wordt weer genieten van oud & nieuw dit jaar.
word nog een leuke, alle bunkers liggen ramvol, vorig jaar hebben de verkopers al veel te weinig compensatie gehad.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:06 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Het Opticien Management Team geeft een negatief advies af voor televisies want daar krijg je vierkante ogen van.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:08 schreef DonDruiper het volgende:
Ik wil een nieuwe televisie.
Ik heb het OMT om advies gevraagd.
Dus? Onmogelijk maken omdat jij het niks vindt?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:08 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het meest overschatte k u t feest van het jaar kan me gestolen worden..
We hebben zat formats bedacht om de winter door te komen, vraag maar aan @dick_laurentquote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Allemaal netjes voor de tv zitten met de armpjes over elkaar
* John de Mol vind dit leuk
Hap hap hap.. rustig kerelquote:Op woensdag 10 november 2021 16:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus? Onmogelijk maken omdat jij het niks vindt?
Dat past wel in de strekking van het topic vandaagquote:Op woensdag 10 november 2021 16:10 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dus? Onmogelijk maken omdat jij het niks vindt?
vorig jaar gedaan....dit jaar kunnen ze de pleuris krijgen, ik rij wel naar polen en laad de caddy vol en organiseer een groot buurtfeest ( buiten !!! )quote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Benny het volgende:
[..]
Allemaal netjes voor de tv zitten met de armpjes over elkaar
* John de Mol vindt dit leuk
Ja ho eens. Ik wil jouw illegale vuurwerk niet in mijn achtertuin hebbenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vorig jaar gedaan....dit jaar kunnen ze de pleuris krijgen, ik rij wel naar polen en laad de caddy vol en organiseer een groot buurtfeest ( buiten !!! )
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:11 schreef Predator40 het volgende:
[..]
vorig jaar gedaan....dit jaar kunnen ze de pleuris krijgen, ik rij wel naar polen en laad de caddy vol en organiseer een groot buurtfeest ( buiten !!! )
Yorick zou het wel goed doen op de Amerikaanse TV. Lekker strooien met bullshit statistieken tijdens sportwedstrijden.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:15 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Hebben ze dat zinnetje "the biggest one-day increase since" daar onder de ctrl-v zitten?
Wat een willekeur.quote:
Excuus excuus. Ik wachtte nog op het advies van de Gezondsheidsraad over de noodzaak van wel of geen nieuw topic.quote:
Dat we giga veel besmettingen noteren.. en hard op weg richting 100k besmettingen deze week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |