En, heb je al een Discovery+ abo?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:48 schreef Nober het volgende:
[ twitter ]
23:00 Prelims
01:00 Mains
[ afbeelding ]
Voor die 30 waarschijnlijk wel. Maar volgende week. Kijk geheid nog wel iets anders via die service en dan heb ik een zekerheid voor als er wel een erg goed event is en ik geen downtime wil riskeren. Of voor als ik eens met vrienden kijk is het ook wel beter dan een andere stream. Dat prelims er nog (steeds) niet bij zitten is wel matig. Had het toen met de Olympische Spelen en toen was het wel ok (er was ook niet echt een andere optie) maar de gewone programma's die erop staan zijn meest troep.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:40 schreef Nober het volgende:
[..]
Nee. Het merendeel kijk ik toch niet live. Jij?
Volgens mij heeft UFC Facebook pagina het er wel degelijk over dat de prelims van iig vanavond wel live te zien zijn op Discovery+. Dat haalde mij over het toch te doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:15 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Voor die 30 waarschijnlijk wel. Maar volgende week. Kijk geheid nog wel iets anders via die service en dan heb ik een zekerheid voor als er wel een erg goed event is en ik geen downtime wil riskeren. Of voor als ik eens met vrienden kijk is het ook wel beter dan een andere stream. Dat prelims er nog (steeds) niet bij zitten is wel matig. Had het toen met de Olympische Spelen en toen was het wel ok (er was ook niet echt een andere optie) maar de gewone programma's die erop staan zijn meest troep.
Lijkt me sterk. Die bieden ze nog via Fight Pass aan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:43 schreef RudyL het volgende:
[..]
Volgens mij heeft UFC Facebook pagina het er wel degelijk over dat de prelims van iig vanavond wel live te zien zijn op Discovery+. Dat haalde mij over het toch te doen.
Apart dat ze het in hun uitingen steeds alleen over de maind card(s) hebben.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef RudyL het volgende:
Even een update, prelims zijn wel te kijken. Althans vandaag al wel.
Ja inderdaad, maar UFC zelf had het ook al over de prelims. Kan natuurlijk zijn dat het eenmalig is om zo meer mensen over te halen en later toch alleen de main te tonen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:31 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Apart dat ze het in hun uitingen steeds alleen over de maind card(s) hebben.
Giga hypetrain derailedquote:Op zondag 16 januari 2022 11:39 schreef THEFXR het volgende:
main event was goed, rest van de kaart all dec, besides 2 finishes
Info gestuurd.quote:Op zondag 16 januari 2022 08:21 schreef manny het volgende:
Oh. Manny kruipt onder zijn steen uit vandaag. Ik probeer vandaag het event te kijken op kijk.nl en zie dat alle UFC content verdwenen is.
Ik woon niet in Nederland dus kijk via stream. Iemand meer info ? Al googlelend kom ik alleen op wazige spaanse stream websites uit pop-ups en met reclame voor nog wazigere websites.
yes!quote:Op zondag 16 januari 2022 19:41 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dus UFC wordt in Nederland alleen nog aangeboden bij Discovery+ ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |