Hoop dat je wat ingezet hebt maat 😂quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef Nober het volgende:
Denk dat je gerust een bet kan zetten op Pena.
Ik zal mezelf wel even quoten...quote:Op zaterdag 11 december 2021 15:36 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Pena is veel te veel met randzaken bezig.
Kan me niet voorstellen dat ze veel kans maakt, maar de bal is rond
Inderdaad, het deed me wat denken aan Rousey tegen Correiaquote:Op maandag 13 december 2021 08:23 schreef Kerftminister het volgende:
Haha die Nunes. Dat was net een bar fight.
Heb het idee dat Oliveira helemaal geen klap kan hebben en zal verliezen maar het gebeurd telkens niet.quote:Op maandag 13 december 2021 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Als Charles er nog twee wint heeft hij eigenlijk al meer bereikt dan Khabib.
Nostradamus: O'Malley vs Garbrandt next.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Net pas alles afgerond, F1 weekend enzo... @:Nober god was de nostradamus.
Nunes met wel erg dom vechten, leek bijna alsof ze maar eens moest verliezen van Dana voor wat reuring.
Goede kin die Charles weer, eerst al Chandler en nu Poirier. Ponzinibbio vecht roekeloos. O'Malley mag wel eens tegen wat sterkers. En Cody, tsja...
Misschien voor het eerst een beetje trash talk, het komt nog wel eens voor dat mensen daar slecht op reageren.quote:Op dinsdag 14 december 2021 21:54 schreef 3rr0r het volgende:
Net pas alles afgerond, F1 weekend enzo... @:Nober god was de nostradamus.
Nunes met wel erg dom vechten, leek bijna alsof ze maar eens moest verliezen van Dana voor wat reuring.
Goede kin die Charles weer, eerst al Chandler en nu Poirier. Ponzinibbio vecht roekeloos. O'Malley mag wel eens tegen wat sterkers. En Cody, tsja...
Nee ik denk ook steeds dat het einde verhaal is maar dan wint hij toch. Zelfs tegen Kevin Lee leek hij al de mindere tot een plotselinge submission. Zijn verdediging is wel heel matig, misschien vanwege zijn slechte zicht, wat sowieso wel vrij bizar is maar weet zijn sterkte niet.quote:Op maandag 13 december 2021 22:47 schreef Nober het volgende:
The MMA Hour with Julianna Peña, Tyron Woodley, Darren Till, Dominick Cruz, and more | Dec. 13, 2021
The Mixed Martial Arts Hour is back in your life! Below is a rundown of Monday’s show, which begins at 1 p.m. ET / 10 a.m. PT / 6 p.m. GMT.
1 p.m. ET: I look back at one of the top UFC events of the year this past weekend.
1:15 - Stephen Thompson will discuss his upcoming welterweight showdown with Belal Muhammad in the UFC Vegas 45 co-main event this Saturday night.
1:35 - Kai Kara-France will discuss his memorable knockout of Cody Garbrandt at UFC 269.
2 - GC & Helwani will look back at the best bets from UFC 269.
2:30 - Darren Till will talk about what’s next after his most recent loss in the main event of UFC Vegas 36 this past September.
3:15 - Tyron Woodley will talk about his anticipated rematch against Jake Paul on Saturday night.
3:40 - Dominick Cruz breaks down his Fight of the Night performance against Pedro Munhoz at UFC 269.
4:05 - Julianna Pena will discuss her massive upset over Amanda Nunes at UFC 269 and what’s next for the new bantamweight champion.
4:25 - NewYorkRic will discuss the latest news and social happenings.
[..]
Heb het idee dat Oliveira helemaal geen klap kan hebben en zal verliezen maar het gebeurd telkens niet.
Heeft Germaine al gezegd wat er aan de hand is? Dana wilde het niet zeggen na een vraag over het feit dat ze niet meer gerankt was zie de post-fight presser/scrum. Liet ie aan haar was privé.quote:Op woensdag 15 december 2021 14:17 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Misschien voor het eerst een beetje trash talk, het komt nog wel eens voor dat mensen daar slecht op reageren.
Als Nunes de rematch verliest moet GdR wel snel een comeback maken lijkt me.
Misschien is ze wel bezig met een kind krijgenquote:Op woensdag 15 december 2021 14:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Heeft Germaine al gezegd wat er aan de hand is? Dana wilde het niet zeggen na een vraag over het feit dat ze niet meer gerankt was zie de post-fight presser/scrum. Liet ie aan haar was privé.
Goed nieuws, dat gaat niet lukken als je alleen seks hebt met hetzelfde geslacht.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Misschien is ze wel bezig met een kind krijgen
Ja ik weet dat ze lesbisch is, maar dan kan je alsnog zwanger worden.quote:Op donderdag 16 december 2021 13:15 schreef Nober het volgende:
Julianna Peña is de eerste moeder die de UFC titel heeft.
Alle tere zieltjes boos.
[..]
Goed nieuws, dat gaat niet lukken als je alleen seks hebt met hetzelfde geslacht.
Lijkt me heel awkward om Amanda Nunes te zijn. Ze hebben samen zogenaamd een kind, maar het is eigenlijk helemaal niet Nunes' kind. Hoe sterk is die band tussen Nunes en dat kind nou eigenlijk vraag ik me af?quote:Op donderdag 16 december 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze lesbisch is, maar dan kan je alsnog zwanger worden.
Nee joh, het is vanaf de geboorte je kind, zelf voor gekozen, voedt het zelf op, ook al zijn het dan niet jouw genen dan is de band gewoon sterk. Zelfs als je later als een kind al wat ouder is stiefmoeder/vader wordt kan het helemaal als je eigen kind gaan voelen.quote:Op donderdag 16 december 2021 14:15 schreef BookFreak het volgende:
[..]
Lijkt me heel awkward om Amanda Nunes te zijn. Ze hebben samen zogenaamd een kind, maar het is eigenlijk helemaal niet Nunes' kind. Hoe sterk is die band tussen Nunes en dat kind nou eigenlijk vraag ik me af?
Ik denk niet dat als er een grote breuk komt tussen die Nunes en Ansaroff er gevochten gaat worden over het kind. Die zal Nunes zonder enig twijfel vast met alle plezier bij Ansaroff laten.
Germaine is niet lesbisch volgens mijquote:Op donderdag 16 december 2021 13:33 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja ik weet dat ze lesbisch is, maar dan kan je alsnog zwanger worden.
Yes please zou graag zien dat O'Malley een keer wat betere tegenstanders krijgt.quote:Op woensdag 15 december 2021 08:58 schreef Nober het volgende:
[..]
Nostradamus: O'Malley vs Garbrandt next.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |