SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 10 november 2021 15:43 schreef UitStraling het volgende:
Je had vroeger van die Quest jeugd shit met uitvouwbladen en stickers en allerlei weetjes, kreeg je volgens mij bij de AH (in plaats van dat gouden Turkenbestek nu), die vrat ik werkelijk op als ukkie, hoogtepunt van mijn leven tot nu toe
denk het wel, ovenkroketten vind ik prima te etenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:47 schreef CherryLips het volgende:
Zijn satékroketten voor in de Airfryer te eten?
WTFquote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
Sta net beneden in de hal met een vrouw op de lift te wachten. Vraagt ze zit er wat onder bij jou kijkend naar mijn jas.
Dacht ze dat je zwangert was?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
Sta net beneden in de hal met een vrouw op de lift te wachten. Vraagt ze zit er wat onder bij jou kijkend naar mijn jas.
dus ik zo nee![]()
Zegt ze oh ja uitkijken vanwege het virus.
Als ik te dun ben dan moet men constant met hun vetklep zeggen dat er wel een burgertje bij mag en als er dan wat vet bij zit denkt men dat ik zwanger ben en moet men er wat van zeggen
Ga ik ook doen, hele tijd mij bemoeien met het figuur van een ander
![]()
Of gewoon dik.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht ze dat je zwangert was?
wtf!quote:Op woensdag 10 november 2021 15:58 schreef bitterbal het volgende:
dus ik zo nee![]()
Zegt ze oh ja uitkijken vanwege het virus.
Als ik te dun ben dan moet men constant met hun vetklep zeggen dat er wel een burgertje bij mag en als er dan wat vet bij zit denkt men dat ik zwanger ben en moet men er wat van zeggen
Ga ik ook doen, hele tijd mij bemoeien met het figuur van een ander
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |