SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 29 oktober 2021 14:12 schreef LTVDK het volgende:
Jullie zijn veels te lief voor mij hoor![]()
![]()
Super lief![]()
![]()
![]()
![]()
Dank jullie allemaal
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Animal Crossing! Is Brewster, de koffieduif.quote:
Ja volgens mij ook, zag jongens nooit in elkaars agenda schrijven.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij schreven jongens helemaal niet bij elkaar in de agenda, dat was een meisjesdingetje.
sowiesootjequote:Op woensdag 10 november 2021 13:45 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij schreven jongens helemaal niet bij elkaar in de agenda, dat was een meisjesdingetje.
Of geodriehoeken en passers IN het plafond.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:46 schreef IJsdraakje het volgende:
In mijn herinnering gooiden de jongens vooral met elkaars agenda, dus ehhh.
Dat 'ie precies bleef steken.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of geodriehoeken en passers IN het plafond.
En op alle kaften.quote:
Als een gozer dit in mijn agenda had gezet dan had ik wel een rauw ei tegen zijn hoofd aan gegooid.quote:
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als een gozer dit in mijn agenda had gezet dan had ik wel een rauw ei tegen zijn hoofd aan gegooid.
Om naar lui te gooien natuurlijk.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?
Ik vond die bergen met huiswerk en zware tas niet echt een zorgeloos levenquote:Op woensdag 10 november 2021 13:48 schreef Ama het volgende:
Wat een zorgeloos leven had ik toen zeg. Mis dat soms wel.
Is dat zo raar dan?quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoezo neem jij rauwe eieren mee naar school / werk?
Mijn Duitse leraar had een hekel aan mijquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
En mijn economie leraar had een hekel aan mij.
Ik voel m'n rug nog.quote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond die bergen met huiswerk en zware tas niet echt een zorgeloos leven
wat had je voor rebelse dingen gedaan dat die leraar een hekel aan je hadquote:Op woensdag 10 november 2021 13:49 schreef Ama het volgende:
En mijn economie leraar had een hekel aan mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |