Krijgt wel geld.quote:Op vrijdag 10 december 2021 20:01 schreef Nober het volgende:
Schnell out, gevecht met Perez gaat dus niet door. Al dat gecut voor niks.
Want?quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef Nober het volgende:
Denk dat je gerust een bet kan zetten op Pena.
Okay, verrassing is wat anders dan gerust. Bedoel je ze heeft iets van een kans of je bent er zeker van dat ze gaat winnen? Als je zeker bent dan zou ik gerust een bet kunnen zetten (bij wijze van, ik gok nietquote:Op zaterdag 11 december 2021 13:02 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik denk dat ze voor een verrassing kan zorgen.
Ik gok ook niet.quote:Op zaterdag 11 december 2021 13:17 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Okay, verrassing is wat anders dan gerust. Bedoel je ze heeft iets van een kans of je bent er zeker van dat ze gaat winnen? Als je zeker bent dan zou ik gerust een bet kunnen zetten (bij wijze van, ik gok niet)
Dat wel, Germaine was hopeloos daar.quote:Op zaterdag 11 december 2021 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik gok ook niet.
Volgens mij is ze zwaar underdog +500(?) dus dan kun je best een gokje wagen.
Bij Pena weten we dat het niet einde verhaal is als het naar de grond gaat zoals met Germaine.
Pena is veel te veel met randzaken bezig.quote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef Nober het volgende:
ik vind de main card niet stacked, denk dat iedereen voor de co-main drinken en snacks gaat halen, zodat ze voor de main card vol zitten.quote:
Een pot als Edwards vs Masvidal vervang je niet even met een gelijkwaardig iets.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind de main card niet stacked, denk dat iedereen voor de co-main drinken en snacks gaat halen, zodat ze voor de main card vol zitten.
We hebben naar mijn idee de afgelopen weken al behoorlijk wat goede cards gehad. Kan niet altijd feest zijn natuurlijk. Ik zou niet weten welke topper (die niet al gepland staat inmiddels) je er nog bij had kunnen hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2021 16:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik vind de main card niet stacked, denk dat iedereen voor de co-main drinken en snacks gaat halen, zodat ze voor de main card vol zitten.
oh ja, was ik ff vergetenquote:Op zaterdag 11 december 2021 20:54 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een pot als Edwards vs Masvidal vervang je niet even met een gelijkwaardig iets.
Deze man weetquote:Op zaterdag 11 december 2021 11:05 schreef Nober het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |