Touwtjes en halsbanden worden aangehaald.quote:
17% positief is sowieso al dusdanig absurd hoog dat je eigenlijk de grip op de situatie verloren hebt.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nogmaals, dat is dan een plateau op basis van onvolledige cijfers. Vrij gevaarlijk als je daar je conclusies op gaat baseren.
Allemaal ongevaccinneerden... toch ?quote:Op woensdag 10 november 2021 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
17% positief is sowieso al dusdanig absurd hoog dat je eigenlijk de grip op de situatie verloren hebt.
heel zorgvuldig allemaal, grt Hugoquote:Op woensdag 10 november 2021 15:02 schreef Arizona het volgende:
[..]
Dan konden ze mijn portie aan Fikkie geven, no way dat ik dan ging testen.
Net als vorig jaar september, toen wilde ik testen en kon ik 2 dagen later, 100 km verderop terecht
Nee. Heeft ook niemand gezegd, volgens mij.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Allemaal ongevaccinneerden... toch ?
Einz Zwei TANZEN!quote:
Stel je niet zo aan aub.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:09 schreef Vallon het volgende:
[..]
Allemaal ongevaccinneerden... toch ?
Ja, dat wel. Maar ‘sturen op besmettingscijfers’ is eigenlijk alleen relevant in de beginfase van de golf, niet er middenin.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:07 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Dat klopt, maar hoe meer besmettingen hoe groter de kans dat de instroom (te) hoog blijft.
Werken bij het AD. 2 dagen geleden lagen er ook 327 mensen op de IC, maar alles voor de clicksquote:Op de verpleegafdelingen liggen nu 1320 mensen die worden behandeld vanwege Covid-19, de ziekte die door het coronavirus wordt veroorzaakt. Dat zijn er acht minder dan dinsdag. Op de intensive cares nam het aantal coronapatiënten juist toe met acht tot 327. Dat is het hoogste aantal sinds begin juni.
Nee joh. Heeft veel te maken met zelftests.quote:Op woensdag 10 november 2021 15:08 schreef Tijn het volgende:
[..]
17% positief is sowieso al dusdanig absurd hoog dat je eigenlijk de grip op de situatie verloren hebt.
AD is de Telegraaf voor mensen die er nog minder van begrijpenquote:Op woensdag 10 november 2021 15:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Werken bij het AD. 2 dagen geleden lagen er ook 327 mensen op de IC, maar alles voor de clicks
De kat en de hond juichen dit toe.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |