SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Je had vroeger van die Quest jeugd shit met uitvouwbladen en stickers en allerlei weetjes, kreeg je volgens mij bij de AH (in plaats van dat gouden Turkenbestek nu), die vrat ik werkelijk op als ukkie, hoogtepunt van mijn leven tot nu toe
denk het wel, ovenkroketten vind ik prima te etenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Zijn satékroketten voor in de Airfryer te eten?
WTFquote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
Sta net beneden in de hal met een vrouw op de lift te wachten. Vraagt ze zit er wat onder bij jou kijkend naar mijn jas.
Dacht ze dat je zwangert was?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
Sta net beneden in de hal met een vrouw op de lift te wachten. Vraagt ze zit er wat onder bij jou kijkend naar mijn jas.
dus ik zo nee![]()
Zegt ze oh ja uitkijken vanwege het virus.
Als ik te dun ben dan moet men constant met hun vetklep zeggen dat er wel een burgertje bij mag en als er dan wat vet bij zit denkt men dat ik zwanger ben en moet men er wat van zeggen
Ga ik ook doen, hele tijd mij bemoeien met het figuur van een ander
![]()
Of gewoon dik.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ze dat je zwangert was?
wtf!quote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
dus ik zo nee![]()
Als ik te dun ben dan moet men constant met hun vetklep zeggen dat er wel een burgertje bij mag en als er dan wat vet bij zit denkt men dat ik zwanger ben en moet men er wat van zeggen
![]()
Misschien wel een verloskundige, die hebben er verstand vanquote:Op woensdag 10 november 2021 16:01 schreef bitterbal het volgende:
ja hou toch gewoon je pleuris kop. echt hoor. ik heb geen idee wie dat mens ook is
Ze moest gewoon haar bijdehande smoel houden. Ben echt bijna uit mijn korstje geschotenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien wel een verloskundige, die hebben er verstand van
Jerry Jerry Jerryquote:Op woensdag 10 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze moest gewoon haar bijdehande smoel houden. Ben echt bijna uit mijn korstje geschoten
Gewoon PETSENquote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
dus ik zo nee![]()
![]()
nee stond er gewoon als mijzelfquote:Op woensdag 10 november 2021 16:05 schreef UitStraling het volgende:
Stond je zo in de lift? ------------> [ afbeelding ]
Dit klinkt wel schattig gewoonquote:Op woensdag 10 november 2021 16:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ze moest gewoon haar bijdehande smoel houden. Ben echt bijna uit mijn korstje geschoten
Nee, binnendeuren moeten nog een laag en moet de voordeur ook doen want de andere buren hebben dat ook gedaan en nu steekt de mijne zo af.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:06 schreef Karzai het volgende:
Wel lekker gekliederd vandaag, is het al af?
ah okay toch een beetje opgeschoten, rustig aanquote:Op woensdag 10 november 2021 16:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee, binnendeuren moeten nog een laag en moet de voordeur ook doen want de andere buren hebben dat ook gedaan en nu steekt de mijne zo af.
maar buiten schuifpui wel gedaan
hard blazenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb allemaal lak op het terras buiten laten vallen![]()
Geen idee hoe ik nou weer weg ga krijgen
met een sloophamer?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:08 schreef bitterbal het volgende:
ik heb allemaal lak op het terras buiten laten vallen![]()
Geen idee hoe ik nou weer weg ga krijgen
Foto's maken, werkspot.nl, klaarquote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef bitterbal het volgende:
helaas ook gezien dat er een tegelachter het toilet kapot is
Jezus fucking Christusquote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
dus ik zo nee![]()
![]()
Crematorium naast je hotelletje.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
@:kwiwi komt het nou vandaag door de wind of? *
Er zit eigenlijk altijd veel stof op alles. Mijn telefoon vooral.
Nee dat moet die plafond man maag gaan fixen hoor.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Foto's maken, werkspot.nl, klaar
ja maar das op die vlonders toch die ik met dta beits heb gelaktquote:Op woensdag 10 november 2021 16:11 schreef Karzai het volgende:
oh nee is nog te koop,
https://www.gamma.nl/assortiment/ok-thinner-1-liter/p/B547478
de lak van je terras af krijgen door het terras te slopenquote:
ja dan trekt het erin, schuren dan en opnieuw beitsenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar das op die vlonders toch die ik met dta beits heb gelakt
ik heb dat nooit begrepen dat men altijd maar opmerkingen maakt over het figuur van een ander.quote:
Meisje meisje waarom haal je je toch al die ellende op je nek voor een paar tientjesquote:Op woensdag 10 november 2021 16:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dat moet die plafond man maag gaan fixen hoor.
Ah zo. Ja hoop dta ik nog dat bruine spul hebquote:Op woensdag 10 november 2021 16:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
de lak van je terras af krijgen door het terras te slopen
want je terras een beetje poreus is dan krijg je het niet zomaar weggepoetst.
schuurptssquote:Op woensdag 10 november 2021 16:13 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja dan trekt het erin, schuren dan en opnieuw beitsen
Nee hij heeft dat toilet geplaatst toch dus hij heeft dat ook gedaanquote:Op woensdag 10 november 2021 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Meisje meisje waarom haal je je toch al die ellende op je nek voor een paar tientjes
Waarom heetie plafondman danquote:Op woensdag 10 november 2021 16:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hij heeft dat toilet geplaatst toch dus hij heeft dat ook gedaan
wat maakt die speciaal?quote:Op woensdag 10 november 2021 16:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
![]()
![]()
![]()
vanavond eindelijk van mijn kroatische apfelkorn genieten.![]()
![]()
geen idee.Het was daar gemaakt puur uit producten uit die streek. Weet niet of hij specialer is dan gewone apfelkorn oid...quote:
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Van zijn vakantie meegenomen toch
OHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, jaloers.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf nieuwe sushi zaak proberen
Die koks worden gek van die bestelling. Opeens 4 keer zoveel dan ze gewend zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 16:32 schreef bitterbal het volgende:
ga vanaaf nieuwe sushi zaak proberen
Straks als je de camera in de keuken inschakeltquote:Op woensdag 10 november 2021 16:33 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Die koks worden gek van die bestelling. Opeens 4 keer zoveel dan ze gewend zijn
Niet in hun gezicht in elk geval/quote:Op woensdag 10 november 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dat nooit begrepen dat men altijd maar opmerkingen maakt over het figuur van een ander.
Hoe vaak men wel niet tegen mij zei dat er wel wat bij mocht of nou kan dat wel eten hoor HAHAHAHAHAH
Heb zoiets nog nooit tegen iemand gezegd of ze nou dun of dik zijn
Staat sowieso ook wat scheef.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
HIj is eigenlik bij mij gekomen voor mijn cv ketel. Via mijn tante en toen bleek dat hij dus ook andere dingen doet zoals plafonds. Dus heeft hij dat plafond gedaan, vandaar de naam![]()
Maar goed hij heeft dat zo gedaan dus mag die het ook fixen. Als de deksel naar beneden is zie je het dus
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 10 november 2021 16:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet in hun gezicht in elk geval/
ja dat ene tegeltje rechts hequote:Op woensdag 10 november 2021 16:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Staat sowieso ook wat scheef.
Wij zitten steeds op het strand elke avond na het eten, beetje naar de golven en sterren kijken. Eergisteren nog een meteoor gespot die onderweg naar de aarde wasquote:Op woensdag 10 november 2021 16:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo even naar de kamer. Toch even de lange broek aan en de jas. En dan weer aan het zwembad zitten
Bizar, ik heb zoiets werkelijk nog nooit gezegd tegen iemandquote:Op woensdag 10 november 2021 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik heb dat nooit begrepen dat men altijd maar opmerkingen maakt over het figuur van een ander.
Hoe vaak men wel niet tegen mij zei dat er wel wat bij mocht of nou kan dat wel eten hoor HAHAHAHAHAH
Heb zoiets nog nooit tegen iemand gezegd of ze nou dun of dik zijn
Dat wordt lastig te hersellen volgens mij kan je het niet gewoon opvullen,quote:
oh heb echt zoveel opmerkingen gehad over dat er wel wat bij mocht. Maar was vaak ook wel van mensen die wat te zwaar warenquote:Op woensdag 10 november 2021 16:48 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Bizar, ik heb zoiets werkelijk nog nooit gezegd tegen iemand
ja zijn probleemquote:Op woensdag 10 november 2021 16:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat wordt lastig te hersellen volgens mij kan je het niet gewoon opvullen,
Anders moet je het uitbikken nieuw tegeltje erin laten drogen
quote:Op woensdag 10 november 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja zijn probleem![]()
tegeltje schuin is niet zo erg maar dat gat kan niet
Mijn oma zegt wel eens "nou nu moet je stoppen met afvallen hoor anders zie je er niet meer gezond uit". Hoewel ik altijd denk "waar bemoei je je mee", bedoelt zij het waarschijnlijk wel gewoon goed. Maar een vreemde moet me geen opmerking maken over of ik te dik of te dun benquote:Op woensdag 10 november 2021 16:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh heb echt zoveel opmerkingen gehad over dat er wel wat bij mocht. Maar was vaak ook wel van mensen die wat te zwaar waren
huehuequote:Op woensdag 10 november 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
nja je hebt gelijk, heel gat erin kan niet
nee tochquote:Op woensdag 10 november 2021 16:52 schreef Karzai het volgende:
nja je hebt gelijk, heel gat erin kan niet
Ja op werk vaak. Zeiden gasten oh jij loopt wel genoeg hequote:Op woensdag 10 november 2021 16:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Mijn oma zegt wel eens "nou nu moet je stoppen met afvallen hoor anders zie je er niet meer gezond uit". Hoewel ik altijd denk "waar bemoei je je mee", bedoelt zij het waarschijnlijk wel gewoon goed. Maar een vreemde moet me geen opmerking maken over of ik te dik of te dun ben
ja is ook niet vriendelijk nee.quote:Op woensdag 10 november 2021 16:57 schreef CherryLips het volgende:
Of 'wat zie je er slecht uit!' als je slecht hebt geslapen.
Nee jouw verlepte kop is kermis, Gea.
Ja waarschijnlijk gaan we de komende avonden steeds ergens anders eten of zo. En wel op leukere plekken ook dan hier. Maar jaquote:Op woensdag 10 november 2021 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wij zitten steeds op het strand elke avond na het eten, beetje naar de golven en sterren kijken. Eergisteren nog een meteoor gespot die onderweg naar de aarde was
Cypriotische vagina op de kop tikken, lekker een beetje vakantiehupsen met een olijfkleurigequote:Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaan we de komende avonden steeds ergens anders eten of zo. En wel op leukere plekken ook dan hier. Maar ja
Liesje komt morgen, ik was een weekje langer gebleven majaquote:Op woensdag 10 november 2021 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk gaan we de komende avonden steeds ergens anders eten of zo. En wel op leukere plekken ook dan hier. Maar ja
kan je niet tegen kritiek?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Allemaal gefeliciteerd met jullie mening
Maar.. ben je ook afgevallen dan ?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik had laatst wel dat er een vrouw achter me aan kwam gerend en die zei toen van 'sorry dat ik je laat schrikken, maar wilde even zeggen dat ik enorm respect voor je heb, ik zie je elke dag wel ergens lopen en je ziet dat de kilo's er af zijn gevlogen'. Dan sta je daar ook maar een beetje van 'eeuh, bedankt?'
Loopt die vrouw halve dagen met een volle vissenkom achter je aan?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
Ik had laatst wel dat er een vrouw achter me aan kwam gerend en die zei toen van 'sorry dat ik je laat schrikken, maar wilde even zeggen dat ik enorm respect voor je heb, ik zie je elke dag wel ergens lopen en je ziet dat de kilo's er af zijn gevlogen'. Dan sta je daar ook maar een beetje van 'eeuh, bedankt?'
"Vroeger was je echt neger en lelijk maar sinds je zoveel loopt zou ik best eens een Lange Jan met je willen eten"quote:Op woensdag 10 november 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. ben je ook afgevallen dan ?Anders is dat wel een hele rare opmerking
Ja dat wel, kilootje of 35-40 de afgelopen 2,5/3 jaarquote:Op woensdag 10 november 2021 17:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar.. ben je ook afgevallen dan ?Anders is dat wel een hele rare opmerking
Heb je dan ook nep neger?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Vroeger was je echt neger en lelijk maar sinds je zoveel loopt zou ik best eens een Lange Jan met je willen eten"
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat wel, kilootje of 35-40 de afgelopen 2,5/3 jaar
Nee geen idee wie het wasquote:Op woensdag 10 november 2021 17:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Loopt die vrouw halve dagen met een volle vissenkom achter je aan?
*stalker* kuch kuchquote:Op woensdag 10 november 2021 17:07 schreef LTVDK het volgende:
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook nep neger?
Mompelt iets over zwarte piet of Lil Kleine maar heeft geen gezin in dat gejank in dit topicquote:Op woensdag 10 november 2021 17:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb je dan ook nep neger?
Moet ik me zorgen gaan maken en bewapenen?quote:
"Die kale kop staat je prima"quote:Op woensdag 10 november 2021 17:14 schreef Karzai het volgende:
Tja er is ook een ander uiterste dat je maanden dood in je woning ligt, beetje betrokkenheid mag wel
Alleen als je een boa bent.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moet ik me zorgen gaan maken en bewapenen?
Dat vind ik altijd zo sneu om te lezen. Hopelijk mist iemand mij wel op zo'n moment.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:14 schreef Karzai het volgende:
Tja er is ook een ander uiterste dat je maanden dood in je woning ligt, beetje betrokkenheid mag wel
Als je hier nog regelmatig meepost dan zekerquote:Op woensdag 10 november 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo sneu om te lezen. Hopelijk mist iemand mij wel op zo'n moment.
*gaat op zoek naar boa-vacaturesquote:
Denk dat we wel een Fok! zoekploeg zouden samenstellenquote:Op woensdag 10 november 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo sneu om te lezen. Hopelijk mist iemand mij wel op zo'n moment.
Ik ben daar ook ergens bang voor. Iig in de toekomst. Nu ik nog begeleid woon, zal dat niet heel snel gebeuren..quote:Op woensdag 10 november 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Voor de buren of degene die je vind is het dan erger.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er daar een skelet met een joint en een zak chips.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor de buren of degene die je vind is het dan erger.
https://www.bol.com/nl/nl(...)qEAQYAyABEgLCTvD_BwEquote:Op woensdag 10 november 2021 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er daar een skelet met een joint en een zak chips.
Ik heb gewoon niet 24/7 behoefte aan advies, dat is allesquote:
Onder een roze dekenquote:Op woensdag 10 november 2021 17:24 schreef Ama het volgende:
[..]
Ligt er daar een skelet met een joint en een zak chips.
Ja op een gegeven moment is je vlees wel op of begint het te rottenquote:Op woensdag 10 november 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou het ook sneu voor huisdieren vinden.
Dat je cavia's ineens carnivoren zijn.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:27 schreef CherryLips het volgende:
Zou het ook sneu voor huisdieren vinden.
Misschien is pita wel de hongerigstequote:Op woensdag 10 november 2021 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat je cavia's ineens carnivoren zijn.
Vinden ze Gerrie worden ze aangevallen door een bloeddorstige hamster van drie meter lang.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Misschien is pita wel de hongerigste
soms denk ik dat dit soort sites gewoon bullshit verzinnen om maar wat te schrijven te hebbenquote:Op woensdag 10 november 2021 17:32 schreef Koen66 het volgende:
https://www.linda.nl/meid(...)t-afknappen-android/
Man man man
Zonder vertraging?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Achterlijk drukMaar goed, ik zit in de trein nu
Ze heeft wel een puntquote:Op woensdag 10 november 2021 17:32 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Fenna (24): “Ik vind de Friese taal woest aantrekkelijk”quote:Op woensdag 10 november 2021 17:32 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Sowieso iemand beoordelen op hoe 'hip' ze zijnquote:Op woensdag 10 november 2021 17:32 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Meid tochquote:Op woensdag 10 november 2021 17:32 schreef Koen66 het volgende:
Man man man
Dat doet iedereen onbewust wel, als jij een mooie vrouw in een hobbezak, shagbuil in haar handen en tomatenrestjes op haar bovenlip ziet lopen dan denk je toch ook "nou nou also dies nie hip"quote:Op woensdag 10 november 2021 17:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Sowieso iemand beoordelen op hoe 'hip' ze zijn
Daar valt makkelijker wat aan te doen dan een lelijke dame in Gucci oidquote:Op woensdag 10 november 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doet iedereen onbewust wel, als jij een mooie vrouw in een hobbezak, shagbuil in haar handen en tomatenrestjes op haar bovenlip ziet lopen dan denk je toch ook "nou nou also dies nie hip"
Onverzorgd is iets anders dan hip hequote:Op woensdag 10 november 2021 17:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat doet iedereen onbewust wel, als jij een mooie vrouw in een hobbezak, shagbuil in haar handen en tomatenrestjes op haar bovenlip ziet lopen dan denk je toch ook "nou nou also dies nie hip"
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:38 schreef CherryLips het volgende:
'Een' android ook he.
[ afbeelding ]
Blade Runnerquote:Op woensdag 10 november 2021 17:38 schreef CherryLips het volgende:
'Een' android ook he.
[ afbeelding ]
En nu?quote:
Maar hip is maar zelden onverzorgdquote:Op woensdag 10 november 2021 17:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Onverzorgd is iets anders dan hip he
Ik ben verre van hip maar toch nog wel redelijk verzorgd?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar hip is maar zelden onverzorgd
geen trek?quote:Op woensdag 10 november 2021 17:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Denk dat ik zo een soepje opwarm en pasta maken voor morgen bewaar
Maak nou geen overhaaste beslissingenquote:
Jij woont in een gebied waar ze heer en meester zijn in het bekeren toch?quote:
Oké.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maak nou geen overhaaste beslissingen
Ik woon er net buitenquote:Op woensdag 10 november 2021 17:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij woont in een gebied waar ze heer en meester zijn in het bekeren toch?
Nou, da’s ook weer zielig.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Helemaal kapotschuppen naar de filet americain die ouwerwetse.
Das geen avondetenquote:Op woensdag 10 november 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog reuze-kruidnoten
Dan ga je een dagje er naartoe op ontdekkingstochtquote:
Daar had ik ook nog even naar gekeken hier maar kon ze niet vinden. Dat dekbed dat GerrieBips zocht hadden ze dan weer wel.quote:Op woensdag 10 november 2021 17:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog reuze-kruidnoten
Kindjes in Afrika ditdatquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op woensdag 10 november 2021 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gadverdamme, hopelijk hebben ze dat beest heel erg doodvermoord.
nog niet klaar. moet nog 2e laag op uiteraardquote:Op woensdag 10 november 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het gelukt met je deuren?
Heeft ze wel een goed excuus om weer nieuwe te kopenquote:
Het is denk ik 20 jaar geleden dat ik een toetje op heb, ja op VOC scheepsladingen Irish Coffee na dan.quote:
Kroegje waar ik vanmiddag zat waren ze bezig om van die glazen schuifpui panelen te plaatsenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is het gelukt met je deuren?
Oh dat kan ik zo ook wel even bestellen jaquote:Op woensdag 10 november 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is denk ik 20 jaar geleden dat ik een toetje op heb, ja op VOC scheepsladingen Irish Coffee na dan.
Probeerde de kroegmedewerkers het zelf?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kroegje waar ik vanmiddag zat waren ze bezig om van die glazen schuifpui panelen te plaatsenheb stiekem een paar pics gemaakt, het was een kostelijk schouwspel
Ja eerst met 3 man en dat was al te veel en toen kwam er nog een broer van iemand aan op een brommertje en toen ging een stamgast ook meehelpenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Probeerde de kroegmedewerkers het zelf?
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja eerst met 3 man en dat was al te veel en toen kwam er nog een broer van iemand aan op een brommertje en toen ging een stamgast ook meehelpenwonder dat er geen doden gevallen zijn
je tesla?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
Maar eventjes aan de snellader. Anders kom ik niet meer thuis
Tuurlijk. Zo moeilijk is het helemaal nietquote:
Een Twizzy?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Tesla voor de arme man heb ik.
Had je laatst niet een ijsje?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is denk ik 20 jaar geleden dat ik een toetje op heb, ja op VOC scheepsladingen Irish Coffee na dan.
Cypridiotenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Bestel dus een Irish coffee.
Hot or cold?
Sorry wat? Hot natuurlijk duh
Toen je er als ZZPer door allerlei subsidies effectief geld bij kreeg als je er eentje kocht?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Lada Niva-E?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het maandmenu voor grote gezinnen?quote:
ja bedoeld een gewone bitterportie?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het maandmenu voor grote gezinnen?
48 stuks sushi incomingquote:Op woensdag 10 november 2021 18:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het maandmenu voor grote gezinnen?
Dat is @Amaquote:
Zo stel ik me jou meer voor jaquote:
Ken ik nietquote:Op woensdag 10 november 2021 18:25 schreef Koen66 het volgende:
ik vond laatst bij uitruimen schuur bij m'n moeder oud stripboek dat nu politiek incorrect is.... "De Zwarte Smurfen"
Ja maar niets als toetje.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had je laatst niet een ijsje?
nee, waren blauwe smurfen die werden gestoken door een vlieg. Na steken werden ze zwart en agressief en zeiden ze alleen nog 'Gnap'quote:Op woensdag 10 november 2021 18:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ken ik nietWaarom zijn ze zwart? Afrikaanse Smurfenstam?
Ik zeg niksquote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, waren blauwe smurfen die werden gestoken door een vlieg. Na steken werden ze zwart en agressief en zeiden ze alleen nog 'psssttt'
Ik bedacht me van de week nog dat we vroegah kinderliedjes leerden als "Moriaantje zo zwart als roet". En daar vond niemand wat vanquote:Op woensdag 10 november 2021 18:25 schreef Koen66 het volgende:
ik vond laatst bij uitruimen schuur bij m'n moeder oud stripboek dat nu politiek incorrect is.... "De Zwarte Smurfen"
Volgens mij heb ik die aflevering gezien of misschien wel hetzelfde stripboek gelezenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, waren blauwe smurfen die werden gestoken door een vlieg. Na steken werden ze zwart en agressief en zeiden ze alleen nog 'Gnap'
Gnap?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, waren blauwe smurfen die werden gestoken door een vlieg. Na steken werden ze zwart en agressief en zeiden ze alleen nog 'Gnap'
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedacht me van de week nog dat we vroegah kinderliedjes leerden als "Moriaantje zo zwart als roet". En daar vond niemand wat van
Vroeger gooide ze ook nog hun emmers poep uit het raam, vonden ze ook niks vanquote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik bedacht me van de week nog dat we vroegah kinderliedjes leerden als "Moriaantje zo zwart als roet". En daar vond niemand wat van
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja het doet bij mij ook een belletje rinkelen, maar weet ook niet precies waar dat vandaan komtquote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die aflevering gezien of misschien wel hetzelfde stripboek gelezen
Wij hadden 'm op cassette ofzo.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik die aflevering gezien of misschien wel hetzelfde stripboek gelezen
Vergelijk je negers nou met een emmer poep?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vroeger gooide ze ook nog hun emmers poep uit het raam, vonden ze ook niks van
Ik heb er niet echt beeld bij, maar ik hoor het nog.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb die aflevering zeker te weten gezien
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vergelijk je negers nou met een emmer poep?
Zal je verbazen hč maar dit vragen Amerikaanse collega's wel eens aan mij, is that Rutte now the big boss in your drug cartel?quote:
Nou, het zou me niet verbazen als dit klopt hoor...quote:Op woensdag 10 november 2021 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Het vertalen van The Netherlands ging niet helemaal goed.
Zo ziet-ie er niet echt uit eigenlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal je verbazen hč maar dit vragen Amerikaanse collega's wel eens aan mij, is that Rutte now the big boss in your drug cartel?
is het al gecorrigeerd?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Het vertalen van The Netherlands ging niet helemaal goed.
Amerikaanse generaals vragen ook altijd eerst, are the Dutch in as usual cause our flyboys do like them to join the fight?quote:Op woensdag 10 november 2021 18:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Zo ziet-ie er niet echt uit eigenlijk.
We mogen blij zijn als we één straaljager kunnen leveren bij een volgend conflict.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Amerikaanse generaals vragen ook altijd eerst, are the Dutch in as usual cause our flyboys do like them to join the fight?
Zolang Ali korporaal tweede klasse erbij is zul je ze niet horen klagen vermoed ik zo.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:46 schreef Recce het volgende:
[..]
We mogen blij zijn als we één straaljager kunnen leveren bij een volgend conflict.
quote:Op woensdag 10 november 2021 18:44 schreef UitStraling het volgende:
Rising up, back on the street, did my time, took my chances, went the distance, now I'm back on my feet, just a man and his will to survive [ afbeelding ]
Duurt langquote:Op woensdag 10 november 2021 18:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
moet nog komenhalf 8 is de planning
Ah, op die manier.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zolang Ali korporaal tweede klasse erbij is zul je ze niet horen klagen vermoed ik zo.
Ja moet toch iets eten komend weekend. Ben komend weekend alleen dus moet mijn verdriet weg eten.quote:
oeiquote:Op woensdag 10 november 2021 18:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja moet toch iets eten komend weekend. Ben komend weekend alleen dus moet mijn verdriet weg eten.
Nee hoor van jou staan we echt nergens meer van te kijkenquote:Op woensdag 10 november 2021 18:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal je verbazen hč maar dit vragen Amerikaanse collega's wel eens aan mij, is that Rutte now the big boss in your drug cartel?
bizar hequote:Op woensdag 10 november 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pieuw pieuw.
https://nos.nl/artikel/24(...)-tegen-ridouan-taghi
Het lijkt Colombia wel zo.quote:Op woensdag 10 november 2021 18:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pieuw pieuw.
https://nos.nl/artikel/24(...)-tegen-ridouan-taghi
slimme paddoquote:Op woensdag 10 november 2021 18:57 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Dit is fake. Is geen verified account.
quote:
Die zit allemaal gefrituurd voer te eten, dat is niet echtquote:
tempuraquote:Op woensdag 10 november 2021 19:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die zit allemaal gefrituurd voer te eten, dat is niet echt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |